Sprężyny wzmacniające |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 10-08-2009, 12:36 Sprężyny wzmacniające
|
|
|
Heloł,
Czy ktoś z was zwrócił może uwagę jak miękki jest tył Outka po załadowaniu? Szczególnie dotyczy to wersji Instyle gdzie tylna ławka waży dodatkowe 30 kg. W moim przypadku prześwit miedzy tylną oponą a błotnikiem zmniejsza się do około 7-8 cm i czuć wyraźnie że tył auta jestmiękki i zachowuje się inaczej (dobija często przy przejeźdżaniu przez leżących policjantów etc). Z racji tego źe często jeżdźę z boksem dachowym do którego dostaję się wchodząc na tylne koło, fakt małego prześwitu po załadowaniu bagażnika nieco mnie denerwuje. Znalazłem jednak na niemieckim forum Outlandera (www.outlander-forum.de) link do producenta sprężyn wzmacniających: http://www.mad-vertrieb.d...roducts_id=2154
Czy ktoś z was wie czy warto w coś takiego zainwestować? Chodzi mi głównie o zachowanie auta w trasie,trakcję etc.
Pozdrawiam
[ Dodano: 10-08-2009, 21:48 ]
To jak panowie, ma ktoś jakieś sugestie codo zakupu i zamontowanie tego cuda?
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
TomiF19
Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 90 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-10-2010, 18:59
|
|
|
Witaj. Również rozważam kupno tych sprężyn i raczej się na nie zdecyduje. Posiadam Outlandera z USA z silnikiem 3,0 i tam również jest miękki tył (jak w kazdym). Sprowadzę je tymbardziej że ich włożenie wcale niejest takie trudne i naprawdę dużo daje. Tutaj masz link z instrukcją i zdjęciami :
http://outlander-forum.de...ad-federn-1.php |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2010, 21:17
|
|
|
Ciekawe jak będzie się prowadzić samochód po takiej zmianie, w końcu przód pozostaje bez zmian po tej operacji. |
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
Wysłany: 11-10-2010, 21:57
|
|
|
ja bym poszedł bardziej w HR i sprężyny obniżające bankowo lepiej by się prowadził tylko dla posiadaczy 2.2 hdi -40 mm mogło by być niebezpieczne |
_________________ 10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-10-2010, 22:29
|
|
|
Grzesq napisał/a: | Ciekawe jak będzie się prowadzić samochód po takiej zmianie, w końcu przód pozostaje bez zmian po tej operacji. |
Tak jak pisałem w innym wątku, auto prowadzi się idealnie a tył nie siada przy załadowaniu. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
TomiF19
Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 90 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-10-2010, 23:02
|
|
|
Dokładnie. Różnicy w prowadzeniu nieodczujemy dlatego że sprężyny zdadzą swoj egzamin tylko przy obciążeniu tyłu, poprostuł tak nisko nieusiądzie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-10-2010, 23:04
|
|
|
janekzpolic napisał/a: | ja bym poszedł bardziej w HR i sprężyny obniżające bankowo lepiej by się prowadził tylko dla posiadaczy 2.2 hdi -40 mm mogło by być niebezpieczne |
nie rozumiem po co obnizac? niemal kazdy kto kupuje tego typu auto raczej chcialby zwiekszyc przeswit zeby mozna bylo razniej wedrowac po bezdrozach
po co robic z outka wyscigowke? Jak ktos chcial autko rzucone na glebe to po kiego go kupowal? Trzeba bylo sobie kupic np. lagune coupe |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-10-2010, 23:09
|
|
|
TomiF19 napisał/a: | Dokładnie. Różnicy w prowadzeniu nieodczujemy dlatego że sprężyny zdadzą swoj egzamin tylko przy obciążeniu tyłu, poprostuł tak nisko nieusiądzie. |
Dodam też że prześwit z tyłu zwiększa się o jakieś 2 cm. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
Wysłany: 11-10-2010, 23:13
|
|
|
chyba niekoniecznie ludzie kupują np x5 w paku żeby jeździć nim po bezdrożach bo na 21 cali ciężko wjechać na krawężnik nie wspominając o jakimś terenie
Outek to suv a nie terenówka i ja żebym nie jeździł bo tych wertepach a używał go tylko do miasta od razu założył bym HRy |
_________________ 10.1s/100 km/h jak na serie całkiem znośnie
I'm lost control again
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-10-2010, 23:16
|
|
|
janekzpolic napisał/a: | chyba niekoniecznie ludzie kupują np x5 w paku żeby jeździć nim po bezdrożach bo na 21 cali ciężko wjechać na krawężnik nie wspominając o jakimś terenie |
Nie wszyscy kupuja 21'' gangstafele. Brat jeździ na 19'' w X5 i dają radę idealnie i na szuterkach i pod krawężniki. Większe rozmiary w Polsce to tylko pozerstwo, bo walorów praktycznych brak |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 12-10-2010, 09:51
|
|
|
Witam. Czy ktoś z "naszych" już te sprężynki założył. Myślę, że też bym się pisał na tą dokładkę. Mi akuratnie zależy na tym, aby misiek był jak najwyżej, gdyż moja praca wymaga jazdy w terenie.
[ Dodano: 12-10-2010, 09:52 ]
Witam. Czy ktoś z "naszych" już te sprężynki założył. Myślę, że też bym się pisał na tą dokładkę. Mi akuratnie zależy na tym, aby misiek był jak najwyżej, gdyż moja praca wymaga jazdy w terenie. I jeszcze jedno. Czy ta firma wysyła do PL - mój niemiecki jest fatal. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
wowo
Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-12-2010, 19:58
|
|
|
Witajcie
Założyłem wczoraj przy okazji przeglądu w RM Filipowicz. Tył faktycznie poszedł do góry o jakieś 2 cm i teraz tył ma podobny prześwit do krawędzi błotnika jak przód i moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej. Nie jest to oczywiście prawdziwy lift :0
Nie stwierdziłem jakiegoś specjalnego pogorszenia komfortu jazdy, więc mogę z czystym sumieniem polecić (oczywiście biorąc pod uwagę dość krótki okres użytkowania)
Kupiłem w niemieckim sklepie poleconym kiedyś przez mitsu00 - http://www.ego-carstyle.d...fdb4f1b88bdbaa1
Bez problemu przysłali do Polski. |
_________________ W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-12-2010, 20:17
|
|
|
wowo napisał/a: | Założyłem wczoraj przy okazji przeglądu w RM Filipowicz. Tył faktycznie poszedł do góry o jakieś 2 cm i teraz tył ma podobny prześwit do krawędzi błotnika jak przód i moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej. Nie jest to oczywiście prawdziwy lift :0 |
Mam pytanie: ile kosztował montaż i czy musieli ci przestawiać ksenonki? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
wowo
Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-12-2010, 21:15
|
|
|
mitsu00, wydaje mi się, że liczyli ok. 180PLN, ale zapłaciłem to razem z przeglądem po 2 latach - w sumie (własny olej - Motul, własny płyn hamulcowy - też Motul) wyszło 1080PLN (z filtrami)
Jeśli chodzi o Xenony to nie pytałem Ale jeśli nawet ich nie ruszali to dobrze, ponieważ miałem ustawione za wysoko - co zgłaszali mi inni kierowcy. |
_________________ W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
|
|
|
 |
|