Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja liftu zawieszenia
Autor Wiadomość
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 28-07-2010, 16:27   Regulacja liftu zawieszenia

Właściwie to nie problem lecz pytanie do Was bo nie moglem tego wyszukac na forum. Czy w wersjach polskich/ niemieckich czy ogólnie europejskich wystepuje takie ustrojstwo jak u mnie (oryg. japonczyk); posiadam sprytny guziczek, ktory po wlaczeniu podnosi mi zawieszenie (chyba pneumatycznie bo syczy) o ok. 5 cm.
Ostatnio zmieniony przez Bushey 29-07-2010, 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomasz Grochola 
Forumowicz

Auto: PAJERO II 2,8 TD GLX 1995 r.
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 60
Skąd: Galway
Wysłany: 28-07-2010, 20:31   Re: Regulacja liftu zawieszenia

Bushey napisał/a:
Właściwie to nie problem lecz pytanie do Was bo nie moglem tego wyszukac na forum. Czy w wersjach polskich/ niemieckich czy ogólnie europejskich wystepuje takie ustrojstwo jak u mnie (oryg. japonczyk); posiadam sprytny guziczek, ktory po wlaczeniu podnosi mi zawieszenie (chyba pneumatycznie bo syczy) o ok. 5 cm. Na desce kolo predkosciomierza jest dioda HIGH, ktora to sygnalizuje. Nacisniecie ponowne obniza. Tak samo wzrost predkosci pow. ok. 50 km/h. Dodatkowo jest usztywnianie amortyzatorow S/M/H innym przelacznikiem.


Też mam japońca II z 1995 roku. Liftu nie mam.
_________________
Roch.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 28-07-2010, 21:52   

to cos jest dorabianie czy fabryczne ?
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 29-07-2010, 12:19   

To jest fabryczne. Ciekawostka, bo kumpel ma nowszego longa i nie ma takiego bajeru.
Dziala to tak: naciskam przycisk UP (umieszczony kolo dzwigni recznego, obok tego do regulacji twardosci amorkow) i slysze jak kompresorek pompuje najpierw tyl, potem podnosi sie przod. Jesli nacisne przycisk DOWN lub jade szybciej niz 50 km/h zawieszenie przy lekkim syku powietrza wraca do normalnego polozenia. Na desce mam diode HIGH w rysunku samochodzika, ktora sygnalizuje dzialanie tego ustrojstwa.
Facet od ktorego kupilem Misie mowil mi, ze jest lift zawieszenia ale ja bylem taki przejety kupnem :) , ze do glowy mi nie przyszlo, ze nie chodzi mu o zwykly lift na sprezynach.
Pewnie Misia ma jakies lepsze wyposazenie, a moze i nawet jakies markowe zawieszenie. Tylko ja sie na tych cudach tak dobrze nie znam, zeby rozpoznac co to.
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 29-07-2010, 15:05   

Bushey
Jak masz taka możliwość to wrzuć jakieś fotki tego ustrojstwa przy kole; przełączników czy co tam da się sfotografować to może po tym da rade to jakoś ocenić z jakim to ciekawym systemem mamy do czynienia.

Bo to jest ciekawe co piszesz .
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 05-01-2011, 19:10   

W środku to wygląda tak:
http://img828.imageshack.us/i/image0042b.jpg
http://img811.imageshack.us/i/image0041u.jpg (na tarczy dioda high sygnalizuje lift)

A od spodu jest pompka, ktora pakuje powietrze do poduszek umieszczonych na gorze sprezyn.
Jest to fabryczny bajer jak sądzę.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 06-01-2011, 01:02   

Ja gdzieś kiedyś na ebayu indyjskim bodajże znalazłem jakiegoś szrociarza specjalizującego się w Pajero II z Mongolii. Jakie facio miał ustrojstwa z Pajero, warianty desek, konsole z cykorkulami, nawigacjami, zegarami, przełączniki z niewiadomym mi przeznaczeniem, windy mechaniki sterowane kneflem obok wajchy biegów i inne cuda to pewnie nawet Zbyszek w życiu takich nie widział a on widział prawie wszystko w Pajero. I wszystko to było oryginalnie z Pajero II japońskich. Na dodatek to grosze jakieś kosztowało ale przesyłka zabijała oczywiście.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.