Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Problem z naciąganiem pasów bezpieczeństwa.
Autor Wiadomość
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 29-07-2009, 19:12   [EAxx] Problem z naciąganiem pasów bezpieczeństwa.

Witam mam taki problem strasznie ciasno i opornie naciagaja mi sie pasy musze mocno ciagnac by zapiąć :P natomiast gdy odpinam wciaga troche i reszte zostawia na wierzchu co z tym zrobić prosze o pomoc. :)
_________________
:]
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-07-2009, 00:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kristoferson 
Nowy Forumowicz

Auto: M
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 25
Skąd: opolskie
Wysłany: 29-07-2009, 22:56   

Jeśli pod tapicerą nic po drodze nie przeszkadza to już pewnie zużyty. Pas po mocnym naprężeniu (m.in. wypadku) też tak się zachowuje. Kup sprawną używkę, bo teoretycznie mechanizmy pasów są nierozbieralne.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 29-07-2009, 23:02   

może i zużyte ale po dwoch stronach kierowcy i pasażera dzieje się to samo. identycznie
_________________
:]
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2009, 01:24   

a jaki masz model? zwykle czy z napinaczem pirotechnicznym? poznasz po zdjeciu maskownicy ze slupka po zoltej nalepce.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 30-07-2009, 10:05   

to musze sprawdzic jakie one sa musze sie rozglądnąć jak sie zdejmuje wogole tą maskownice :P
_________________
:]
 
 
fck 
Forumowicz


Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 342
Skąd: Płock
Wysłany: 30-07-2009, 10:12   

to wogole byly gale bez napiczany pirotechnicznych??
w corsie b mialem napinacze i to w pdst wersji wiec wydaje mi sie w galancie EA to musial byc stu procentowy standard
_________________
Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2009, 21:57   

Brud, kolego, brud !

- woda + płyn do mycia tkanin/tapicerki
- gąbka/szmatka
- wyciągamy cały pas i myjemy, myjemy, myjemy.... wycieramy suchą ścierką co umyjemy.
Rozciągnięty pas zostawiamy na słoneczku w otwartym aucie.
Jak całkiem nie wyschnie to jakis czas po zwinięciu ciągle mogą być problemy ze zwijaniem.

Ale jak wyschnie - zwija sie jak ta lala.
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2009, 22:18   

ewentualnie jesli wystaje na nim sporo malenkich wloskow opal je zapalniczka tak jak kiedys opalalo sie kure z resztek pierza :lol: ... stosowalem taki zabieg w Micrze swojej kobiety
aaaa i przeczysc "gorny uchwyt" pasa tam gdzie jest regulacja wysokosci nad ramieniem tam gdzie pas sie przeciska i schodzi z gory na dol tram tez lubi sie zebrac troche brudu ktory spowalnia swobodny ruch
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 30-07-2009, 23:50   

dokladnie, brud dosc skutecznie zwieksza tarcie i powoduje blokowanie pasa... a w gornym uchwycie potrafi sie zebrac calkiem spora warstwa tego brudu...
mechanizmy tylko teoretycznie sa nierozbieralne, ja tez mialem ten problem ze zwijaniem pasa i przy okazji mycia rozebralem mechanizm i naciagnalem sprezyne o kilka obrotow, jak sie pozniej okazalo niepotrzebnie bo teraz mam troche za scislo i czasem mnie uwiera... ale za to zwija sie jak nowka :)
jesli to zjawisko wystepuje po obydwu stronach to zwroc uwage na zuzycie foteli, jesli jest podobne u pasazera i kierowcy to ok ale jesli fotel pasazera jest w znacznie lepszej kondycji a jego pas sie slabo zwija to moze znaczyc, ze pasy sa powypadkowe
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 31-07-2009, 22:46   

Zhan napisał/a:

jesli to zjawisko wystepuje po obydwu stronach to zwroc uwage na zuzycie foteli, jesli jest podobne u pasazera i kierowcy to ok ale jesli fotel pasazera jest w znacznie lepszej kondycji a jego pas sie slabo zwija to moze znaczyc, ze pasy sa powypadkowe

oba fotele w jednakowej i bardzo dobrej kondycji :)



dzięki panowie za mała pomoc umyje jutro i zobaczymy :wink:

[ Dodano: 02-08-2009, 20:26 ]
a wieć tak wyczyściłęm pasy łądnie pięknie :) i uchwyt pasa do regulacji wysokości też wyczyściłem i problem dalej jest ten sam ale gdy wyciagam pas przed tym uchwytem to jest ok i wciaga go tez spoko i tak mi sie wydaje czyż by ten uchwyt mi chamował? z pasami to jest tak ze jak odepne to ons ie zwija ale do pelnego zwiniecia brakuje mu jakeis pol metra :P
_________________
:]
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10691
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-11-2009, 18:01   

Ja swoje potraktowałem "plakiem" do deski rozdzielczej i przetarłem szmatka, zwijają sie jak trzeba.

Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Mare 
Mitsumaniak
Mare


Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-11-2010, 22:20   

Odświeżę odrobinę temat.

U mnie prawy przedni też zwija sie jak by ciągną za soba stado mułów. Po bliższym przyjrzeniu zauważyłem, że jest poskręcany. wydaje mi się, że z jakiegoś powodu został tam zamontowany lewy pas albo.... nie wiem.

Ma ktoś może manual demontażu pasów bezpieczeństwa przednich? to bym obadał co tam jest grane, a nie chce czegoś zepsuć ;]
_________________
Capoeira e minha vida...

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 22-11-2010, 22:27   

Mare, ściągnij manuala.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
Dział 52, strona A19
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Mare 
Mitsumaniak
Mare


Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 570
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-11-2010, 00:55   

dziękować ;]
_________________
Capoeira e minha vida...

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.