[CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID |
Autor |
Wiadomość |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 02-12-2009, 13:13 [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID
|
|
|
Stwierdzam ze nie ma tematu bezposrednio dla wlascicieli nowego Lancera z silnikiem 2.0 DID wiec postanowilem go zalozyc
Jestem ciekaw jak duzo jest takich autek jezdzacych po sląsku i innych wojewodztwach. Poki co wiem o koledze Realiscie niech sie pozostali tez ujawnia
Ja swojego Lancelota odebralem wczoraj i jestem po pierwszych 80 km i po prostu jestem zachwycony Ciekaw jestem wrazen innych kierowcow jezdzacych z tym silnikiem.
Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. Moim zdaniem kabina jest rewelacyjnie wyciszona a silniczek pracuje bardzo ladnie - no i ten 6 bieg, ktorego zawsze mi brakowalo
A tak w ogole to mialem zabawna sytuacje. Jak odbieralem papiery potrzebne do rejestracji to juz w domu wieczorem zagladam sobie do homologacji i co widze - w punkcie skrzynia biegów wpisane - 5 stopniowa. Musi nas byc na prawde malo skoro nawet w centrali leca z rozpedu wpisujac bledne informacje na papierze dopuszczajacym auto do ruchu. |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
Ostatnio zmieniony przez gigant87 02-12-2009, 14:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2009, 16:50 Re: Lancer 2.0 DID
|
|
|
ulrik napisał/a: |
Jesli o mnie chodzi to uwazam opinie o glosnej pracy tego silnika za wysoce przesadzone. |
Wszystko zależy od punktu odniesienia, najważniejsze że Ty jesteś zadowolony. |
|
|
|
 |
krig
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 DID
|
Wysłany: 02-12-2009, 20:03
|
|
|