Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
26-12-2009, 16:16
[EAx 97-04] Galant 2.0, 2.4GDI Czaple,2.4GDI Żary 2.4GDI ???
Autor Wiadomość
norbiolo 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 EA5W
Kraj/Country: Polska
  Wysłany: 11-11-2009, 08:17   [EAx 97-04] Galant 2.0, 2.4GDI Czaple,2.4GDI Żary 2.4GDI ???

Witam

Jestem nowy w tej piaskownicy

Mam prośbę do szanownych ekspertów. Obserwuję od 2.5 tygodnia allegro oraz pozostałe ogłoszenia, czytałem o braciach z Czapli mają 3 autka w ciekawym stanie lecz tak pierwszy jak i trzeci pojawia się już kolejny raz.

O czarnego pytał już kolega eniX:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=43690

Fotki na imageshack
Fotki pokaz

Kod:

Cena (brutto):
16 700 PLN / 3 935 EUR (do negocjacji)

Typ:
Sedan / Limuzyna

Informacje:
Rok produkcji: 1999, Data rejestracji: 12/1999, Przegląd: 10/2010, 163 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 136 KM (100 kW), Pojemność skokowa: 1997 cm3, benzyna, fioletowy-metallic, Liczba drzwi: 4/5,

Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, światła przeciwmgielne

Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany

Opis pojazdu: