 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mój E33A |
Autor |
Wiadomość |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2010, 11:40 Mój E33A
|
|
|
Witam, jestem użytkownikiem forum od dość niedawna i pomyślałem, że może i ja przedstawię swojego ulubieńca .
Kupiony był przeze mnie w 2008 roku i to nie dla dlatego, że mi się jakoś bardzo podobał tylko dlatego, że nie miałem dużo gotówki i jedynym rozsądnym posunięciem było kupno auta od brata, który zresztą przesiadł się na EA5W.
Gdy go brałem od brata wyglądał mniej więcej tak
Brat zdążył wymienić kierunkowskazy które były popękane i przedni zderzak który nie był już w dobrym stanie.
Po miesiącu jazdy tym autem byłem już po prostu zakochany, i do dzisiaj mi tak zostało, nie wymienił bym tego auta na żadne inne.
Chociaż przez te dwa lata było przy nim trochę pracy to fakt, że zawsze dojechałem nim do celu jest dla mnie czymś wielkim .
Co w nim zrobiłem:
Mechaniczne -> Poza częściami które wymienia się cyklicznie tak jak filtry, płyny, rozrząd czy klocki hamulcowe wymieniłem jeszcze sworznie, tuleje amortyzatory przednie, tarcze hamulcowe, gumki w zaciskach, niektóre przewody hamulcowe, linki ręcznego, pod maską wymieniłem pompkę sprzęgła, pompkę hamulcową, pompę wspomagania, chłodnicę, maglownicę, wtryski, przepływomierz powietrza, akumulator, przewody WN i świece, wszystkie uszczelki, głowica była planowana, sprzęgło, olej w skrzyni, wysprzęglik i pewnie parę innych rzeczy których już nie pamiętam.
Optyczne -> Reflektory przeciwmgielne przód, lampy przednie, odmalowane słupki drzwi na czarno, przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, 3 lampa stop, alufelgi 15', 5 ramienne na lato, w środku wymieniłem kierownicę na 4 ramienną, podświetlenie na czerwone, 4 elektryczne szyby, tunel środkowy z podłokietnikiem, mieszek drążka skrzyni biegów na czarną imitację skóry, audio i parę innych rzeczy.
Poniżej kilka fotek. Aktualnych nie mam bo brzydka pogoda i nie chce mi się go umyć ;P.
Jeszcze na 17' od EA pożyczonych od brata
Pozdrawiam. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
Ostatnio zmieniony przez Zysiuu 07-01-2011, 18:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2010, 11:55
|
|
|
Zysiuu napisał/a: | tunel środkowy z podłokietnikiem |
to były wersje bez?
ps - podświetlanie zegarów jest |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 07-12-2010, 12:05
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ps - podświetlanie zegarów jest | Oryginał to jest to Fajne auto. Miałem w takim kolorze |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2010, 12:23
|
|
|
Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok.
Nie wiem jak nisko musiał bym mieć fotel żeby oprzeć rękę na tym niższym.
Oświetlenie mi osobiście podoba się bardziej niż oryginalne, zielone kojarzy mi się z autami typu fiat lub skoda (osobiste skrzywienie). |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 07-12-2010, 15:50
|
|
|
zacnie wygląda na tych 17tkach . |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 07-12-2010, 16:19
|
|
|
te 17'' musza zostac na tym galancie |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Lechfan
Mitsumaniak P a w e ł

Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 403 Skąd: Wrocław/Kępno
|
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2010, 21:23
|
|
|
Był wtedy brudny i na stalówkach
Halogeny uniwersalne kupione kawał czasu temu gdzieś nie wiem gdzie.
17-stka wygląda fajnie ale jeździ się już mniej fajnie, jak dla mnie za niski profil opony, dlatego kupiłem 15' które teraz będę regenerować i na lato już będzie pięknie.. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2010, 22:14
|
|
|
Zysiuu napisał/a: | Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok. |
hmmm - musiałbym to zobaczyć, bo widziałem tylko normalne podłokietniki w E3 - te otwierane do tyłu i podwójne (mały i duży schowek) |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2010, 00:14
|
|
|
Jak znajdę fotkę to Ci prześle |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-12-2010, 08:51
|
|
|
Krzyzak, a wiesz, że były wersje bez wspomagania, obrotomierza, boczków w drzwiach (zamiast nich plaastikowopodobne cuś) ? Widziałem takiego jednego
A Gal Zysiuu, bardzo ładny |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2010, 10:50
|
|
|
Znalazłem przykładowe zdjęcia w internecie.
Tutaj tunel jaki mam teraz
A tutaj jaki miałem wcześniej
 |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-02-2011, 12:49
|
|
|
Dawno nic nie pisałem, a w Galu trochę się dzieje.
Niestety dzieje się więcej tych złych rzeczy niż dobrych, jednak staram się wszystko powoli poprawiać.
Najgorszą rzeczą która pojawiła się na dniach to spalanie.
Zalewam gazu 25 litrów i przejeżdżam uwaga.... 120 km
Jako, że nie jest to amerykański krążownik, nie można było tego tak zostawić.
Google, kilka przejrzanych stron i idę do auta regulować sam. (instalacja 1 gen.)
Ciężko powiedzieć, żeby się powiodło , auto nie jedzie i pali w granicach 17,18 litrów.
Kolejny raz wujek google podsunął pomysł i od razu telefon do zaprzyjaźnionego gazownika w celu zamówienia BLOS'a (mógłby mieć taniej).
Kilka rozmów z gazownikiem, pytania czy BLOS poprawi sytuacje, czy się opłaca i wyszło tak, że w sobotę założyłem gaz sekwencyjny. Kilka części zostało ze starej instalacji (butla, przewody) i udało się coś utargować .
Przyszedł czas sprawdzenia jak auto chodzi, ile pali i takie tam.
Zalety:
1) Auto się nie dusi, wkręca się na obroty identycznie jak na benzynie.
2) Nie trzeba wchodzić na obroty żeby przełączyć na gaz.
3) Nie czuć kiedy auto przechodzi na gaz.
4) Najważniejsze - spalanie!
W butli 25 litrów - pierwsze 50-60 km zrobione na starej instalacji więc nie mogłem sprawdzić ile dokładnie teraz pali, ale przy tankowaniu wyszło, że pomimo tych pierwszych kilometrów spalił zaledwie 9,5 litra (głównie trasa).
Wady:
1) Na razie nie wykryto
Teraz auto jest oszczędniejsze i w końcu można odłożyć na kolejne modyfikacje .
Następnym razem trzeba będzie zrobić lewy próg bo jest dziura wielkości pięści i wymienić tarcze bo niestety jedna przy gwałtownym hamowaniu bije.
Polecacie tarcze MIKODY czy raczej nie? Znalazłem przednie do siebie w dobrej cenie.
Kilka fotek gazu:
 |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 12:53
|
|
|
Zysiuu a ile z ciekawości zapytam taka instalka?
Ostatnio zamawiałem znajomemu w jparts za pośrednictwem j-rules komplet tarczy i klocków do gala e33:
Klocki przód Kashiyama 54 kpl
Tarcze przód Optimal 74 szt
Klocki tył Japan Line 45,50 kpl
Tarcze tył Nipparts 81 szt |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-02-2011, 13:07
|
|
|
Ile kosztuje kompletna to nie wiem, mogę zapytać.
Ja dałem 1100zł z tym, że butla, wlew, i przewody gazowe pod autem zostały z poprzedniej instalacji.
Kurcze tanio te tarcze załatwiłeś. A orientujesz się może po ile są zaciski? |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
|
|