Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Dziwne dzwieki przy skrecie kierownica
Autor Wiadomość
Gaara 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22-04-2009, 19:13   [CA1A 1.3] Dziwne dzwieki przy skrecie kierownica

Witam

Ostatnio wymienilem zwykle fele z zimowymi oponami na aluski z letnimi i wszystko bylo spoko do nastepnego dnia kiedy to uslyszalem ze podczas skretu w prawo moja kierownica wydaje z siebie dzwiek podobny do otwierania starej szafy. Jest to bardzo irytujacy dzwiek. Dodam ze dzwiek pojawia sie zarowno podczas jazdy jak i postoju. Czy ktos moze wie w czym problem? Mam zamiar i tak pojechac do mechanika i go sprawdzic ale chcialbym tez zasiegnac waszej porady.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2009, 08:06   

Pewnie założyłeś szerokie opony i podczas skrętu ocierają o plastikowe nadkola.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-04-2009, 10:55   

gregorbu, chyba nie to. Napisal ze ma to na postoju.
Tylko nie wyjasniles czy na postoju jak nawet kierownica nie ruszasz :?:
Chyba ze na postoju - ale krecac kierownica w prawo do oporu :?: Jak tak to przedmowca moze miec razje - albo masz niedobre ET felgi.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Gaara 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 23-04-2009, 23:19   

Felgi i opony sa ok, bo to nie ich pierwszy raz na tym autku. Na postoju to znaczylo ze jak nawet w miejscu krece kierownica to tez slychac. Bylem dzisiaj u znajomego i po ogledzinach stwierdzil ze to koncowka drazka. Sprawdze jescze u mechanika i trzeb abedzie wymienic jak znajomy ma racje.
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 24-04-2009, 07:34   

może pompa wspomagania ? Sprawdź płyn, posłuchaj pracy pompy (niech ktos kręci kierownicą)
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Gaara 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-04-2009, 17:28   

Okazalo sie ze wystarczylo nasmarowac koncowke drazka i wszystko ucichlo. Mechanik powiedzial ze powinno wystarczyc ale jak by sie cos dalej dzialo to mozliwe ze trzeba bedzie wymienic koncowke drazka. Dziekuje wszystkim za pomoc.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2009, 20:46   

Gaara napisał/a:
Okazalo sie ze wystarczylo nasmarowac koncowke drazka i wszystko ucichlo. Mechanik powiedzial ze powinno wystarczyc ale jak by sie cos dalej dzialo to mozliwe ze trzeba bedzie wymienic koncowke drazka. Dziekuje wszystkim za pomoc.
Nasmarować końcówkę drążka :?: :!: Przecież tam się niczego nie smaruje. :?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-04-2009, 21:18   

gregorbu napisał/a:
Nasmarować końcówkę drążka Przecież tam się niczego nie smaruje.
Jak się uprzesz to wepchniesz tam smar, ale jest to typowa rzeźba w gów...
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2009, 22:30   

Hugo napisał/a:
Jak się uprzesz to wepchniesz tam smar, ale jest to typowa rzeźba w gów...
Na upartego można wiele, co nie oznacza, ze tak powinno się robić. Producent przewiduje wymianę końcówki, a nie wstrzykiwanie smaru pod gumową osłonę przegubu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-04-2009, 23:17   

gregorbu napisał/a:
Na upartego można wiele, co nie oznacza, ze tak powinno się robić.
A czy napisałem, że powinno się tak robić? :wink:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2009, 08:05   

Hugo napisał/a:
gregorbu napisał/a:
Na upartego można wiele, co nie oznacza, ze tak powinno się robić.
A czy napisałem, że powinno się tak robić? :wink:
Nie, skądże. Jeszcze tego by brakowało! Ciebie nie posądzam w żadnym razie o partaninę i druciarstwo. :D
Ja tylko podkreśam, by autor wątku miał jednoznaczną odpowiedź, że takich rzeczy, jaką zrobił mECHANIK, NIE należy robić.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-04-2009, 19:27   

gregorbu wszystko OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.