Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY |
Autor |
Wiadomość |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 21:25 Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY
|
|
|
Chciałem przedstawić swoje autko którym wyjeżdżam tylko dla zabawy
Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo Intercooler 395HP 4x4
Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach, zawieszenie automatyczne APEX, Filtr GREEN, Twist HKS, tłumik 2 x sebring , dolot + kolektor, zawieszenie jest automatyczne tzn. że można ustawić twardość i wysokość auta z wnętrza kabiny, APEX amory + sprężyny, dodatkowo lotka z tyłu przy większej prędkości się podnosi, wszystkie koła posiada skrętne , mam możliwość podciągnąć go do 500HP ale już teraz pali ok 20L/100km przy umiarkowanej jeździe .
Oto parę fotek mojego auta :
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez NOMERCY 11-05-2010, 11:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-04-2010, 21:41
|
|
|
No ładna maszyna Panie! |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 06-04-2010, 21:43
|
|
|
Ładny . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:15
|
|
|
Dzięki orientujecie się ile MAX można z niej wycisnąć (nie na 1/4 mili ..., do bezawaryjnej jazy)?
Jak przerabiałem za granicą powiedzieli mi w firmie tuningowej że jak będzie powyżej 500KM w tym silniku to będę musiał często go naprawiać i zrezygnowałem, to prawda ?
Kaucz napisał/a: | Ładny . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście |
Też mi nie bardzo pasują ale bardziej dla mnie liczyła się moc oraz układ jezdny
W przyszłości zamierzam to zmienić |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:49
|
|
|
Masz na myśli na tych bebechach co są? bo jak zakujesz i walniesz odpowiednio mocniejszą korbę to 500 kucy wytrzymuje pewnie bez remontów ale na seryjnych bebechach sądzę że nie wytrzyma |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:53
|
|
|
Pewnie oto "chodziło" mechanikowi ^^
Nie wiem czy to jest opłacalne do "starszego auta", znacie może cenę zakucia + korba ?
Chciałbym się również dowiedzieć gdzie i za ile dostane zawiasy drzwi ala Lambo i czy to jest użyteczne ? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:03 Re: Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo 400HP 4x4
|
|
|
NOMERCY napisał/a: |
Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach |
Nieźle, ale...To znaczy co zrobiłeś? Bo to co napisałeś nic nie mówi.
Co do mocy to wiem, że Ben z CVR4 w swoim wyciągnął 996bhp do drag race. Jednak, on i kilku kolesi prowadzą profi firmę tuningową do wyścigów w UK. Hm, z tego co wiem od nich (jestem stałym klientem Eurospec), że 6G73 raczej słabo znosi moce w okolicy 400bhp bez zakuwania go i jazdy na standalone ecu.
Stąd ciekaw jestem co zrobiłeś w swoim autku, jakiś wykres z hamowni...? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:03
|
|
|
w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna
I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
Ostatnio zmieniony przez Wszyc 06-04-2010, 23:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:08
|
|
|
Na hamowni byłem z rok temu jak to wszystko robili wyszło 395HP (wszystko robiłem w U.K jak tam jeszcze pracowałem) .
Nie wiem dokładnie jak to zrobili ponieważ nie znam się zbytnio na częściach tuningowych, poprosiłem o większą moc to zrobili to co napisałem (może coś jeszcze nie znam się) zapłaciłem ok. 2tys. funtów za wszystko od zawieszenia po silnik . |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:11
|
|
|
ale pamiętaj podnoszenie mocy ciągnie za sobą konsekwencje że trzeba to też jeszcze zatrzymać i w pewnym momencie wychodzi Ci że kolejne 100koni przyrostu mocy wiąże się z przeróbką całkowicie całego auta |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
NOMERCY
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 23:18
|
|
|
Wszyc, Czyli kompletnie nieopłacalne chyba że dla totalnego maniaka którym ja nie jestem, to auto stoi w garażu i wyjeżdżam nim tylko żeby "zbić ciśnienie", do normalnej jazdy mam passata b5 2.8 4Motion ^^
Ogólnie odkąd kupiłem autko na 4x4 nie chcę innego |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-04-2010, 08:45
|
|
|
Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 07-04-2010, 09:04
|
|
|
Wszyc napisał/a: | w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna
I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa |
jak się czegoś nie wie to lepiej nie pisać... nie potrzebnie wprowadzasz w wielki błąd...
koszt kucizny to około: korby-800$ tłoki-1000$... w tym roczniku najprawdopodobniej masz seryjnie kuty wał i korby, ale lepiej zmienic korby na H...
co do zwiekszania pojemności to istnieją strokery do 3.7l, ale nie jest to konieczne aby zakuć silnik... |
|
|
|
 |
Robertoo
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 11 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 07-04-2010, 10:14
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT |
Moim zdaniem jest to realne. Poniewaz jezeli masz odetkany dolot (filtry HKS lub K&N + polerwoany dolot y-pipe), odetkany wydech (tzn. wyciety glowny kat i katy za turbinami), podniesione cisnienie doladowania poprzez MBC lub EBC do ok. 0,95 bara, lepszy bov od seryjnego + dodatkowy wskaznik doladowania bo seryjny niestety mierzy cisnienie teoretycznie to przy zdrowym silniku bedzie ok. 380KM. A kolega jeszcze napisal ze ma zmieniony program... Reasumujac jezeli mialby zrobione to co wyzej + zmieniony program to 395bhp jest mozliwe. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-04-2010, 12:39
|
|
|
kochajj nie wiedziałem że seryjnie ma kute a zawsze co lukałem jak patrzałem zestawy tłoki + korby + wał to mniej więcej tyle wychodziło cenowo może można taniej mnie było ciężko znaleźć |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|