[CA1A 1.3] nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2010, 22:21 [CA1A 1.3] nie odpala
|
|
|
Witam,
w piątek wieczorem podjechałem do domu zgasiłem colcine i już nie odpaliła
objawy:
brak kontrolki check engine
brak iskry
nie podnosi wtrysku
wymieniłem aparat zapłonowy i ECU dalej to samo
no i zgłupiałem
wnioski?
czujnik obrotów wału korbowego? ale dlaczego brak kontrolki Check Engine?
brak zasilania na ECU? bardzo możliwe ale czemu tak nagle? auto śmigało jak burza
pytania:
1. które piny wchodzą do ECU z zasilaniem i masą??
2. może być to wina stacyjki?
3. jest jakiś dodatkowy bezpiecznik prócz skrzynki pokd maską i deską(w nogach kierowcy?)
dodam, że po rozkręceniu ECU wszystko wygląda tak jak trzeba kondensatory nie wylały ścieżki nie widać by były upalone. A poza tym sprawdziłem na 2 sprawnym to samo.
świece przewody kopułka i palec niedawno wymieniane.
czekam na pomysły |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
lejm
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 19-07-2010, 22:38
|
|
|
Sprawdź przekaźnik zza radia. Z manuala pdf nr 13, strona 13-30. |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 20-07-2010, 20:30
|
|
|
mkm, w żadnym z tych topiców nie znalazłem rozwiązania
tak jak mówiłem ECU i aparat są sprawne -podmienione z jeżdżących miśków i to samo jest
lejm, dziś siądę do tego przekaźnika
[ Dodano: 27-07-2010, 15:12 ]
dziś wymieniłem:
-ECU
-aparat
-przekaźnik główny za radiem
skutki?
- brak iskry
- brak wtrysku
- brak kontrolki CE
pomiary dokonane:
zgodnie z pdf 13 str. 30-33
przekaźnik zmierzony (prąd dochodzi i wychodzi do ECU)
piny 12 i 25 w ECU skrosowane do pinu nr 3 w przekaźniku wszystko gra.
i nie wiem o co chodzi |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2010, 22:26
|
|
|
a ten główny bezpiecznik przy aku sprawdzałeś? |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2010, 10:03
|
|
|
tak bezpieczniki wszystkie są ok jutro jeszcze dla pewności je pomierzę.
[ Dodano: 31-07-2010, 01:07 ]
brakuje mi tylko schematu kostki wchodzącej do ecu gdzie zasilania idą jakoś w manualach nie mogłem znaleźć.
wczoraj ciąg dalszy męki z coltem.
bezpieczniki pomierzone- są OK
kostka z ECU pomierzona- jest prąd
tps pomierzony- na pinie 1 i 3 8V a na 2 i 4 12v
na sensorze- na pinach kolejno 12v, 8v i 0v
pomiary dokonane z włączonym zapłonem.
prąd dochodzi do pompy ale pompy nie słychać i dalej brak kontrolki CE |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 01-08-2010, 13:48
|
|
|
Deo, miałem identyczny problem w colcie 1.6 wymieniłem komp, aparat, przekaznik sprawdziłem bezpieczniki...
Wiesz co sie okazało Ze wczesniej wykrecajac machanizm do szyb elektrycznych nie podpiałem panelu sterowania... NIewiem dlaczego ale bez tego nie dalo sie zapalic , a po podłaczeniu kontrolka sie zapaliła i odpalił od razu |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2010, 09:42
|
|
|
w dniu wczorajszym dzięki uprzejmości kolegi adamovicus'a podmieniliśmy ECU tym razem moje do jego colta i co się okazało moje ECU jest zjarane i to wcześniejsze widocznie również czas szukać ECU lub naprawić i colcina ożyje
[ Dodano: 10-09-2010, 14:40 ]
no i colt ruszył wina była w ECU po zakupie nowego (działającego) auto zaczeło chodzić
Dziękuje za pomoc merytoryczną Bartkowi i Krzyżakowi macie u mnie wielkie piwo |
|
|
|
 |
|