 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] Regulacja wolnych obrotów 2G 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 16-02-2011, 22:55 [2G 95-99] Regulacja wolnych obrotów 2G 4G63
|
|
|
Posiada ktoś opis regulacji wolnych obrotów w eclipse 2G? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 17-02-2011, 12:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-02-2011, 23:16
|
|
|
jaki silnik tam masz? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 17-02-2011, 12:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 17-02-2011, 08:31
|
|
|
silnik 4g63 |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-02-2011, 12:43
|
|
|
Powiem tak, żeby to zrobić jak bozia przykazała, potrzebny jest ScanTool po OBD... Żeby to zrobić na "pałę" bo Ci gaśnie, to w czasie pracy rozgrzanego silnika odkręć o pół obrotu śrubkę na przepustnicy (taka schowana głęboko). Jak będzie miał za wysokie obroty i nie będzie mógł z nimi zejść niżej to znaczy że jest za bardzo wykręcona. Musi być tak ustawiona żeby krokowiec miał pole manewru, jak za bardzo ją wykręcisz to ECU chcąc obniżyć obroty będzie zamykać krokowego aż zamknie go całkiem, a obroty mogą być dalej za wysokie bo przez śrubę dostanie za dużo powietrza. Wklejam dokładną instrukcję procedur po kolei z manuala:
 |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|
|