Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Space Star - Śląsk
Autor Wiadomość
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2009, 14:36   Space Star - Śląsk

Witam,

moja matka jeździ sobie Hyundaiem Accentem 1.3 (benz), lecz nie spełnia wymagań pod względem pojemności bagażnika

sam jeżdżę od prawie roku Cari po FL i jestem ogólnie zachwycony - zapewne gdyby była Cari w kombi matka już weszłaby w jej posiadanie - pozostaje jedynie Volvo V40 lub Space Star

wczoraj na otomoto zauważyliśmy fajny model MSS:

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10091092

na fotkach wygląda świetnie,
wiemy już, że został zakupiony w polskim salonie i jest poleasingowy (przebieg pewnie kręcony),
za kilka godzin jedziemy na pierwsze oględziny

co sądzicie o tym ogłoszeniu?
na co zwrócić uwagę testując GDI? po czym poznamy duże zużycie silnika?

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kuzi 09-10-2009, 20:49, w całości zmieniany 2 razy  

Robson86 
Forumowicz
Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 05-10-2009, 17:13   

enanthate napisał/a:
na co zwrócić uwagę testując GDI?

ciezko powiedziec, na pewno nie zaszkodzi spytac na jakim oleju jezdzila.