Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Plastikowa, dolna osłona silnika.
Autor Wiadomość
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-04-2009, 18:46   [CAxA] Plastikowa, dolna osłona silnika.

Witam,

Nawracając w zbyt wąskiej uliczce, uszkodziłem plastikową, dolną osłonę silnika.
Wjechałem po prostu na zbyt wysoki krawężnik.
Wjeżdżając usłyszałem tylko głośne skrobanie, niestety cofając (o ja głupi...) rozdarłem tę osłonę na strzępy.
Muszę kupić szybko nową, bo Colt wygląda strasznie (jakby mu ktoś flaki od dołu wypruł).
Nie ściągnąłem na razie tej osłony, gdyż obawiam się, że pełni ona funkcję ochronną silnika (przed wodą, błotem itp.)
Nawet jeżeli jest to tylko zwykły plastik, to i tak muszę go szybko wymienić - próbowałem poszukać tego na Allegro, ale nie wiem jak dokładnie nazywa się ta część, ani w którym dziale jej szukać ;-(

Może ktoś z Was ma tę część do odsprzedania ?
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
Ostatnio zmieniony przez karolgt 30-04-2009, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 13-04-2009, 20:38   

ja mam płyte aluminiowa wiec ten plastik mi nie potrzebny ale musisz zrobic mi zdjecie jaki
bo mam chyba z trzy
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 20:48   

to i ja się dołącze, po stronie kierowcy taki plastik po tylnym wahaczem...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-04-2009, 21:14   

klatwa7 napisał/a:
ja mam płyte aluminiowa wiec ten plastik mi nie potrzebny ale musisz zrobic mi zdjecie jaki
bo mam chyba z trzy



U mnie ten plastik ciągnie się od prawego nadkola do lewego nadkola i pod zderzakiem (ma kształt jakby grzyba).
Pod zderzakiem, od jednego do drugiego nadkola, jest przymocowany spinkami (takimi jak np. boczne plastiki od drzwi).
Na tym plastiku umieszczone są (a w zasadzie były) trójkątne wypustki, które w razie zbyt wysokiego progu (lub krawężnika) miały ostrzegać kierowcę o niebezpieczństwie...oczywiście słyszałem dźwięk ścieranego o beton plastiku, ale myślałem, że nic poważniejszego nie może się przecież stać...no i" masz babo placek" ;-(
Jutro porobię i zamieszczę zdjęcia.

Dzięki za szybki odzew.
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 14-04-2009, 09:31   

sponio
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-04-2009, 11:50   

klatwa7 napisał/a:
ale musisz zrobic mi zdjecie



OK - a więc porobiłem zdjęcia (wrażliwi - proszę lepiej na to nie patrzeć...)

http://img26.imageshack.u...e=dsc00735h.jpg

http://img23.imageshack.u...e=dsc00734t.jpg

http://img2.imageshack.us...ge=dsc00733.jpg

http://img22.imageshack.u...e=dsc00732f.jpg

http://img25.imageshack.u...dsc00729qvk.jpg

http://img2.imageshack.us...e=dsc00728h.jpg

http://img23.imageshack.u...e=dsc00726w.jpg

http://img2.imageshack.us...e=dsc00723f.jpg

http://img24.imageshack.u...e=dsc00721u.jpg

http://img22.imageshack.u...dsc00720pqg.jpg

http://img23.imageshack.u...e=dsc00719d.jpg

http://img19.imageshack.u...dsc00718dam.jpg

http://img2.imageshack.us...ge=dsc00717.jpg

Tak wygląda osłona przed zdjęciem.
Jeżeli jest taka potrzeba, to oczywiście zdejmę ten plastik i porobię jeszcze dokładniejsze zdjęcia ( w tym miejscu mam tylko pytanie - Czy można jeździć bez tej osłony ?)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-04-2009, 12:49   

niei wiem czy na 100% mówimy o tej samej osłonie, ale miałem taka przez jakis tydzień od kupna colta. Była bardzo zniszczona więc usunałem. Jeżdże już bez niej prawie 3 lata, to w sumie tylko sam kawałek plastiku więc przed jakimis wielkimi uszkodzeniami i tak nie uratuje.
 
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-04-2009, 13:04   

karolgt napisał/a:
niei wiem czy na 100% mówimy o tej samej osłonie, ale miałem taka przez jakis tydzień od kupna colta. Była bardzo zniszczona więc usunałem. Jeżdże już bez niej prawie 3 lata, to w sumie tylko sam kawałek plastiku więc przed jakimis wielkimi uszkodzeniami i tak nie uratuje.



Dzięki za odpowiedź - a więc jutro rano ją usunę.
Gdybym jednak chciał ją kupić - w jakim dziale na moto-Allegro mam jej szukać ? (części karoserii, zderzaki, pozostałe itd. itd.)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Dedis
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2009, 13:31   

ja moją osłone spod zderzaka zdjąłem w zime przy pomocy zaspy (połamała sie nieco) wcześniej ktoś już ją kilka razy zdejmował :)

postanowiłem coś z tym zrobić więc kupiłem kilkanaście śrub M6 + podkładki i nakrętki, poszukałem różnych blaszek i kupiłem troche blachowkrętów żeby osłonke umocować na nowo do zderzaka (blachowkręty wkręca się do tych takich blaszek zaciskających sie na zderzaku) wiertarka i do garażu :) jakieś 3h kombinowania i skręcania i działa :)

odłamał sie cały kawał z brzegu. dwóch "kęsów" z przodu już dawno nie było.


wziąłem blaszki przyłożyłem, dogiąłem, przewierciłem, poskręcałem z podkładkami. do tego troche super glue żeby sie nie przemieszczało wszystko i całość sie trzyma kupy :)


zacząłem mocować od przodu. na środku wsunąłem pod zderzak. plastik był mocowany 2śrubami do belki pod silnikiem. jeden otwór mam wyrwany więc trzyma sie na jednej - wystarczy.na foto z lewej jest mocowanie do osłony za kołem. dałem śrube (plastikowy zatrzask mi sie nie podoba :) )


tu znów kawałek wyrwany. zamiast niego przewierciłem i skręciłem na śrube. gdzie miłem blaszki w zderzaku tam blachowkręt, gdzie nie - śruba.


tu było trzeba pokombinować, bo plastik łączący osłone dolną z tą za kołem był wyrwany. musiałem zagiąć blaszkę w kształt "L" i podstawe przykręcić śrubą do dolnej osłonki a górną przewiercić i przykręcić do tej za kołem. samej śruby nie widać na foto bo jest wpuszczona głębiej w osłonke. reszta podobnie jak z drugiej strony.


całość jest sztywna i spełnia swoje zadanie. mam nadzieje, że nie uda mi sie jej wyrwać po raz kolejny bo trzyma sie na prawde mocno :]
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-04-2009, 15:15   

Pierwsze słyszę i widzę taką osłonę w CAO.
 
 
Dedis
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2009, 16:00   

Hugo napisał/a:
Pierwsze słyszę i widzę taką osłonę w CAO.


widocznie osłonki wszystkich CAO które widziałeś poszły w drzazgi :)

apropos czy można tak jeździć. jeździłem tak ze 2 miesiące raczej silnik sie bardziej syfi bez niej. no i pewnie aerodynamika sie pogarsza :D

pzdr
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-04-2009, 17:10   

Cytat:
Pierwsze słyszę i widzę taką osłonę w CAO.

ja również...
Ciekawe czy w CBO takie cos było...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2009, 18:32   

moją osłonę ostatnio załatwiłem cofając na drodzę z wysoką zaspą po środku. Zaryłem osłoną jak pługiem. Część została na colcie a reszta na ziemi.. jak znajdę czas to pokleję to
klatwa7 napisał/a:
ja mam płyte aluminiowa

klatwa7, Ty masz aluminium w tym miejscu? dasz rade zamieścić foto ?
 
 
Dedis
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2009, 19:38   

klatwa ma rajdówke więc to uzasadnione.. :) na codzien raczej nie koniecznie :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-04-2009, 19:49   

pawel129 napisał/a:
klatwa7, Ty masz aluminium w tym miejscu? dasz rade zamieścić foto ?

http://img10.imageshack.us/img10/299/p4110015r.jpg
http://img262.imageshack..../dsc0004zs8.jpg
http://img262.imageshack..../dsc0004zs8.jpg
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.