Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
poprawianie silnika- obróbka mechaniczna
Autor Wiadomość
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 08-02-2011, 00:46   poprawianie silnika- obróbka mechaniczna

Witam, ostatnio natrafiłem na coś takiego:
"Więcej Mocy

Prostymi metodami można zwiększyć moc silnika nawet o 15% W firmie Nowoczesna Obróbka Silników koszt operacji wynosi od 900 do 1500 zł.

Polepszenie osiągów silnika to złożony proces, wymagający dużej pracy i nakładów finansowych. Jednak mniej majętni miłośnicy motoryzacji, jeżdżący niemłodymi samochodami, też mogą skorzystać z dobrodziejstw tuningu silnika.
Firma Nowoczesna obróbka Silników poprawia to, czego zwykle nie udaje się uzyskać podczas wieloseryjnej produkcji: wygładza się kanały w głowicy silnika, by stwarzał mniejsze opory przepływu, przerabia gniazda zaworów i zawory, wyważa korbowody i wały korbowe, przerabia koła zamachowe.
Te działania pozwalają podnieść moc silnika do 15%, przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa. Im silnik jest starszy, tym bardziej zauważalny efekt tuningu. Nie zawsze więc konieczne jest podnoszenie stopnia sprężenia czy wymiana wałku rozrządu.

W firmie Nowoczesna Obróbka Silników można także dokonać głębszych ingerencji w jednostkę napędową. Warto jednak mieć na względzie, że nadmierne podnoszenie osiągów silnika wymaga wymiany fabrycznego układu korbowo-tłokowego na specjalistyczny przeznaczony do tuningu. Fabryczne tłoki czy korbowody po prostu nie wytrzymują wyższych ciśnień i warunków cieplnych, dlatego muszą być wymienione na specjalistyczne. To bardzo podnosi koszt tuningu."

bezpośredni link: http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=31

Co o tym sądzicie? Jest tu trochę prawdy czy poprostu chcą wyłudzić kasę?
_________________
Made in Japan.
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 09-02-2011, 21:06   

troche prawdy jest tylko cena jakas mala powiedzmy 1500zl ja za ta cene przygotowalem w lbn tylko glowice czyli robota plus gniazda i zawory i kanaly powiekszane.
oszukiwac nie oszukuja tylko ciekawe jaka cena konkretnych modyfikacji i jak to jest zrobione :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
japan_jacek 
Mitsumaniak


Auto: było EA2A...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 104
Skąd: Grodzisk Mzw.
Wysłany: 10-02-2011, 01:20   

szukałem opini na temat tej firmy i z tego co wyczytałem dużo osób poleca ich jako bardzo nowoczesny zakład, ale znalazłem też pojedyńcze wpisy z negatywnymi komentarzami- niektórzy twierdzą, że źle im wyważono np. wał korbowy. rozważam przeprowadzenie takich modyfikacji u siebie ale muszę mieć pewność, że trafię na właściwy zakład.
kafar_1989, czy mógłbyś zdradzić ile mocy(procentowo) Ci przybyło po obróbce głowicy?
_________________
Made in Japan.
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-02-2011, 14:32   

Możesz też poczytać tutaj troszkę http://www.100nx.fora.pl/...ge-de,1896.html
Co prawda to stronka klubu 100nx sqad i dotyczy 100nx-a ale w mitsu też można zastosować :P
Miłej lekturki :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-02-2011, 15:55   

No dokładnie cena dosc niska...
Marze własnie o takiej modyfikacji w lancerze wywazyc wał , tłoki z korbami , koło zamachowe i dociskiem itp i zakrecic nim do 10 tyś :D
Jak narazie zrobiłem porting głowicy ale robił mi kolega dremlem wiec wyszło tanio :wink:
kafar_1989, co robiłes w głowicy poza powiekszaniem i spasowaniem kanałów ???

W tym momencie to palnuje narazie odchudzic zamach i wyważyć go...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 11-02-2011, 21:16   

u mnie porting kanalow zmieniony ksztalt i przepustowosc polerka z matowaniem kanalow gniazda typu studnie przesuniecie przylgni zaworu sporo ostrzejsze walki
glowica przeszla sporo modyfikacji :P a procentowo nie wiem dokladnie bo glowice robilem pod turbo czesc prac robilem sam a wykonczenie i reszte obrobki robil mi czlowiek ktory zajmuje sie robieniem glowic (normalnych jak rowniez do sportu do rajdowek)
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-12-2011, 09:54   

troche kotlet, ale...
robiłem głowicę na Krasnobrodzkiej. Planowanie, gniazda, zawory, szczelność i zrobili jak należy.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.