Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cynkowanie na zimno.
Autor Wiadomość
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-09-2009, 04:50   Cynkowanie na zimno.

Zagadnienie dotyczy tematu tzw. "cynkowania na zimno" przykładowymi:
- pierwszy
- drugi
- strona tego drugiego

preparatami jako zabezpieczenie antykorozyjne lub podkład przeciwdziałający wyłażeniu rudzielca ;) (coś dla Rosomaka 8) - nowa era zabezpieczeń antykorozyjnych :D ) Troszkę czytałem o samym procesie wykonywanym w profesjonalnej firmie i przez przypadek znalazłem w/w aukcje.

Miał ktoś z podobnymi preparatami do czynienia lub słyszał ktoś coś o podobnych ?

W temacie pomijamy proces profi cynkowania "na gorąco", chyba że w celu porównania.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 14-09-2009, 21:03   

Mam ten pierwszy specyfik Valvoline w garażu. Powiem Ci jedno Na auto się to nie nadaje.
Moje doświadczenia z owym sprayem są dosyć negatywne. Testowałem na aucie ,którego co prawda już nie mam ale :
- Położone na idealnie czystą blachę (bez rdzy) - trzyma się
- Położony na oczyszczoną z luźnej rdzy blachę - łuszczy się , w ciągu kilku dni pojawiły się wykwity rdzy na wierzchu.

-nie nadaje się jako podkład pod cokolwiek. Ani podkład miniowy ani zwykły akrylowy się na tym nie trzymają. Efekt jakbyś malował po oleju.

-Nie wiąże się całkowicie z powierzchnią. Prysłem tym w akcie desperacji słupek od ogrodzenia (nowy, przeszlifowany, odtłuszczony) Było to jakieś 3 lata temu , do dzisiaj nie da się tego słupka dotknąć bo cały ten "cynk" zostaje na ręce. Dodatkowo słupek po tych 3 latach mimo wszystko zardzewiał.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.