 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C58A] kable WN i aparat zaplonowy |
Autor |
Wiadomość |
Draghu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2009, 09:38 [C58A] kable WN i aparat zaplonowy
|
|
|
Zaczalem skladac silnik do kupy no i pojawil sie pierwszy problem
Nie mam pojecia jak zamontowac aparat zaplonowy, zeby wszystkie kable mialy zasieg. W tej chwili wszystko wyglada tak jak na zdjeciu i jest zle, bo na odwrot... a to bylo jedyne sensowne miejsce, gdzie moglem zamontowac aparat.
Niestety mam manuala tylko od 1.6 gti, a tam aparat jest jakos wcisniety "w" kolektor ssacy. W moim 1.8 nie da rady - poprostu sie nie miesci
Czy ktos z 4g67 moglby moze zrobic zdjecie gdzie ma aparat i jak biegna kable ?
PS: czy ktos moze wie co to jest za wtyczka na 1 zdjeciu z "???" ? Nie wiem, czy czegos mi tam nie brakuje czasem
[ Dodano: 14-08-2009, 23:18 ]
dobra, juz wiem, ze aparat zaplonowy w moim Misku jest z 4g93.
Ja mam 4g67 i nie wiem, czy wogole jest opcja zostawic ten aparat czy wymieniac na normalny - czyli od 4g67... Moze wlasnie ten aparat byc przyczyna, ze nie pali ?
Jezeli moglby zostac ten z 4g93 to zostanie kwestia za krtokich kabli WN i wtedy albo improwizka z mocowaniem aparatu albo... albo kable z 4g93 - ale czy te kable moge zamontowac do 4g67 ?
...a pozniej jeszcze kwestia swiec
docelowo chce wymienic i swiece i kable wiec bardziej by mi pasowalo zostac przy tym aparacie zaplonowym z 4g93 -kwestia tylko tego , czy da rade
Mam nadzieje ,ze to co napisalem ma jakis sens |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-08-2009, 22:31
|
|
|
Skoro kable nie sięgają to poskładaj tak jak powinno być, będziesz miał pewność 100% ori i unikniesz dzięki temu nieprzewidzianych problemów na przyszłość Poza tym przy tak zacnym motorze nie bawiłbym się w żadne druciarstwo, tym bardziej iż jak sam mówisz "nie pali".
Co do wtyczki to sprawdź czy nie idzie ona pod lub w okolice kolektora dolotowego, a dokładniej czujnika spalania stukowego. Wtyczka powinna być między "rurami" kolektora dolotu, a sam czujnik powinien być wkręcony w blok pod kolektorem. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|
|