 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Tamagocchi - Colt CJ0 Koyocika |
Autor |
Wiadomość |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 24-08-2009, 21:32 Tamagocchi - Colt CJ0 Koyocika
|
|
|
Cześć!
Długo się do tego zabierałem, ale w końcu coś może sklecę - dość długo siedzę już na tym forum, więc...
Przygoda moja z Mitsubishi zaczęła się lat temu wiele, kiedy to miałem przez około pół roku okazję jeździć Lancerem Evo VI, kupionym za śmieszne jak na ówczesne czasy pieniądze, w stanie tragicznym i zużytym do imentu. Postanowiłem doprowadzić go do stanu świetności, w międzyczasie szlifując swoje umiejętności kierowcy. Okazało się, że psuje się szybciej, niż jestem w stanie go naprawiać a szlifowałem może i umiejętności też, ale przede wszystkim okoliczne rowy i drzewa. Pozbyliśmy się go, przy okazji serdecznie znienawidziwszy firmę Mitsubishi i jej produkty. Następnie miałem jakieś ople omegi, volkswageny passaty, fiaty maree, i inne takie, nawet malucha na zimę se kupiłem do zabawy po lesie. Żaden z tych samochodów nie miał duszy, tego czegoś, co sprawia że chce się w nim dłubać, poprawiać, spędzać czas... więc wróciłem do Mitsubishi w roku 2006 kupując srebrnego (czy raczej jasnoszarego) Galanta E57A z roku 1995.
Nigdy wcześniej klekota nie miałem i chyba więcej mieć nie będę, nie przekonuje mnie. Faktem jest, że Galant E57A TD wbrew opinii na tym forum jest bardzo bezawaryjny, w ciągu 3 lat i prawie 100000km popsuł się tylko alternator (przy okazji paląc wszystkie żarówki i połowę bezpieczników), więc naprawdę bez zarzutów. Po pewnym czasie oddałem Galanta mojej Żonie, Kasi, a sobie zanabyłem Colta CJ1A '97, w którym zakochałem się od razu po uszy i stwierdziłem "O, z tego chcę zrobić fajny samochodzik, potencjał ma". Wersja "cool", z klimatyzacją, elektryką szyb, lusterek i fajną, carbonowoimitacjową naklejką na zegarach.
Colt zaczął być ulepszany, o takich rzeczach jak płyny, paski, rozrządy i inne takie nie piszę, bo to oczywiste, najpierw dostał przyzwoite koła i białe kierunki:
Następnie przyszła pora na lampy przednie z wersji po liftingu, co zestawione z przedliftowym zderzakiem mnie osobiście urzeka:
Po tym zabiegu postanowiłem się z tym autkiem długo nie rozstawać, odczyściłem cały spód, podwozie po odczyszczeniu zostało pomalowane i zabezpieczone, więc Tamagocchi jest zdrowe od dołu. Ostatnio udało mi się trafić na allegro komplet skórzanych, podgrzewanych, oryginalnych i genialnych foteli do Colta, po lekkiej renowacji znalazły się samochodzie:
I to na razie tyle o Colcie
Kolejnym Misiem jest Galant EA2W '98 Kasi, która zaczęła się po prostu domagać klimatyzacji, a że lubi duże samochody, a na Jelcza mnie nie stać to...
Siłą rozpędu ma zrobiony spód i słynne nadkola - reperaturki wstawione, całość ładnie zabezpieczona i pomalowana.
No, rozpisałem się, plany mam, głównie wobec Tamagocchi, ale nie będę o nich pisał, bo jak nie wyjdą to będzie głupio.
Marzenia - Kasia chciałaby Outlandera Turbo a ja EVO, ale nieużywane.
Koniec przynudzania. Za małą ilość zdjęć przepraszam, nigdy nie lubiłem robić. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
Ostatnio zmieniony przez Koyocik 23-09-2009, 15:58, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kamil87
Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: dębica
|
Wysłany: 24-08-2009, 21:53
|
|
|
Świetna sprawa taka reanimacja Miśka.
Samochód bardzo ładny czyt. Colt.
Kiedy ja będe miał swojego misia. |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-08-2009, 23:34
|
|
|
Koyocik, co by jeszcze raz rozwiać Twe wątpliwości na Zlocie widzę Cię Coltem. Dodatkowo masz misję specjalną - pokazać mi swoje auto na żywo
Nie jestem zwolennikiem skóry w aucie, ale w Twoim przypadku wygląda ona bardzo fajnie.
Życzę powodzenia w działaniach związanych z Coltem i spełnianiem zachcianek Twej kobiety |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 25-08-2009, 09:21
|
|
|
Tak jest
Myślałem, że z nakładkami progowymi przyjadę juz, ale niestety - nie udało mi się ich kupić.
06.09.2009
Hyhy, już kupione nakładki na progi, dzięki Kampi |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-09-2009, 22:57
|
|
|
widziałem wczoraj na żywo tą skórkę w colcie i powiem ci że jet zajefajna i wygląda o dużo lepiej nmiż na zdjęciach |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 15-09-2009, 09:34
|
|
|
Dzięki Też tak myślę - jak ją zamówiłem przez allegro to miałem mieszane uczucia, a jak przyszła to się zakochałem mocno. Jeszcze wymaga paru poprawek - podłączenie podgrzewania, zawoskowanie kilku otarć, ale i tak jest super. I ten zapach w aucie - mniam |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 21-09-2009, 10:41
|
|
|
Zastanawiam się nad wymianą hamulców z tyłu na tarcze. Jeżeli dobrze zrozumiałem manual, to będę potrzebował oprócz hamulców wahacze i piasty z CeJota poliftowego z tarczami? Nie wiecie, czy pompa z CJ1 da radę? |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 22-09-2009, 21:13
|
|
|
dlaczego chcesz zakladac tarcze? poczytaj sobie na forum gdzies jest temat bebny kontra tarcze... moze przemyslisz to jeszcze raz |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 23-09-2009, 10:59
|
|
|
Tylko i wyłącznie ze względu na wygląd Mam taki mglisty zamysł, żeby zimą swapować na 1,8 z Carismy i jakoś mi tak bębny kolidują z "w miarę szybką CeJotką". Przemyślę, bo na razie się tylko orientuję. Dzięki |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 23-09-2009, 13:28
|
|
|
Ja swapuje przod z galanta 2,5v6 i wlasnie znalazlem rozwiazanie na problem tylu zostana bebny bo lepiej sie sprawdzaja w moim wydaniu a bedzie zmieniony regulator sily na wilwooda.
mam 1.8 czyli szybkie a bedzie jeszcze szybsze i zostaja bebny bo wyglad to jedno a odejscie i hamowanie to 2
Przemysl pogadaj z uzytkownikami tarcz.... przejedz sie porownaj |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 23-09-2009, 14:11
|
|
|
O, to Ty masz swapowany z GTi czy co? Projekt z 2,5 V6 mi się podoba Myślałem o 2,0 z Galanta, ale chcę uniknąć obspawywania budy - te 116-120km jeszcze wytrzyma tylko z rozpórkami.
Bardzo Ci dziękuję za sugestię, bo że bębny hamują fajnie to wiem. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 23-09-2009, 14:25
|
|
|
Koyocik, do budy CJ fabryka wkładała 1.6 175KM na MIVECu i jakoś budy nie trzeba było wzmacniać spawami |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 23-09-2009, 15:13
|
|
|
Silnik ma z GTi, a hamulce planuje wsadzic z 2.5 V6 ... tak celem zrozumienia |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 23-09-2009, 15:22
|
|
|
harpagan napisał/a: | Silnik ma z GTi, a hamulce planuje wsadzic z 2.5 V6 ... tak celem zrozumienia |
Dzięki, chwilowa zaćma - po przeczytaniu drugi raz już mi się rozjaśniło
Przodu raczej ruszać nie zamierzam jeżeli chodzi o rozmiar, dostanie tylko nacinano nawiercane Mikody i jakieś sensowne klocki.
londolut napisał/a: | Koyocik, do budy CJ fabryka wkładała 1.6 175KM na MIVECu i jakoś budy nie trzeba było wzmacniać spawami |
A nie jestem wcale taki pewien, czy Cyborg nie miał wzmacnianej budy, nigdy takiego nie miałem okazji dokładnie pomacać. Do tego dochodzi masa - silnik 1,6 a 2,0 to będzie sporo...
Dodatkowo, (to już trochę przekonuję sam siebie) autko ma służyć przede wszystkim do codziennej eksploatacji - mam Galanta z dwulitrówką i spalanie mi się NIE podoba w nim
No i z tego co mierzyłem i sprawdzałem, 1,8 SOHC z Cari to najbardziej banalna przekładka, a mi do Bartka, AutoRa, Tomasza83 i innych bardzo daleko jeżeli chodzi o umiejętności i zaplecze... |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 28-09-2009, 10:58
|
|
|
No i właśnie.
Otrzymuję bardzo sprzeczne zeznania z różnych źródeł...
Wie ktoś "na pewno" ile waży silnik ze skrzynią 2,0 z Galanta, ile 1,8 z Carismy a ile 1,3 z Colta? Ważył ktoś? |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
|
|