Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy stałe na silniku DiD(VW) grandis P0487
Autor Wiadomość
w_dobro 
Forumowicz


Auto: Grandis 2.0 DID 2006 Raliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-12-2009, 16:32   Błędy stałe na silniku DiD(VW) grandis P0487

Witam

Wymieniłem sam przepływomierz(przy EGR ten z klapką i silniczkiem) na nowy
przed tym zabiegiem silnikczek pracował jak głupi.. okazało się że klapka była zacięta (cieżko poracowała) i się nie domykała(otwierała)...
Nie zmieniałem ani nie czyściłem EGR

Po wymianie pojawił się błąd.. P0487 .. i jest ACTIVE i nie można go usunąć
Co robić... spadku mocy czy czegokolwiek innego nie odczuwam
Co radzicie?
Czyścić EGR czy może wymieniać a może wymieniać
czy przy czyszczeniu EGR czyścić kanał dolotowy?

Czekam na sprawdzone rozwiązania (dieslowe)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2009, 20:28   

Cytat:
DiD(VW)
chyba chodzi ci o silnik Renault.

w_dobro napisał/a:
Wymieniłem sam przepływomierz(przy EGR ten z klapką i silniczkiem) na nowy
to jest przepustnica, przeplywomierz jest tuz przy wyjsciu traby slonia z filtra powietrza do kolektora ssacego

w_dobro napisał/a:
Nie zmieniałem ani nie czyściłem EGR
Trzeba wyczyscic EGR tak dla pewnosci, tam zawsze zalepia sie syf, pozniej mozesz odczuwac braki mocy i kopcenie na czarno.

w_dobro napisał/a:
czy przy czyszczeniu EGR czyścić kanał dolotowy?
powinno sie to zrobic, ale problem polega na tym ze trzeba go calego zdemontowac.

w_dobro napisał/a:
Po wymianie pojawił się błąd.. P0487
błąd ten oznacza wadliwy sygnał przepustnicy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
w_dobro 
Forumowicz


Auto: Grandis 2.0 DID 2006 Raliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-12-2009, 21:43   

DZIĘKI .. Z PEWNOŚCIĄ SILNIK VW DOKŁADNIE BSY(2.0 TDI)
przepustnica została zmieniona na nową oryginalną ... EGR pozostał stary...
Autko ma (na pewno ) przejechane 73 tysiące km
Dziwne.. błąd jest stały.. przeczyszczę EGR i sprawdzę jeszcze raz poprawność montażu szczególnie wtycznki do czujnika

Jakieś inne koncepcje.. troche bardziej z doświadczenia..???
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 09-12-2009, 22:06   

sprubuj zaadaptowac przepustnice (tylko diagiem, recznie sie tego zrobic nie da ), bo inaczej dalej bedzie dzialo sie to co dzialo sie wczesniej, oraz bedzie wystepowal ten blad.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2009, 22:23   

w_dobro napisał/a:
DZIĘKI .. Z PEWNOŚCIĄ SILNIK VW DOKŁADNIE BSY(2.0 TDI)


To zmienia postac rzeczy kierowalem sie opisem tematu, a nie zwrocilem uwagi na Twoje auto, a watpliwosci wynikly z tego ze VW uzywa oznaczenia TDi, a pierwsze DiD stosowane w Mitsubishi (silniki zaadaptowane z renault w starszych konstrukcjach dCi), oczywiscie juz wszystko jasne silnik 2.0 ;-)
w_dobro napisał/a:
Jakieś inne koncepcje.. troche bardziej z doświadczenia..???
napisalem z doswiadczenia co wiem, oczywiscie to o czym pisze Rafal_Szczecin, powinno byc zrobione na wstepie. Jezeli to nie rozwiaze problemow pogadam z kumplem co pracuje na serwisie VAG moze on podsunie jeszcze jakas sugestje.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 09-12-2009, 23:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
w_dobro 
Forumowicz


Auto: Grandis 2.0 DID 2006 Raliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-12-2009, 22:41   

Rafal_Szczecin napisał/a:
sprubuj zaadaptowac przepustnice (tylko diagiem, recznie sie tego zrobic nie da ), bo inaczej dalej bedzie dzialo sie to co dzialo sie wczesniej, oraz bedzie wystepowal ten blad.


jak kolego przeprowadzić adaptację?czym nie mam mut2 tylko evoscan i kabel openport którym i tak mam problem z połączeniem,czy mechanik po zmianie przepustnicy powinien przeprowadzić adaptację?po co ta cześć jest stricte mechaniczna ...a w komputerze nikt nie grzebal po zmianie na nowa przepustnice...!

[ Dodano: 11-12-2009, 18:38 ]
tej przepustnicy się raczej nie adaptuje...

dalsze losy. właśnie wracam od mechnika. Przepustnica sprawdzona w innym vw i jest ok.
Sprawdziliśmy przewody we wtyku do przepustnicy, są tylko dwa 0 ra i jeden 12v i powinnien byc jeszcze jeden(znaczy nie ma + na jednym terminalu)

Co się mogło stać? Czy sprawdzać jakieś bezpieczniki skoro brakuje jednego PLUSA..?

[ Dodano: 12-12-2009, 16:40 ]
Jednak jak człowiek sobie sam nie zrobi to .. wiadomo

Logika wygrała...

Silnik przepustnicy pracował głośno-gdyż poprzednia przepustnica miała uszkodzoną klapkę zamykąjącą i silniczek nie dawał rady..

Następnie spalił się(zapewne) i wywaliło błąd P0487/P0488
Po wymianie przepustnicy na nową.. wogóle nie działała gdyż nie było napięcia na wtyku do przepustnicy...

Dlaczego.. otóż krótka analiza bezpieczników w skrzynce i okazało się że jeden z nich 10A właśnie za jakieś przepływy spalin odpowiada..
Kontrola bezpiecznika.. spalony.. wymiana i usuniecie błędu EVOSCANEM(z kablem openport 1.3u) i po zabawie..
Gra i trąbi

Pozdrawiam i DO ZAMKNIECIA TEMAT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.