Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.4 CVT Intense Plus [rok: 2010 model: 2011]
Autor Wiadomość
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 14-11-2010, 19:01   Outlander 2.4 CVT Intense Plus [rok: 2010 model: 2011]

Cześć.
Mój Outlander... Wyprowadzony z salonu PLICHTA 10.11.2010.

Nazwa modelu: GS45XE (Outlander II 2010/2011)
Rok: 2010, Rok modelowy: 2011
Silnik: 2.4 MIVEC (benzyna), 170 KM (125Nm) 232Nm/4100 obr
Skrzynia: "automatyczna" bezstopniowa CVT zobacz skrzynię CVT
Wyposażenie: Intense Plus
Kolor: C06 (Granite Brown)



_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
Ostatnio zmieniony przez Dario_W 30-03-2011, 11:46, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 14-11-2010, 19:22   

Bardzo trafny wybór koloru, inny od oklepanego już czarnego.
Podoba mi się! :)
Pokaż jeszcze foty środka :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 14-11-2010, 19:38   

Dzięki, kolorek naprawdę fajny.
Nie mam jeszcze zdjęć wnętrza, ale jutro zrobię i wkleję.
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-11-2010, 22:47   

Zapachniało nowością :biggrin:
Może za Twoim przykładem pójdą inni posiadacze Outlanderów, bo jakoś malo ich w dziale :wink:
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 14-11-2010, 23:26   

Jestem ciekawy tej bezstopniowej skrzynki jak to jest w rzeczywistości. Świetne autko!
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 15-11-2010, 07:53   

Ja jestem zadowolony. Jeździłem "normalną" automatyczną i teraz CVT. Na początku można zauważyć lekką różnicę, ale to dlatego, że CVT jest z benzynowym silnikiem a wcześniej jeździłem dieslami ze skrzyniami takimi jak DSG lub podobnymi. Jak porównuję to do Cayene z benzynowym silnikiem, to CVT działa bardzo podobnie. Po prostu bajka. Teraz w mieście śmieję się z tych szarpią autem i zużywają sprzędło... ;-)
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 17-11-2010, 21:03   

_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 17-11-2010, 21:14   

pierwsze 1500 km i ...
- zużycie paliwa od 8.4 do 9.8 (trasa 70% + miasto 30%)
- wyprzedzanie ze skrzynią CVT - daje radę ale kilka razy użyłem łopatek i wtedy poprawia się dynamika wyprzedzania
- znaczny hałas od kół na frezowanym asfalcie
- zadziwiająco dobrze prowadzi się w koleinach, spodziewałem się gorszego
- nieco wkurza mnie liczenie km do tankowania, to chyba nie działa zbyt precyzyjnie
- hałas przy mocnym wciśnięciu pedału gazu wydobywający się z pod auta, mam nadzieję, że to nie jest nieszczelność układu wydechowego...
- brak regulacji kierownicy spowodował, że przez godzinę nie mogłem znaleźć właściwej pozycji
Ocena 4 może z małym + za całokształt.
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 18-11-2010, 08:53   

gratuluje nabytku i podziwiam. Ja nie umiałbym jezdzić automatem a juz na pewno ni czymś w rodzaju CVT, przed chwilą obejrzałem filmik z wnętrza jakiegoś auta z tą skrzynią i tego jak to auto przyspiesza. W Twoim tez tak jest, ze wciskasz gaz w podłoge przy wyprzedzaniu i silnik wskakuje na 5-6krpm i tak zostaje? Czy odgłos takiego wycia nie jest denerwujący?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 18-11-2010, 13:37   

cześć.

w zasadzie jak trzymasz pedał w podłodze to tylko minimalnie się zmieniają obroty ale pozostają w granicach 5 tysięcy. Po kilkuset km można się nauczyć inaczej to robić, np. wciskasz mocno a potem lekko odpuszczasz gaz, bo on już przyśpiesza i nie trzeba mieć cały czas nogi w podłodze. Powiem, że na pierwszy raz wygląda to śmiesznie, jak w skuterze ale potem naprawdę jest ok. Trzeba się przyzwyczaić.
Do tej pory jeździłem dieslem z automatem Chryslerem i Cayenem w benzynie z automatem, to powiem Ci, że w Cayene ze skrzynią automatyczną wygląda to gorzej. Tam dopiero wyje!

Naprawdę nic strasznego. Wsiądź kiedyś i karnij się kilka km. Polubisz na pewno. Jak coś to jestem często w Krakowie. Możemy zrobić mały spot Mitsu w Krakowie i pokażę na żywo.
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 18-11-2010, 14:06   

Dario_W, gratuluję miśka. Szkoda, że mitsu nie oferuje jakichś "fałek" do Outka.
Ładny kolor wybrałeś :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 18-11-2010, 14:43   

Dario_W napisał/a:
Wsiądź kiedyś i karnij się kilka km. Polubisz na pewno


Kiedy rozglądałem się za moim Galem testowałem 2 auta z automatami, wsiadałem pełen optymizmu, myślałem, że zawsze to coś nowego i może warto spróbować, średnio po przejechaniu 1 km chciałem jak najszybciej wysiąść :) automat dużo dynamiki ujmuje (subiektywne odczucie) poza tym wręcz przerażał mnie widok skazówki obrotomierza zatrzymanej na 4krpm i jednocześnie wspinającej się wskazówki szybkościomierza (zaraz po starcie kiedy automat działa jak bezstopniowa skrzynia) prawa noga sama mi się automatycznie cofała z pedału gazu, bo pierwsza myśl to: "aaaa sprzęgło się ślizga!!!!!" :) wiem jak to wszystko działa, wiem, że nie ma sprzegła ciernego w automatach, wiem, że pewnie idzie się do tego przyzwyczaić, ale ja po prostu nie moge jezdzić automatami :)
A czy w przekładni CVT są "wirtualne" biegi jak w multitroniku w Audi? Chodzi mi o zaprogramowane przełożenia wybierane np manetkami za kierownicą?

Dario_W napisał/a:
Jak coś to jestem często w Krakowie. Możemy zrobić mały spot Mitsu w Krakowie.
zapraszamy w niedziele http://forum.mitsumaniaki...p=773554#773554 tu wiecej info, Krakowskie Mitsumaniaki zbierają się średnio co miesiąc w tym miejscu :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 18-11-2010, 21:47   

tak tak. są łopatki przy kierownicy i dźwignia ma +- i można redukować "biegi". Apropos dynamiki, to mam wrażenie po przejechaniu 2200 km (w 6 dni) że sekundę się auto się zastanawia jak startujesz spod świateł ale potem jest o wiele szybsze niż manuale. Nie zdarzyło mi się dzisiaj, żeby ktoś był szybszy ode mnie spod świateł. Wyprzedzanie tej już umiem. Wciskasz mocno gaz, puszczasz i zapitala lepiej niż manual. No jestem tak podjarany tym CVT ... ;-)
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 19-11-2010, 07:57   

Cytat:
fj_mike
thx
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 23-11-2010, 19:21   

i stało się... człowiek chucha i dmucha na auto, żeby było ładne i nowe a tu baba (przepraszam za wyrażenie) w du..ę ci wjedzie... i czym? Outlanderem! i to 5 m przed domem. Dosłownie 5 metrów! wrrrr

_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.