Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tamagocchi - Colt CJ0 Koyocika
Autor Wiadomość
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 24-08-2009, 21:32   Tamagocchi - Colt CJ0 Koyocika

Cześć!
Długo się do tego zabierałem, ale w końcu coś może sklecę - dość długo siedzę już na tym forum, więc...
Przygoda moja z Mitsubishi zaczęła się lat temu wiele, kiedy to miałem przez około pół roku okazję jeździć Lancerem Evo VI, kupionym za śmieszne jak na ówczesne czasy pieniądze, w stanie tragicznym i zużytym do imentu. Postanowiłem doprowadzić go do stanu świetności, w międzyczasie szlifując swoje umiejętności kierowcy. Okazało się, że psuje się szybciej, niż jestem w stanie go naprawiać a szlifowałem może i umiejętności też, ale przede wszystkim okoliczne rowy i drzewa. Pozbyliśmy się go, przy okazji serdecznie znienawidziwszy firmę Mitsubishi i jej produkty. Następnie miałem jakieś ople omegi, volkswageny passaty, fiaty maree, i inne takie, nawet malucha na zimę se kupiłem do zabawy po lesie. Żaden z tych samochodów nie miał duszy, tego czegoś, co sprawia że chce się w nim dłubać, poprawiać, spędzać czas... więc wróciłem do Mitsubishi w roku 2006 kupując srebrnego (czy raczej jasnoszarego) Galanta E57A z roku 1995.




Nigdy wcześniej klekota nie miałem i chyba więcej mieć nie będę, nie przekonuje mnie. Faktem jest, że Galant E57A TD wbrew opinii na tym forum jest bardzo bezawaryjny, w ciągu 3 lat i prawie 100000km popsuł się tylko alternator (przy okazji paląc wszystkie żarówki i połowę bezpieczników), więc naprawdę bez zarzutów. Po pewnym czasie oddałem Galanta mojej Żonie, Kasi, a sobie zanabyłem Colta CJ1A '97, w którym zakochałem się od razu po uszy i stwierdziłem "O, z tego chcę zrobić fajny samochodzik, potencjał ma". Wersja "cool", z klimatyzacją, elektryką szyb, lusterek i fajną, carbonowoimitacjową naklejką na zegarach.



Colt zaczął być ulepszany, o takich rzeczach jak płyny, paski, rozrządy i inne takie nie piszę, bo to oczywiste, najpierw dostał przyzwoite koła i białe kierunki:


Następnie przyszła pora na lampy przednie z wersji po liftingu, co zestawione z przedliftowym zderzakiem mnie osobiście urzeka:



Po tym zabiegu postanowiłem się z tym autkiem długo nie rozstawać, odczyściłem cały spód, podwozie po odczyszczeniu zostało pomalowane i zabezpieczone, więc Tamagocchi jest zdrowe od dołu. Ostatnio udało mi się trafić na allegro komplet skórzanych, podgrzewanych, oryginalnych i genialnych foteli do Colta, po lekkiej renowacji znalazły się samochodzie:






I to na razie tyle o Colcie :)

Kolejnym Misiem jest Galant EA2W '98 Kasi, która zaczęła się po prostu domagać klimatyzacji, a że lubi duże samochody, a na Jelcza mnie nie stać to...

Siłą rozpędu ma zrobiony spód i słynne nadkola - reperaturki wstawione, całość ładnie zabezpieczona i pomalowana.


No, rozpisałem się, plany mam, głównie wobec Tamagocchi, ale nie będę o nich pisał, bo jak nie wyjdą to będzie głupio.
Marzenia - Kasia chciałaby Outlandera Turbo a ja EVO, ale nieużywane.
Koniec przynudzania. Za małą ilość zdjęć przepraszam, nigdy nie lubiłem robić.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
Ostatnio zmieniony przez Koyocik 23-09-2009, 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kamil87 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: dębica
Wysłany: 24-08-2009, 21:53   

Świetna sprawa taka reanimacja Miśka.
Samochód bardzo ładny czyt. Colt.

Kiedy ja będe miał swojego misia. :(
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-08-2009, 23:34   

Koyocik, co by jeszcze raz rozwiać Twe wątpliwości na Zlocie widzę Cię Coltem. Dodatkowo masz misję specjalną - pokazać mi swoje auto na żywo :mrgreen:
Nie jestem zwolennikiem skóry w aucie, ale w Twoim przypadku wygląda ona bardzo fajnie.

Życzę powodzenia w działaniach związanych z Coltem i spełnianiem zachcianek Twej kobiety :mrgreen:
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 25-08-2009, 09:21   

Tak jest :)

Myślałem, że z nakładkami progowymi przyjadę juz, ale niestety - nie udało mi się ich kupić.



06.09.2009
Hyhy, już kupione nakładki na progi, dzięki Kampi ;)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 14-09-2009, 22:57   

widziałem wczoraj na żywo tą skórkę w colcie i powiem ci że jet zajefajna i wygląda o dużo lepiej nmiż na zdjęciach ;)
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 15-09-2009, 09:34   

Dzięki :) Też tak myślę - jak ją zamówiłem przez allegro to miałem mieszane uczucia, a jak przyszła to się zakochałem mocno. Jeszcze wymaga paru poprawek - podłączenie podgrzewania, zawoskowanie kilku otarć, ale i tak jest super. I ten zapach w aucie - mniam :)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 21-09-2009, 10:41   

Zastanawiam się nad wymianą hamulców z tyłu na tarcze. Jeżeli dobrze zrozumiałem manual, to będę potrzebował oprócz hamulców wahacze i piasty z CeJota poliftowego z tarczami? Nie wiecie, czy pompa z CJ1 da radę?
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 22-09-2009, 21:13   

dlaczego chcesz zakladac tarcze? poczytaj sobie na forum gdzies jest temat bebny kontra tarcze... moze przemyslisz to jeszcze raz :)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 23-09-2009, 10:59   

Tylko i wyłącznie ze względu na wygląd :) Mam taki mglisty zamysł, żeby zimą swapować na 1,8 z Carismy i jakoś mi tak bębny kolidują z "w miarę szybką CeJotką". Przemyślę, bo na razie się tylko orientuję. Dzięki :)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 23-09-2009, 13:28   

Ja swapuje przod z galanta 2,5v6 i wlasnie znalazlem rozwiazanie na problem tylu :D zostana bebny bo lepiej sie sprawdzaja w moim wydaniu a bedzie zmieniony regulator sily na wilwooda.

mam 1.8 czyli szybkie a bedzie jeszcze szybsze i zostaja bebny :D bo wyglad to jedno a odejscie i hamowanie to 2 :)
Przemysl pogadaj z uzytkownikami tarcz.... przejedz sie porownaj
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 23-09-2009, 14:11   

O, to Ty masz swapowany z GTi czy co? Projekt z 2,5 V6 mi się podoba :) Myślałem o 2,0 z Galanta, ale chcę uniknąć obspawywania budy - te 116-120km jeszcze wytrzyma tylko z rozpórkami.

Bardzo Ci dziękuję za sugestię, bo że bębny hamują fajnie to wiem.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-09-2009, 14:25   

Koyocik, do budy CJ fabryka wkładała 1.6 175KM na MIVECu i jakoś budy nie trzeba było wzmacniać spawami ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 23-09-2009, 15:13   

Silnik ma z GTi, a hamulce planuje wsadzic z 2.5 V6 ... tak celem zrozumienia
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 23-09-2009, 15:22   

harpagan napisał/a:
Silnik ma z GTi, a hamulce planuje wsadzic z 2.5 V6 ... tak celem zrozumienia


Dzięki, chwilowa zaćma - po przeczytaniu drugi raz już mi się rozjaśniło :)
Przodu raczej ruszać nie zamierzam jeżeli chodzi o rozmiar, dostanie tylko nacinano nawiercane Mikody i jakieś sensowne klocki.

londolut napisał/a:
Koyocik, do budy CJ fabryka wkładała 1.6 175KM na MIVECu i jakoś budy nie trzeba było wzmacniać spawami


A nie jestem wcale taki pewien, czy Cyborg nie miał wzmacnianej budy, nigdy takiego nie miałem okazji dokładnie pomacać. Do tego dochodzi masa - silnik 1,6 a 2,0 to będzie sporo...
Dodatkowo, (to już trochę przekonuję sam siebie) autko ma służyć przede wszystkim do codziennej eksploatacji - mam Galanta z dwulitrówką i spalanie mi się NIE podoba w nim :)

No i z tego co mierzyłem i sprawdzałem, 1,8 SOHC z Cari to najbardziej banalna przekładka, a mi do Bartka, AutoRa, Tomasza83 i innych bardzo daleko jeżeli chodzi o umiejętności i zaplecze...
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 28-09-2009, 10:58   

No i właśnie.

Otrzymuję bardzo sprzeczne zeznania z różnych źródeł...
Wie ktoś "na pewno" ile waży silnik ze skrzynią 2,0 z Galanta, ile 1,8 z Carismy a ile 1,3 z Colta? Ważył ktoś?
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.