Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
masakra - pękł pasek rozrządu...
Autor Wiadomość
Radecky
[Usunięty]

  Wysłany: 16-04-2010, 12:48   masakra - pękł pasek rozrządu...

No i stało się... zabrakło mi jakieś 8 tys km do wymiany paska rozrządu (chciałem po 60 tsy km), urwał się i już. Gruchnęło pod maską, silnik zdechł... zatrzymałem się, zakręciłem rozrusznikiem... a tam luz i świst.

Czekam na wyrok od mechanika...

Wstępnie poinformował mnie, że jak poważne usterki to nie ma sensu naprawiać tylko wymienić na inny. Pasek, koła, popychacze, kto wie czy nie głowica... jeśli z nowych części to ponad 3 - 4 tys może wyjść.

Na razie jeszcze nie zdecydowałem, bo może nie będzie tak strasznie, ale gdyby tak... to pomyślałem sobie, że byłaby okazja wstawić np. inny silnik, może 2.4 a może diesla.

Stąd moje pytanko: czy orientujecie się jakie silniki można w zamontować w Outlanderze bez większych przeróbek ?
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan 21-04-2010, 09:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
topcan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0 2004 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 114
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-04-2010, 13:12   

ten silnik ma głowice bez kolizyjną mi sie porzestawił rozrząd i nic
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-04-2010, 13:15   

topcan, nieprawda niestety.....miałeś dużo szczęścia po prostu - w Lotto ludzie wygrywają, mimo, że większe prawdopodobieństwo jest nagłej śmierci w drodze do kolektury, niż wygranej....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 16-04-2010, 17:01   

silnik jest kolizyjny, mi tez przestawił się o ząbek i jest w porządku. (oczywiście rozrząd wymienił dla świętego spokoju) Z zasłyszanych opinii nie opłaca się tego silnika remontować (pomijając koszty) bo i tak zaraz zacznie brać olej i dzwonić. Ale bardzo ciekawy temat, z tym klekotem ciekaw jestem. Ja z kolei chciałbym się dowiedzieć czy 2.0 turbo wchodzi do 2.0 bez przeróbek? Jak ze skrzynią i mocowaniem?
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
Ostatnio zmieniony przez tomek.rzepek 16-04-2010, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-04-2010, 17:05   

2.0 Turbo to ten samo korpus ale elektronika, skrzynia i napędy są inne....

Trzeba by sprawdzić czy 2,4 bez MIVEC-a nie wejdzie bez przeróbek (taki chyba był w gradisie).
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2010, 17:16   

krzychu napisał/a:
2.0 Turbo to ten samo korpus
co 2.0 turbo w EVO ale nie 2.0 bez turbo w Outku I GEN.

To inne silniki mimo tego samego oznaczenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-04-2010, 22:15   

Hubeeert napisał/a:
To inne silniki mimo tego samego oznaczenia.


Inne w środku. Trochę inny osprzęt. Wleź wlezie (mocowania pewnie te same) ale reszta nie z tej bajki (elektronika, skrzynia, napęd).
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-04-2010, 22:23   

czyli, albo Ci sie udalo, albo bedziesz wstawial ten sam, co poprzednio

[ Dodano: 16-04-2010, 22:24 ]
Kto wie po ilu km jest druga wymiana rozrzadu?
_________________
Mój taki
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-04-2010, 22:30   

Pawmitsu napisał/a:
druga wymiana rozrzadu?


Jak oryginały to 90 tys km lub 5 lat. W przypadku zamienników polecają co 60 tys.
 
 
korek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2010, 12:31   

Witam serdecznie

A ile kosztują części (pasek i rolki napinaczy??)
Gdzie w ogóle można znaleźć jakie elementy należy wymienić w określonych wizytach serwisowych??
Pozdro
 
 
 
Radecky
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2010, 13:09   

Pasek nie więcej jak 200 zł. a koła poszczególne prawie po 500 za sztukę... możesz podejrzeć ceny na www.japonce.pl
 
 
korek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2010, 13:43   

Eeee to troche chyba przesadzone.

Na allegro jopoński zestaw komplet czyli 3 rolki i 2 paski (jeden balansowy) kosztuje 650zł

500za rolkę to byłoby trochę dużo za rozrząd za części wyszłoby pod 2000zł za części troche przegięcie.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-04-2010, 17:32   

krzychu napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
To inne silniki mimo tego samego oznaczenia.


Inne w środku. Trochę inny osprzęt. Wleź wlezie (mocowania pewnie te same) ale reszta nie z tej bajki (elektronika, skrzynia, napęd).

Inne w środku i na zewnątrz, inne - większe mocowania, osprzęt też jakby "lekko inny".
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 19-04-2010, 21:36   

Same koszty to zamiennik nippartsa, kosztuje coś około 700zł, ale nie pamiętam, natomiast oryginał 2 z hakiem.

Do Radecky:
Ile przejechałeś outlanderem? czy po zakupie wymieniłeś rozrząd? Pewny jesteś przebiegu auta?
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
korek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2010, 23:03   

Ja na przykład mam rocznik 2004 i przebieg realny 60 000 i teraz się mocno zastanawiam czy wymieniać.
Jak myślicie??
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.