Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY
Autor Wiadomość
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-04-2010, 21:25   Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY

Chciałem przedstawić swoje autko którym wyjeżdżam tylko dla zabawy :)

Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo Intercooler 395HP 4x4

Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach, zawieszenie automatyczne APEX, Filtr GREEN, Twist HKS, tłumik 2 x sebring , dolot + kolektor, zawieszenie jest automatyczne tzn. że można ustawić twardość i wysokość auta z wnętrza kabiny, APEX amory + sprężyny, dodatkowo lotka z tyłu przy większej prędkości się podnosi, wszystkie koła posiada skrętne , mam możliwość podciągnąć go do 500HP ale już teraz pali ok 20L/100km przy umiarkowanej jeździe .

Oto parę fotek mojego auta :



































































Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez NOMERCY 11-05-2010, 11:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-04-2010, 21:41   

No ładna maszyna Panie! :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 06-04-2010, 21:43   

Ładny :) . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście :P
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-04-2010, 22:15   

Dzięki orientujecie się ile MAX można z niej wycisnąć (nie na 1/4 mili ..., do bezawaryjnej jazy)?
Jak przerabiałem za granicą powiedzieli mi w firmie tuningowej że jak będzie powyżej 500KM w tym silniku to będę musiał często go naprawiać i zrezygnowałem, to prawda ?

Kaucz napisał/a:
Ładny :) . Tylko te wydechy trochę nie w moim guście :P


Też mi nie bardzo pasują ale bardziej dla mnie liczyła się moc oraz układ jezdny :P
W przyszłości zamierzam to zmienić :)
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-04-2010, 22:49   

Masz na myśli na tych bebechach co są? bo jak zakujesz i walniesz odpowiednio mocniejszą korbę to 500 kucy wytrzymuje pewnie bez remontów ale na seryjnych bebechach sądzę że nie wytrzyma
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-04-2010, 22:53   

Pewnie oto "chodziło" mechanikowi ^^
Nie wiem czy to jest opłacalne do "starszego auta", znacie może cenę zakucia + korba ?
Chciałbym się również dowiedzieć gdzie i za ile dostane zawiasy drzwi ala Lambo i czy to jest użyteczne ?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-04-2010, 23:03   Re: Mitsubishi 3000GT V6 24V Twin Turbo 400HP 4x4

NOMERCY napisał/a:

Wymieniłem oprogramowanie sprężarki oraz podniosłem ciśnienie w turbinach

Nieźle, ale...To znaczy co zrobiłeś? Bo to co napisałeś nic nie mówi.

Co do mocy to wiem, że Ben z CVR4 w swoim wyciągnął 996bhp do drag race. Jednak, on i kilku kolesi prowadzą profi firmę tuningową do wyścigów w UK. Hm, z tego co wiem od nich (jestem stałym klientem Eurospec), że 6G73 raczej słabo znosi moce w okolicy 400bhp bez zakuwania go i jazdy na standalone ecu.
Stąd ciekaw jestem co zrobiłeś w swoim autku, jakiś wykres z hamowni...?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-04-2010, 23:03   

w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna

I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Wszyc 06-04-2010, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-04-2010, 23:08   

Na hamowni byłem z rok temu jak to wszystko robili wyszło 395HP (wszystko robiłem w U.K jak tam jeszcze pracowałem) .
Nie wiem dokładnie jak to zrobili ponieważ nie znam się zbytnio na częściach tuningowych, poprosiłem o większą moc to zrobili to co napisałem (może coś jeszcze nie znam się) zapłaciłem ok. 2tys. funtów za wszystko od zawieszenia po silnik .
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-04-2010, 23:11   

ale pamiętaj podnoszenie mocy ciągnie za sobą konsekwencje że trzeba to też jeszcze zatrzymać i w pewnym momencie wychodzi Ci że kolejne 100koni przyrostu mocy wiąże się z przeróbką całkowicie całego auta :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
NOMERCY 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GT TT VR4 - 400HP
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-04-2010, 23:18   

Wszyc, Czyli kompletnie nieopłacalne chyba że dla totalnego maniaka którym ja nie jestem, to auto stoi w garażu i wyjeżdżam nim tylko żeby "zbić ciśnienie", do normalnej jazdy mam passata b5 2.8 4Motion ^^
Ogólnie odkąd kupiłem autko na 4x4 nie chcę innego :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-04-2010, 08:45   

Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 07-04-2010, 09:04   

Wszyc napisał/a:
w granicach 9-12tyś zł zakucie + robocizna

I zestawy kute są trochę inne od oryginałów zwiększają pojemność do 3.7litra lub nawet do 4.0litrów więc bez strojenia się nie obejdzie można oczywiście mniejsze np. 3.2 litra ale stroić i tak trzeba na seryjnym ECU będzie lipa


jak się czegoś nie wie to lepiej nie pisać... nie potrzebnie wprowadzasz w wielki błąd...
koszt kucizny to około: korby-800$ tłoki-1000$... w tym roczniku najprawdopodobniej masz seryjnie kuty wał i korby, ale lepiej zmienic korby na H...
co do zwiekszania pojemności to istnieją strokery do 3.7l, ale nie jest to konieczne aby zakuć silnik...
 
 
Robertoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T Twin Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 07-04-2010, 10:14   

swinks_UK napisał/a:
Pytam, bo interesuje mnie wielkość ATW (jak dasz radę wrzuć wydruk). Zresztą tylko taka moc jest mierzalna. Standaryzowane w UK są tylko hamownie DynoDynamics. Reszta działa jak chce i podaje czasem wielkości z bajki.
Ciekaw jestem co zrobili z silnikiem (flash ecu?, piggy back?, ciśnienie w dolocie?), nie wygląda na przerobiony zbytnio, więc zgłaszane przez ciebie 395bhp byłoby mega wyczynem dla GTO.
Ta odrobina wiedzy przydałaby się Mitsumaniakowym właścicielom GTO/3000GT :wink:


Moim zdaniem jest to realne. Poniewaz jezeli masz odetkany dolot (filtry HKS lub K&N + polerwoany dolot y-pipe), odetkany wydech (tzn. wyciety glowny kat i katy za turbinami), podniesione cisnienie doladowania poprzez MBC lub EBC do ok. 0,95 bara, lepszy bov od seryjnego + dodatkowy wskaznik doladowania bo seryjny niestety mierzy cisnienie teoretycznie to przy zdrowym silniku bedzie ok. 380KM. A kolega jeszcze napisal ze ma zmieniony program... Reasumujac jezeli mialby zrobione to co wyzej + zmieniony program to 395bhp jest mozliwe.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-04-2010, 12:39   

kochajj nie wiedziałem że seryjnie ma kute a zawsze co lukałem jak patrzałem zestawy tłoki + korby + wał to mniej więcej tyle wychodziło cenowo może można taniej mnie było ciężko znaleźć
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.