Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] ...::: Problem z Odpaleniem :::...
Autor Wiadomość
sailax 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Łódź
  Wysłany: 19-12-2009, 10:16   [II 2.0 DID] ...::: Problem z Odpaleniem :::...

Mam taki kłopot: Rano samochód odpalił normalnie przejechałem ok 2 km (do pracy) i po 15 min chciałem wrócić i tu :butthead: samochód ani drgnie - nie odpalił. Nie wiem w czym może być problem (aha nie wiem czy to ma coś wspólnego ale mam system bezkuluczykowy). Objawy takie jakby w ogóle stacyjka nie reagowała na "przekręcanie", silnik nawet nie kręci i nie pokazuje mi się na wyślwietlaczu żaden błąd/usterka.... wróciłem przy -12 na piechote spacerek jak marzenie... dzięki wszystkim za wszelkie pomocne uwagai...
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan 19-12-2009, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 19-12-2009, 10:43   

Witam
Ja zazwyczaj nie moglem odpalic outka ,gdy mialem slabe baterie w antynapadzie,jesli masz cos takiego -sprawdz.Szczegolnie kiedy jest zimno.
U mnie po przekreceniu kluczyka wszystkie wskazniki pokladowe pokazywaly ze jest git ,mimo to nie moglem odpalic,dopiero po wymianie baterii zaklekotal :lol:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
sailax 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-12-2009, 11:22   

Udało się :rolleyes: i rozwiązaniem problemu był "restet" samochodu, zdjęcie klem na 5 minut i po sprawie.... dziwny przypadek i mam nadzieje że to się więcej nie powtórzy a tą baterie sprawdzę.... :mrgreen:
 
 
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-12-2009, 14:58   

Czyżby elektronika nie wytrzmywała lekkiego mrozu ? :idea:

Wasze 2.0 też cieżej odpalaja po tych mrozach? Przy -12 silnik nie odpala od razu, tylko jakieś 2 sekundy. Nie mam na mysli kręcenia rozrusznikiem tylko sam zapłon.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-12-2009, 20:46   

sibkods napisał/a:
Wasze 2.0 też cieżej odpalaja po tych mrozach?
PO całonocnym odpoczynku przy -15 potrzebował rano dwa razy zapalenia świec. Dzisiaj mam -19 więc jutro bez odpalania srpóbuję dwa razy zaświecić świece żarowe, a dopiero później zakręce. Po za tym pali tak samo jak w lecie.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
wredlin 
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: FG
Wysłany: 20-12-2009, 21:31   

szanowni forumowicze
Moje cudo wczoraj przy -11 odpalił za 5 razem a po moich 8 godzinach pracy odpalił za 3 razem i to ma 2 cylindry.
Dziś odpalił za pierwszym razem ( -12 ) ale wyraźnie było słychać jak stukają zawory. Stukanie było słychać nawet po przejechaniu 3 km.
No cóż pewnie już zaczyna sie coś z silnikiem dziać. No ma już sporo przejechane bo 6000 km.
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 21-12-2009, 09:18   

rocznik 2009,przebieg 23000 - przy mrozie - 21 C ( po 9 godzinach czekania na pana na parkingu ) odpala szybko,bez problemów jak przy dodatniej temperaturze - co prawda początkowo odgłos jak ktoś określił "gwoździe wsypane do garów" i wrażenie jazdy T-34 ale po chwili jest już dobrze.Nie wiem co powoduje ,że nie mam problemów z odpalaniem - V-power GTL ?,dojazdy do pracy 33 km poza dużym miastem,bez korków ?,osławiony Motul Specific?.Na marginesie GTL zatankowałem do pełna przed szczytem mrozów,normalnie tankuję na Lukoilu zwykłego dizla.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-12-2009, 09:23   

W moim 2.0 TDI odpala nawet po paru dniach postoju przy -15, -20 od pierwszego razu. Jeżeli ktoś musi kręcić kilka razy, to standardowa lista do sprawdzenia: paliwo (dobrej jakości), filtr paliwa (w miarę świeży, w razie czego w Outku 2 można odwodnić), świece żarowe (uwaga: zamienniki np. Beru bardzo szybko się kończą, oryginalne VW są lepsze), akumulator.
pozdr, bonito
 
 
mihoo 
Forumowicz

Auto: Outlander II DiD Ralliart
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 58
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-12-2009, 10:07   

przedwczoraj po kilkugodzinnym postoju przy -15 odpalił bez problemu ale mulił przez 20 minut, tzn. kompletny brak mocy i dławienie się powyżej 3 tys. obr.
tak jakby coś przymarzło w przewodach paliwowych
hałas na zimnym, jak w czołgu :)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2009, 11:03   

Mój smok zawsze stoi na zewnątrz i zawsze odpala od razu :D Recepta? Dobre paliwo, bak do pelna, świerzy filtr paliwa i mało krótkich odcinków.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-12-2009, 13:40   

sailax napisał/a:
Udało się i rozwiązaniem problemu był "restet" samochodu, zdjęcie klem na 5 minut i po sprawie.... dziwny przypadek i mam nadzieje że to się więcej nie powtórzy a tą baterie sprawdzę....


generalnie moze sie cos takiego zdarzyc, poprostu lekko zawilgocone klemy i jak mrozik zlapal to sie zrobil lod i juz po prostu zle stykaly, Jak siagnales klemy to po prostu niejako oczysciles je z lodu i poszlo ;-) mnie sie tez tak zdarzylo w RAV4 co prawda benzyna ale aku to aku ;-)

[ Dodano: 22-12-2009, 13:45 ]
A co do tego odpalania hehe ;-) moja zona na tych mrozach troche jezdzila lancerem (tez mam silnik 2.0 DID) i przychodzi pierwszego dnia i mowi "Ten silnik to jakas tragedia jak rano odpalilam to mialam wrazenie ze tam bomba w srodu wybucha!!musisz to koniecznie zgloscic w ASO" powiedziałem jej ze "Wiesz no niestety VW tak ma..." pare dni pozniej uslyszala Paska jak odpalil i stwierdzila- no faktycznie...
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
sailax 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-12-2009, 08:31   

Za pierwszym razem zdjęcie klem pomogło, ale niestety sztuka ta się nie udała za drugim razem. Kupiłem sobie "wyczesaną" linkę do samochodu i jazda do speca od elektroniki. Po 2 godzinach oględzin i naprawie, samochód był gotowy do odebrania. Uszkodzony został mikro przełącznik odcięcia samochodu. Po jego wymianie jest tak jak być powinno :lol: wymiana w ramach gwarancji za alarm :mrgreen: freee :wink: Zdrowych świąt i udanego Sylwka wszystkim Mitsu maniakom życzę :mrgreen:
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-12-2009, 09:01   

sailax, no prosze...nie ma to jak zepsute g...enko za 5 zeta ktore unieruchamia auto za 100 000 ;-)
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
VG 
Forumowicz

Auto: 2x Outek 2.0/2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 213
Skąd: Macowieckie
Wysłany: 23-12-2009, 09:32   

A gdzie te swiece zarowe widzicie jak sie włączaja bo ja jakos u siebie nie widze wlaczania sie swiec zarowych
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-12-2009, 11:16   

VG napisał/a:
gdzie te swiece zarowe widzicie jak sie włączaja
żółta spiralka na prędkościomierzu
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.