 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dorabianie kluczyka z immo, immobiliserem, immobilizerem |
Autor |
Wiadomość |
aneheli
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 44 Skąd: zduńska wola
|
Wysłany: 06-12-2010, 09:22 Dorabianie kluczyka z immo, immobiliserem, immobilizerem
|
|
|
Witajcie, stałem się szczęśliwym posiadaczem CK1A z 2 oryginalnymi kluczykami z immobilajzerami lecz popękanymi grotami, odwiedziłem wszystkie punkty dorabiania kluczy w mieście ceny od 150zł w górę za sztukę jeżeli są w ogóle w stanie zrobić, w internecie też nie ma rzetelnych informacji, przerzuciłem to forum i natknąłem się na post gdzie ktoś wycinał immo z kluczyka, więc raz kozie śmierć zawsze zostanie mi 2 kluczyk
Bierzemy nożyk i odcinamy czarną gumę/plastik raczej trudno podczas tej czynności uciąć za dużo czy coś popsuć.
z prawej strony jawi się czarna kosteczka która nas interesuje, to jest transmiter który ostrożnie wyjmujemy, szpileczką trzeba podważyć malutką nóżkę białego plasticzka który go trzyma i wysunąć. Ja próbowałem dostać się od drugiej strony do tej kostki co by ją wypchnąć ale tak się nie da można zniszczyć transmiter a i tak nie zyska się do niego dostępu.
no i mamy to co nam potrzebne na wierzchu
porównanie wielkości z włosem
i dłonią
można teraz ten transmiter np łatwo przymocować obok ringa stacyjki i wtedy korzystać z
dorobionego za 20zł zwykłego kluczyka bez immo lub zakupić taki kluczyk z allegro
http://allegro.pl/kluczyk...1346479958.html
i włożyć sobie transmiterek w tą dziurkę, zakleić i dać klucz do wyszlifowania rowków za co nie powinniśmy zapłacić więcej jak 10zł.
Podsumowując cena 2 kluczyki z przesyłką 48zł plus 20zł za wypiłowanie rowków = 68zł za 2 kluczyki z oryginalnym immo w środku, cena w punkcie dorabiania 300zł więc oszczędność jest ładna
P.s. jeżeli po wymontowaniu transmiterka przytkniemy go do kluczyka bez immo i będziemy próbować odpalić, to się nie uda transmiterek przy styczności z skórą nie działa ale wystarczy go wziąć przez ten czarny plasticzek i autko odpala pięknie
Ja czekam na kluczyki z aukcji, jak by się okazało coś nie tak dam znać |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-12-2010, 22:09
|
|
|
Dzięki za tutorial. Mam mocno przetarty kluczyk, który nie zawsze działa. Zastanawiałem się w którym miejscu jest ten układzik. |
|
|
|
 |
irekmiecz
Mitsumaniak

Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 470 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-12-2010, 18:40
|
|
|
Też rozpada mi się już drugi kluczyk i nie dawno znalazłem ten wątek http://forum.mitsumaniaki...luczyka&start=0 |
Ostatnio zmieniony przez irekmiecz 15-01-2011, 17:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
aneheli
Forumowicz
Auto: Lancer CK1A 1.3 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 44 Skąd: zduńska wola
|
Wysłany: 08-01-2011, 09:30
|
|
|
Kluczyki z w/w aukcji doszły do mnie 5 stycznia wysłane były 15 grudnia, trochę to potrwało ale sprzedawca zaznaczył że aukcja dla cierpliwych. Po odebraniu okazało się że list przyszedł z Hongkongu Pan który dorabiał klucze pomierzył je i porównał z oryginalnym wykrył że nie są identyczne różnią się grubością jednej szparki i przekątną ale zaryzykowaliśmy i kluczyki działają jak trzeba, tylko koszt się zmienił, skasowano mnie na 15zł za sztukę.
Kluczyki które przyszły miały dziurkę i w komplecie była szufladka której nie było na aukcji wymienionej, w tą szufladkę włożyłem immo i wsunąłem w kluczyk, bez klejenia itp. raczej nie wypadnie bo wchodzi ciasno.
Wygląd kluczyków minimalnie odbiega od tych oryginalnych są tak jak by bardziej gumowe, pan co dorabiał powiedział że dość mocny materiał więc mam nadzieje że się nie rozlecą przez jakiś czas.
Pozdrawiam
ps koszt operacji wzrósł o 10zł ale i tak 78zł za 2 kluczyki z imo to bardzo korzystna cena |
|
|
|
 |
Arturro-86
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 473 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08-01-2011, 09:54
|
|
|
Przydatny tutorial
Nie wychodzi to drogo, niemniej jednak nie jest to "dorobienie" kluczyka, tylko jego "podmienienie" |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 25-01-2011, 12:38
|
|
|
Arturro-86 napisał/a: | Przydatny tutorial
Nie wychodzi to drogo, niemniej jednak nie jest to "dorobienie" kluczyka, tylko jego "podmienienie" |
a propo's dorobienia, wcieło mi gdzie zapasowy kluczyk z immo, w serwisie zycza sobie za nowa sztuke z programowaniem ~1000pln, najchetniej zrobilbym to gdzies taniej, a roznice przeznaczyl na zbozny cel
jakby ktos mial propozycje, gdzie w okolicach Warszawy dorobic kompletny kluczyk to bede wdzieczny za info |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-11-2015, 11:10
|
|
|
Chce dorobić sobie nowy kluczyk do Galanta.
Czy taka surówka jest coś warta? Chce właśnie ten typ kluczyka. Jak znacie lepsze źródła to z góry dziękuję.
 |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
jjedkerr [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2017, 11:19
|
|
|
Odkopię temat.
Dostałem do Lancera tylko jeden klucz, metalowy, bez immo.
Gdzie mogę dostać surowy klucz?
Czy jest możliwość dołożenia pilota do centralnego, jeśli centralny z klucza działa? |
|
|
|
 |
|
|