Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
check engine
Autor Wiadomość
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2006, 14:20   check engine

Witam mam problem. Posiadam Lancera 1990r C62. Podczas jazdy zapalil mi sie "check engine" Samochod dalej pracuje jak pracowal, nic sie nie zmienilo w przyspieszniu, nadal rowno pracuje. Bylem w serwisie na podlaczeniu pod komputer. Okazalo sie ze moj lancer nie jest kompatybilny z ich komputerem i nie moga mi pomoc. Mieliscie moze tez taki problem? Jestem z Lodzi i chcialem skoczyc nad morze, a teraz nie wiem czy tam dojade, bo nie wiem co mu sie stalo.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 31-07-2006, 14:23   

sprawdz kody błędów... wszystko znajdziesz na stronie Klik
 
 
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2006, 15:03   

Dzieki za pomoc. Sonda lambda odmowila posluszenstwa. Ciekawe teraz jakie to beda koszty. :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-2006, 15:06   

Aleksandrów Łódzki jest krok od Pabianic - skocz do Japaneze i zakup namiary tu -> http://www.mitsubishi-gra...p?p=28993#28993
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 31-07-2006, 15:14   

Na allegro mozna rowniez w dobrej cenie dostać sondy WALKERA...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-07-2006, 19:30   

A nad morzem, to Ci auto zdiagnozuję moim komputerem Palm m515 z MMCd. Na dodatek pomogę lambdę wymienić - klucz do sond mam "przypadkiem" w aucie.

Swoją drogą - skąd wiesz, że to lambda? - ECU baaaaaardzo rzadko zgłasza jej błąd.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-08-2006, 21:54   

Krzyzak napisał/a:
klucz do sond mam "przypadkiem" w aucie


wcale nie przypadkiem :wink: :D

Krzyzak napisał/a:
skąd wiesz, że to lambda? - ECU baaaaaardzo rzadko zgłasza jej błąd.


u mnie też zgłasza
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-08-2006, 11:47   

dlatego w cydzysłowiu napisałem...
Josie - to kiedy działamy z Twoją "lambadą"
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-08-2006, 12:00   

Krzyzak napisał/a:
Josie - to kiedy działamy z Twoją "lambadą"


No teraz już mniej zalatany jestem - nie chodzę do roboty.
Nie wiem tylko czy założyć lambdę z zapasowego silnika - wygląda dość "świeżo", poza tym była na pewno zmieniana bo ma 1 przewód, czy szukać nowej. Najchętniej wsadziłbym tamtą, ale musiałbyś pożyczyć mi klucz, albo wpaść do mnie i np podłubać coś, jakbyś potrzebował kanału i dodatkowej pary rąk :)
 
 
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2006, 19:50   

Podlaczylem diode i pokazala ze to kod 11, a wiec dioda. Ale po zresetowaniu silnika juz nic sie nie swieci. Ciekawi mnie czy sie znowy zapali. Mozliwe ze to przez styki. Dlatego je wyczyscilem i jak narazie jest ok.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-08-2006, 13:11   

Darek napisał/a:
Podlaczylem diode i pokazala ze to kod 11, a wiec dioda.

sonda... ;)

A sonda wybija z dużym opóźnieniem, między innymi dlatego, że na zimnym silniku - zimna sonda pokazuje 0 V przez 1-2 min. Mogłoby to kwalifikować do wybicia błędu, a przecież nie wybija nikomu.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-08-2006, 13:27   

No właśnie u mnie nie pokazuje 0V, lecz jakieś tam miliwolty, które minimalnie się zmieniają. Może dlatego w niektórych autach z sondą jednoprzewodową tak rzadko (lub prawie wcale) zgłaszany jest jej błąd.

U Japaneze kupisz sondę NTK za 100 zł - działa bardzo dobrze, sam profilaktycznie zakładałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.