Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID
Autor Wiadomość
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-12-2009, 13:13   [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID

Stwierdzam ze nie ma tematu bezposrednio dla wlascicieli nowego Lancera z silnikiem 2.0 DID wiec postanowilem go zalozyc ;-)

Jestem ciekaw jak duzo jest takich autek jezdzacych po sląsku i innych wojewodztwach. Poki co wiem o koledze Realiscie ;-) niech sie pozostali tez ujawnia :-)

Ja swojego Lancelota odebralem wczoraj i jestem po pierwszych 80 km i po prostu jestem zachwycony :-) Ciekaw jestem wrazen innych kierowcow jezdzacych z tym silnikiem.
Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. Moim zdaniem kabina jest rewelacyjnie wyciszona a silniczek pracuje bardzo ladnie - no i ten 6 bieg, ktorego zawsze mi brakowalo :-)

A tak w ogole to mialem zabawna sytuacje. Jak odbieralem papiery potrzebne do rejestracji to juz w domu wieczorem zagladam sobie do homologacji i co widze - w punkcie skrzynia biegów wpisane - 5 stopniowa. Musi nas byc na prawde malo skoro nawet w centrali leca z rozpedu wpisujac bledne informacje na papierze dopuszczajacym auto do ruchu.
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
Ostatnio zmieniony przez gigant87 02-12-2009, 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 02-12-2009, 15:50   

A haaa. :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=24164
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=24065
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35091
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-12-2009, 16:50   Re: Lancer 2.0 DID

ulrik napisał/a:

Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone.

Wszystko zależy od punktu odniesienia, najważniejsze że Ty jesteś zadowolony.
 
 
krig 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 99
Skąd: DGL
Wysłany: 02-12-2009, 20:03   

Mi też wydawało się w czerwcu jak nabywałem pojazd lancer (ułan, a nie misiek, lancelot czy inne dziwactwa), że nie jest tak głośno jak na klekota. Zrobiło się chłodniej, zmroziły się poranki i auto zrobiło się głośniejsze. Cóż, do czasu jakiegoś tam rozgrzania jest wyraźnie głośniej, ale można zaakceptować równy, miarowy klekot.
Głośność silnika zależy od ON i oleju. Jestem po vervie, ultimate, gtl i goldzie. Wydawało mi się, że GTL-a nic nie przebije, ale jego cena trochę mnie onieśmielała do częstszego tankowania. Teraz mam Gold ze Statoila. I jestem zadowolony, bo nie widzę większej różnicy między GTL-em a Goldem. Natomiast ultimate kompletnie mnie rozczarowało. Ot zwykły ON.
Nowy olej, czy późniejsza dolewka trochę uspokajają did-a.
 
 
 
Realista 
Forumowicz
Realista


Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-12-2009, 20:54   Re: Lancer 2.0 DID

ulrik napisał/a:
...Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. Moim zdaniem kabina jest rewelacyjnie wyciszona ...

No to musimy sie kiedyś spotkać i porównać nasze SB 2.0 DiD, bo jak wiesz nie mogę się zgodzić z Twoją opinią. Powiedz jeszcze jakim dieslem jeździłeś wcześniej. Ciekawy jestem jaki masz punkt odniesienia.
_________________
Realista
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-12-2009, 06:45   

Wczesniej jezdziłem Focusem 1.8 TDI z 2001 r oraz przez jakis miesiac Mondeo 2.0 Tdci z 2003 takze wiem co to znaczy klekoczacy samochod w ktorym kabina jest srednio wyciszona (mowa o Focusie rzecz jasna bo Mondeo bylo znacznie juz lepiej wyciszone no i silnik z CR)...Moze jakbym jezdzil np nowym Bravo z silnikiem MJet albo np jakas Toyota z D4d to mialbym lepsze porownanie ale jesli o mnie chodzi to uwazam ze jest na prawde calkiem niezle wyciszony, nie wiem moze to tez efekt ze mam model 2010 i cos pozmieniali...
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
Realista 
Forumowicz
Realista


Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Skąd: Chorzów
Wysłany: 03-12-2009, 21:44   

ulrik napisał/a:
Wczesniej jezdziłem Focusem 1.8 TDI z 2001 r oraz przez jakis miesiac Mondeo 2.0 Tdci z 2003 takze wiem co to znaczy klekoczacy samochod w ktorym kabina jest srednio wyciszona (mowa o Focusie rzecz jasna bo Mondeo bylo znacznie juz lepiej wyciszone no i silnik z CR)...Moze jakbym jezdzil np nowym Bravo z silnikiem MJet albo np jakas Toyota z D4d to mialbym lepsze porownanie ale jesli o mnie chodzi to uwazam ze jest na prawde calkiem niezle wyciszony, nie wiem moze to tez efekt ze mam model 2010 i cos pozmieniali...

Przy najbliższej okazji lokalnego spotkania porównamy. Może coś zmienili w modelach 2010 bo sporo użytkowników zwracało na to uwagę. Zobacz co masz na grodzi. Ja mam jedynie cieniutką (może 4 mm) piankę pod maską. Na samej grodzi nic. Może dali już na grodzi typową, kolorową, grubą włókninę z plastrem bituminu. Tak miałem kiedyś w Octavi i było super.
_________________
Realista
 
 
Mr.U 
Forumowicz
Mułowaty MaMut


Auto: Lancer SB 2.0 DID, MeganeII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 50
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-12-2009, 23:38   

a ja zapytam o rozpórkę amortyzatorów w DiD Inform MY 2010. Jest tam czy nie ma ? Pozdrawiam
_________________
Piszę poprawnie po polsku (staram się

"Nie wiem, jakie będzie moje następne auto, ale wiem, jakie nie będzie."
"Dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam"
W co pogrywa moja córa
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-12-2009, 07:26   

Jest w Invite ale mysle ze wersja nie ma znaczenia :-)

[ Dodano: 04-12-2009, 07:29 ]
Co do wygłuszenia zobacze co jest na przegrodzie czolowej ;-)
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
Mr.U 
Forumowicz
Mułowaty MaMut


Auto: Lancer SB 2.0 DID, MeganeII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 50
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-12-2009, 16:58   

mam info z salonu więc pytanie nieaktualne. w dieslach jest rozpórka niezależnie od wersji wyposażenia.
_________________
Piszę poprawnie po polsku (staram się

"Nie wiem, jakie będzie moje następne auto, ale wiem, jakie nie będzie."
"Dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam"
W co pogrywa moja córa
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-12-2009, 12:23   

A ja mam teraz pytanie o olej do silniczka. W dwoch ASO powiedzili ze leja castrola 10W-60 a w dwoch ze 5W-30 Castrol/Shell no i co teraz? Na stronach Castrola widzialem ze polecaja 5w-30 full syntetyk no i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia ktory wlac...

Na marginesie fajne roznice w cenach :-)
- MOTO - Katowice - 334 zl
- Her-Gum - Zabrze - 420 zl
- Sobczyk - Katowice - 450 zl
- Witpol - Tychy - 370 zl

i badz tu madry i pisz wiersze...
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2009, 13:56   

ulrik napisał/a:
no i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia ktory wlac...

Ma być olej spełniający normę VW 507.00. I na 100% nie ma oleju o lepkości 10W60 spełniającego taką normę. Ceny które Ci podali to z filtrem oleju?
_________________

 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-12-2009, 14:31   

tomekrvf, czyli 5W-30 jesli chodzi o castrola tak przynajmnije maja napisane w opisie :-) tak ceny obejmowaly wszystko: filtr+olej+uszczelke+robocizna (tylko w przypadku Moto z Katowic, jak sie kupuje u nich wszystko to robocizna odpada ale jak sie przyjedzie ze swoim olejem na przyklad to doliczaja 40 zl za robocizne do ceny pozostalych czesci)
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
Radassss 
Forumowicz


Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 571
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10-12-2009, 15:36   

tomekrvf napisał/a:

Ma być olej spełniający normę VW 507.00. I na 100% nie ma oleju o lepkości 10W60 spełniającego taką normę.


chyba jednak jest zwie sie ten wynalazek "lucas oil" (to jako ciekawostka ;) ), ale juz abstrahujac od tego to tomekrvf ma 100% racji, a ci co leja 10W 60 chyba pomylili Lancera CY z EVO :D , ale wiadomo jak kto lubi ;)
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-12-2009, 07:31   

No wlasnie tak sobie czytalem o wlasciwosciach i zastosowaniu olejów 10W-60 i nie dało mi to spokoju wiec zadzwoniłem jeszcze raz. Odebral inny serwisant i pewnym głosem wyrecytował "Oczywiscie lejemy do tego silnika 5W-30" na pytanie czemu wczesniej zostałem wprowadzony w blad...odpowiedział "Ze 10W-60 leje sie do innych diesli i no widocznie kolega nie zrozumial"...ehhhh "Koniec świata" jakby powiedział P.Popiołek...ciekawe czy ten silniczek bedzie dużo wcinać oleju...w instrukcji zapisane ze moze dochodzić do 1l na 1000 km. Dla mnie to oczywiście jest paranoja, aczkolwiek na innym forum - dot. RAV4 jeden z użytkowników 2.0l diesla opisywał zee jego bierze 1l na 1000 km i w serwisie cały czas mu powtarzaja ze to normalne...nie wiem moim zdaniem to nie jest normalne...1l na 10000km to i owszem, no ale nic zobaczymy.
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.