Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Colt CA4A Rally Style
Autor Wiadomość
Paweł4x4 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Colt 1.6 16v CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 32
Skąd: Włocławek
Wysłany: 18-07-2010, 23:04   Mitsubishi Colt CA4A Rally Style

To moje pierwsze autko zbierałem na nie prawie 2 lata, mam 18 lat i dopiero co zrobiłem prawko, może i trochę za mocne jak na pierwsze autko ale daje rade.

Zaraz po zakupie colciaka było kilka wad. Może opisze to w podpunktach.

SILNIK: Jak wiadomo już po dwóch dniach padł aparat. Wymieniony już, oprócz niego filtr powietrza i gazu, membrany w reduktorze, wężyk od powrotu cieczy chłodzącej, wyrzucony termostat, wymieniony cały wąż dolotu gazu. Wymienione kondensatory w ECU zaraz po wymianie aparatu.

Plany: wymiana paska i napinacza rozrządu, być może zaślepienie EGR'u, może też stożek? ale jak na to lpg? :-?

NADWOZIE: Samochód był bity z przodu i wymieniany pas przedni przez poprzedniego właściciela. Została pogięta maska i popękany zderzak lekko załapany podkładem. Z tyłu lampka przeciw mgielna od malucha która wystawała pod kątem ze zderzaka. Ogólnie poza tym są bąble przy tylnych nadkolach ale to normalka, reszta całkiem ok. Więc pierwsze co spróbowałem spasować w ori ramkę przeciwmgielnej wpasować tą od malucha, jakoś się udało ale nie chlujnie i trzeba będzie zamontować nową. Na drugi ogień poszła maska i zderzak do szpachlowania i malowania. W warunkach podwórkowych w budżecie zaledwie 100 zł.... Wyszło jak wyszło ale jest lepiej niż było. Dodam że pierwszy raz robiłem coś takiego, poza praktykami ale tam to dotknąć nie dadzą. :-P Maska na czarno, zderzak próba dopasowania sprayu za 9zł w kolorze... Wyszło marnie ale to się jeszcze poprawi kiedyś. ;-) Przy okazji naszła mnie wizja blachy na prawą stronę jak w EVO i stało się.

Plany: Dopasowanie reperaturek do tylnych nadkoli, maska wymiana jeśli fundusze pozwolą albo ponowne malowanie na mat, malowanie ponowne zderzaka, "smoked eyes", stickery JDM, lotka, przyciemnienie szyb tylnych, wymiana tylnej przeciwmigielnej, alu + malowanie na biało, lub same stalówki na biało
ZAWIESZENIE:

Nie słychać żeby pukało czy coś jest ok.

Plany: wymiana końcówek drążków

Aha dodam że były założone 3 zimówki i jeden "slick" letni, oponki są zmienione, z przodu teraz Pirelli 175/70 R13 z tyłu KINGSTAR też 175/70 R13 oczywiście letnie.

UKŁAD NAPĘDOWY:

Wszystko śmiga ok.

Plany: Nie ma póki co. ;-)

UKŁAD WYDECHOWY:

Mugen mini WM sport, wycięty z tego podwójnego

Plany: tłumik środkowy

przed http://www.youtube.com/watch?v=AfH01JG7pJo

po http://www.youtube.com/watch?v=_VC8_S4KoaA

UKŁAD HAMULCOWY:

Oj tutaj poprzedniego sprzedawcę uznaję niemal za nieumyślnego mordercę albo tego kto to zrobił!! O mało bym się nie zabił! Przewody przednie elastyczne były poklejone taśmą i już przy pierwszej mojej podróży pod samymi praktykami (pierwszy dzień kiedy miałem pokazać auto kumplom) puścił jeden i straciłem hamulce. Niezapomniana podróż bez hamulcy, tylko na rękawie do domu i do tego jeszcze w deszczu. :-/ Tak więc wymieniłem odrazu oba przewody, wymieniłem płyn, odpowietrzyłem hamulce i zmieniłem klocki.

Plany: nie ma

WNĘTRZE:

Też dosyć zaniedbane, ktoś chyba woził psa bo było mnóstwo sierści w tapicerce nieźle się namęczyłem żeby pozbyć się choć jej większej części. Z elektryką też jest namieszane... Radio nie działo, ale okazało się że to tylko przekaźnik z tyłu. Nie działy też płyty ale wystarczyło rozłożyć radio i przeczyścić laser. Tak przy okazji radio to Alpine CDM-7835R a z tyłu z tego co wiem seryjne Pionieery? Ale brzmią całkiem fajnie.

Plany: fotele ala kubełkowe od mazdy 323, lub crx, lub fiesty xr2i.

To by było chyba na tyle, może trochę się rozpisałem trochę też o niepotrzebnych drobnostkach ale chyba się nikt nie pogniewa zaraz. :-)

Poniżej kilka fotek jak autko wyglądało zaraz po kupnie, dodam też nie długo jak wygląda dzisiaj.















Ostatnio zmieniony przez Paweł4x4 29-07-2010, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2010, 09:47   

Zadam niedyskretne pytanie - ile zapłaciłeś za Colta w takim stanie? :shock:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 19-07-2010, 10:10   

Pasują mu te białe stalówki i czarna maska!:-) Kolejny zapaleniec reaktywuje miśka, tak trzymać!:)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Paweł4x4 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Colt 1.6 16v CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 32
Skąd: Włocławek
Wysłany: 19-07-2010, 11:33   

enanthate napisał/a:
Zadam niedyskretne pytanie - ile zapłaciłeś za Colta w takim stanie? :shock:


3 kółka :P więc chyba nie aż tak wiele jeszcze, chociasz już wsadziłem w niego sporo czasu i kasy o moich przygodach z naprawą colciaka naczytał się między innymi kolega nademną ale też dzięki niemu colcik dzisiaj śmiga za co mu jeszcze raz dziękuje. Ale mam nadzieję że jeszcze z rok i naprawdę już colcik będzie nie do poznania. :wink:
 
 
Lechfan 
Mitsumaniak
P a w e ł


Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 403
Skąd: Wrocław/Kępno
Wysłany: 23-07-2010, 21:23   

Jakbym czytał siebie. Też m.in. na poczatku prac przy swoim walczylem z ruda i malowalem zderzaki z tak niskim nakladem kosztkow.. Mimo, ze byla lipa straszna to nic nie cieszy tak jak wlasna robota. ;)

Powodzenia w odrestaurowywaniu Colta!

ps. ciekawe mocowanie przedniej blachy ; ]
_________________
Hej! Gość, obczaj mojego Białasa. :jerk: - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 -

 
 
 
Paweł4x4 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Colt 1.6 16v CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 32
Skąd: Włocławek
Wysłany: 24-07-2010, 19:32   

Ta blacha to też po części walka z wadami nadwozia ;) a dokłądniej z pęknięciem na zderzaku.
 
 
kafar87 
Mitsumaniak


Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 77
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2010, 19:59   

Kolejny mały zaiwaniacz :twisted:
_________________

Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-...
Ostatnio zmieniony przez mkm 24-07-2010, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.