Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój E33A
Autor Wiadomość
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 11:40   Mój E33A

Witam, jestem użytkownikiem forum od dość niedawna i pomyślałem, że może i ja przedstawię swojego ulubieńca ;) .

Kupiony był przeze mnie w 2008 roku i to nie dla dlatego, że mi się jakoś bardzo podobał tylko dlatego, że nie miałem dużo gotówki i jedynym rozsądnym posunięciem było kupno auta od brata, który zresztą przesiadł się na EA5W.

Gdy go brałem od brata wyglądał mniej więcej tak


Brat zdążył wymienić kierunkowskazy które były popękane i przedni zderzak który nie był już w dobrym stanie.
Po miesiącu jazdy tym autem byłem już po prostu zakochany, i do dzisiaj mi tak zostało, nie wymienił bym tego auta na żadne inne.
Chociaż przez te dwa lata było przy nim trochę pracy to fakt, że zawsze dojechałem nim do celu jest dla mnie czymś wielkim ;) .

Co w nim zrobiłem:

Mechaniczne -> Poza częściami które wymienia się cyklicznie tak jak filtry, płyny, rozrząd czy klocki hamulcowe wymieniłem jeszcze sworznie, tuleje amortyzatory przednie, tarcze hamulcowe, gumki w zaciskach, niektóre przewody hamulcowe, linki ręcznego, pod maską wymieniłem pompkę sprzęgła, pompkę hamulcową, pompę wspomagania, chłodnicę, maglownicę, wtryski, przepływomierz powietrza, akumulator, przewody WN i świece, wszystkie uszczelki, głowica była planowana, sprzęgło, olej w skrzyni, wysprzęglik i pewnie parę innych rzeczy których już nie pamiętam.

Optyczne -> Reflektory przeciwmgielne przód, lampy przednie, odmalowane słupki drzwi na czarno, przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, 3 lampa stop, alufelgi 15', 5 ramienne na lato, w środku wymieniłem kierownicę na 4 ramienną, podświetlenie na czerwone, 4 elektryczne szyby, tunel środkowy z podłokietnikiem, mieszek drążka skrzyni biegów na czarną imitację skóry, audio i parę innych rzeczy.

Poniżej kilka fotek. Aktualnych nie mam bo brzydka pogoda i nie chce mi się go umyć ;P.
Jeszcze na 17' od EA pożyczonych od brata ;)







Pozdrawiam.
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
Ostatnio zmieniony przez Zysiuu 07-01-2011, 18:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24258
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2010, 11:55   

Zysiuu napisał/a:
tunel środkowy z podłokietnikiem

to były wersje bez?
ps - podświetlanie zegarów jest :vom:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 07-12-2010, 12:05   

Krzyzak napisał/a:
ps - podświetlanie zegarów jest :vom:
Oryginał to jest to :) Fajne auto. Miałem w takim kolorze :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 12:23   

Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok.
Nie wiem jak nisko musiał bym mieć fotel żeby oprzeć rękę na tym niższym. ;)

Oświetlenie mi osobiście podoba się bardziej niż oryginalne, zielone kojarzy mi się z autami typu fiat lub skoda (osobiste skrzywienie).
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 07-12-2010, 15:50   

zacnie wygląda na tych 17tkach ;) .
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-12-2010, 16:19   

te 17'' musza zostac na tym galancie 8)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Lechfan 
Mitsumaniak
P a w e ł


Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 403
Skąd: Wrocław/Kępno
Wysłany: 07-12-2010, 19:46   

Piękna sztuka, jak go ostatnio widziałem wyglądał trochę inaczej;)
Halogeny bardzo ciekawe, skąd wzięte?
Felgi musisz odkupić od brata! :>
_________________
Hej! Gość, obczaj mojego Białasa. :jerk: - Galanty: E33A od 1994 i EA5A od 12/2012 -

 
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2010, 21:23   

Był wtedy brudny i na stalówkach ;)
Halogeny uniwersalne kupione kawał czasu temu gdzieś nie wiem gdzie.
17-stka wygląda fajnie ale jeździ się już mniej fajnie, jak dla mnie za niski profil opony, dlatego kupiłem 15' które teraz będę regenerować i na lato już będzie pięknie.. ;)
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24258
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2010, 22:14   

Zysiuu napisał/a:
Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok.

hmmm - musiałbym to zobaczyć, bo widziałem tylko normalne podłokietniki w E3 - te otwierane do tyłu i podwójne (mały i duży schowek)
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2010, 00:14   

Jak znajdę fotkę to Ci prześle ;)
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-12-2010, 08:51   

Krzyzak, a wiesz, że były wersje bez wspomagania, obrotomierza, boczków w drzwiach (zamiast nich plaastikowopodobne cuś) ? :D Widziałem takiego jednego :P

A Gal Zysiuu, bardzo ładny :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2010, 10:50   

Znalazłem przykładowe zdjęcia w internecie.

Tutaj tunel jaki mam teraz


A tutaj jaki miałem wcześniej
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-02-2011, 12:49   

Dawno nic nie pisałem, a w Galu trochę się dzieje.
Niestety dzieje się więcej tych złych rzeczy niż dobrych, jednak staram się wszystko powoli poprawiać.

Najgorszą rzeczą która pojawiła się na dniach to spalanie.
Zalewam gazu 25 litrów i przejeżdżam uwaga.... 120 km :evil:
Jako, że nie jest to amerykański krążownik, nie można było tego tak zostawić.
Google, kilka przejrzanych stron i idę do auta regulować sam. (instalacja 1 gen.)
Ciężko powiedzieć, żeby się powiodło :| , auto nie jedzie i pali w granicach 17,18 litrów.

Kolejny raz wujek google podsunął pomysł i od razu telefon do zaprzyjaźnionego gazownika w celu zamówienia BLOS'a (mógłby mieć taniej).

Kilka rozmów z gazownikiem, pytania czy BLOS poprawi sytuacje, czy się opłaca i wyszło tak, że w sobotę założyłem gaz sekwencyjny. Kilka części zostało ze starej instalacji (butla, przewody) i udało się coś utargować ;) .

Przyszedł czas sprawdzenia jak auto chodzi, ile pali i takie tam.

Zalety:

1) Auto się nie dusi, wkręca się na obroty identycznie jak na benzynie.
2) Nie trzeba wchodzić na obroty żeby przełączyć na gaz.
3) Nie czuć kiedy auto przechodzi na gaz.
4) Najważniejsze - spalanie!
W butli 25 litrów - pierwsze 50-60 km zrobione na starej instalacji więc nie mogłem sprawdzić ile dokładnie teraz pali, ale przy tankowaniu wyszło, że pomimo tych pierwszych kilometrów spalił zaledwie 9,5 litra (głównie trasa).

Wady:
1) Na razie nie wykryto ;)

Teraz auto jest oszczędniejsze i w końcu można odłożyć na kolejne modyfikacje :lol: .

Następnym razem trzeba będzie zrobić lewy próg bo jest dziura wielkości pięści i wymienić tarcze bo niestety jedna przy gwałtownym hamowaniu bije.
Polecacie tarcze MIKODY czy raczej nie? Znalazłem przednie do siebie w dobrej cenie.

Kilka fotek gazu:



_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-02-2011, 12:53   

Zysiuu a ile z ciekawości zapytam taka instalka?
Ostatnio zamawiałem znajomemu w jparts za pośrednictwem j-rules komplet tarczy i klocków do gala e33:
Klocki przód Kashiyama 54 kpl
Tarcze przód Optimal 74 szt
Klocki tył Japan Line 45,50 kpl
Tarcze tył Nipparts 81 szt
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-02-2011, 13:07   

Ile kosztuje kompletna to nie wiem, mogę zapytać.
Ja dałem 1100zł z tym, że butla, wlew, i przewody gazowe pod autem zostały z poprzedniej instalacji.

Kurcze tanio te tarcze załatwiłeś. A orientujesz się może po ile są zaciski?
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.