Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1,8 GLX] Nie odpala
Autor Wiadomość
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 19-11-2009, 21:33   [Cari 1,8 GLX] Nie odpala

Witam wszystkich
Mam problem ze swoją Cari. Wsiadłem dziś po pracy do autka, odpaliła na tyk przejechałem może z 200m i zgasiłem ją bo coś nie tak było ze światłami i chciałem to sprawdzić. No i niestety autko już nie zapaliło. Sprawdziłem czy chodzi pompka paliwa, czy jest iskra i wszystko wydaje się być oki ale niestety autko nie odpaliło. Spróbowałem pociągnąć je na lince i po jakiś 500m silnik zaskoczył. Zadowolony nie gasząc silnika wsiadłem i pojechałem do domu po drodze jednak zauważyłem że na biegu jałowym obroty spadają niemal do 0 a jak wyłączyłem silnik historia się powtórzyła i nie zapalił (dodam że w czasie jazdy przyspieszenie było oki) teraz odczytałem kody błędów i mam 54 . Co może byś przyczyną takiej awarii.
Pozdrawiam Marcin
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-11-2009, 21:49   

Rzadziu, immobilajzer, sproboj z innym kluczykiem, albo cos ci brakuje stykow na petli imobilajzera przy stacyjce
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 19-11-2009, 21:55   

Dzięki za odpowiedz Robertdg.
A to nie jest tak że immobilizer odcina całkowicie możliwość odpalenia, bo udało mi się raz zapalić na holu to auto
Niestety mam tylko jeden kluczyk, więc pewnie pozostaje mi wymiana stacyjki ??
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-11-2009, 22:10   

stacyjka +ecu+imobilizer
taniej w serwisie mitsu za parę euro kluczyk kupić po numerze vin
 
 
 
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 19-11-2009, 22:17   

A czy nie ma możliwości odcięcia immo zrobienia jakiegoś obejścia ???
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-11-2009, 22:40   

Rzadziu, jest, ale wtedy juz wogole nie bedzie imo, kosztowna impreza okolo 450zł, skorka nie warta wyprawki, albo dorobic drugi kluczyc, albo sprawdz jeszcze petle imo, jest przy stacyjce
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 19-11-2009, 22:45   

Robertdg no faktycznie trochę to kosztuje. Podpowiedz mi jeszcze jak możesz w jaki sposób sprawdzić tą pętlę ???
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-11-2009, 22:58   

Rzadziu, rozbierasz oslone kolumny kierowniczej gorna i dolna i na stacyjce masz petle immo, do ktorej jest wpieta wtyczka, sproboj wypiac kostke zobaczyc czy nie ma tam jakiegos zasniedzenia no i wpiac spowrotem, zobaczyc czy cos sie zmieni, wyglada mi to na brak komunikacji kodera i czytnika imo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 19-11-2009, 23:01   

Dzięki jutro sprawdzę ale cały czas mnie zastanawia bo jak kręciłem silnikiem i dotknąłem pompki to czuć było że pracuje a i jak odkręciłem przewód przed wtryskami to też paliwo szło to znaczy ze immo puszcza sygnał do ecu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-11-2009, 23:06   

Rzadziu, to swiadczy tylko o blokadzie zaplonu, ktora nie musi sie objawiac nie podawaniem paliwa, bo przy braku kontaktu imo paliwo bedzie podawane a silnik bedzie krecil tyle ze nie odpali
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-11-2009, 23:25   

przeglądałem trochę schemat i imo w tym silniku odcina zapłon oraz współpracuje z ecu
co do pompki paliwa nie ma połączenia ani z ecu ani immo
 
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 20-11-2009, 01:22   

Ja zrobiłem tak że jeżdze bez osłonki pod kierownicą. Jak przekręcam kluczyk czekam aż zgaśnie kontrolka od silnika. Jeśli nie gaśnie odpinam IMMO-ECU i podpinam ponownie, przekrecam kluczyk, wtedy gasnie kontrolka od silnika i wiem ze zapali.
Na dniach zamontuje przełącznik. Na razie spróbuje na kablu + zasilania do IMMO-ECU i sprawdze czy odłączenie zasilania od tego IMMO-ECU i ponowne włączenie coś zmienia.
Wiem że odpięcie wszystkich kabli działa ale takiego włącznika nie znajde na wszystkie kabelki.
_________________

 
 
Rzadziu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX 97r
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Raege
Wysłany: 21-11-2009, 14:16   

Dziś troszkę po testowałem stacyjkę (czasami się blokuje i w ogóle dziwnie chodzi) i odłączałem antenę oraz Immo niestety nie wiele się zmieniło w sumie od przedwczoraj odpaliłem autko 3 razy. Czasami jak przekręcę kluczyk to kontrolka po chwili przygaśnie na moment i znów się zapala. Nie mam pojęcia jak to naprawić dlatego proszę was o pomoc!!!
 
 
V40Waldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo V40 1,8 GDI 125kM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 13
Skąd: lubelskie
Wysłany: 21-11-2009, 22:34   

Z pierwszego postu wynika, że iskra jest, czyli jakby nie imo, i paliwo tez dochodzi do wtrysków.

Kilka tygodni temu miałem podobny problem i opisałem tu na forum swoje perypetie ,sprawcą okazał się moduł końcowy sterujący pracą wtryskiwaczy.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2009, 10:47   

Zczytaj błąd.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.