[CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta |
Autor |
Wiadomość |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-05-2009, 09:37 [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
|
|
|
Witam czy jest techniczna możliwośc wrzucenia do colta silnika 2.5 v6 z galanta???może ktos takim coltem juz smiga? |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 21-05-2009, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2009, 09:55
|
|
|
moje marzenie
jesli do CorsyA wchodz MV6 do Ibizy VR6, to do Colta wejdzie 2,5 |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2009, 10:24
|
|
|
Do CJ0 wejdzie...do CA0 nie sądzę. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 21-05-2009, 11:22
|
|
|
CJ0 ma silnik odwrocony o 180 stopni w stosunku do CA0 czyli jesli sie zmiesci pod maske to 5 biegow do tylu jeden w przod |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 21-05-2009, 13:18
|
|
|
Chyba, że wywalić tylną kanape i jak w clio V6 |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 21-05-2009, 14:49
|
|
|
Czerwien napisał/a: | do CA0 nie sądzę. | A ja sądzę. Włożysz silnik z E5x. Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy a ma 150KM tylko za chiny takiego wariata nie idzie dorwać w ludzkich pieniądzach. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
malibu_qq
Forumowicz
Auto: Colt 1.6
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-05-2009, 16:20
|
|
|
w takim razie w czym tkwi główny problem??? skrzynia biegów??? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-05-2009, 23:06
|
|
|
skoro i tak wsadzamy motor, który nie pasuje plug&play to i tak przerabiamy mocowania poduszek. A skoro tak, to jaki problem wsadzić motor odwrotnie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 21-05-2009, 23:58
|
|
|
Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 22-05-2009, 00:17
|
|
|
londolut napisał/a: | Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu |
Łapy też pasują do CA0? |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-05-2009, 00:24
|
|
|
Właśnie o tym piszę. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-05-2009, 01:12
|
|
|
Lutek ja wiem
Mi chodzi o wypowiedź harpa, bo nie ma tu znaczenia ułożenie motoru w pierwotnej budzie
6A12 z E5x pasuje ułożeniem, mniej rzeźby
6G73 z EAx trzeba obracać, ale to nie problem, jeśli swapować go ze skrzynią.
Lutek, masz pewność że łapy poduszek 6A12 przynajmniej na sankach pasują? Bo tak oglądam komory Galantów 2.0 V6... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2009, 07:42
|
|
|
macie racje - ulozenie motoru (pomijajc kwestie mocowan) nie ma znaczenia - harpagan raczej myslal o ew. problemach, gdyby wlozyc sama skrzynie biegow z CA do CJ na przyklad, bo ze wzgledu na pominiecie 1 walka (posredniego) i odwrocenie o 180 st. byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 22-05-2009, 09:45
|
|
|
Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI. Nie dopatrzyłem się problemów. Mogą być jaja z długością półosi ale silnik i box na 99.9% pasi. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-05-2009, 14:05
|
|
|
londolut napisał/a: | Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy |
jakieś 20 kg cięższy
londolut napisał/a: | Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI |
Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|