Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] Regulacja wolnych obrotów 2G 4G63
Autor Wiadomość
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-02-2011, 22:55   [2G 95-99] Regulacja wolnych obrotów 2G 4G63

Posiada ktoś opis regulacji wolnych obrotów w eclipse 2G?
_________________

Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 17-02-2011, 12:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-02-2011, 23:16   

jaki silnik tam masz?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 17-02-2011, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-02-2011, 08:31   

silnik 4g63
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2011, 12:43   

Powiem tak, żeby to zrobić jak bozia przykazała, potrzebny jest ScanTool po OBD... Żeby to zrobić na "pałę" bo Ci gaśnie, to w czasie pracy rozgrzanego silnika odkręć o pół obrotu śrubkę na przepustnicy (taka schowana głęboko). Jak będzie miał za wysokie obroty i nie będzie mógł z nimi zejść niżej to znaczy że jest za bardzo wykręcona. Musi być tak ustawiona żeby krokowiec miał pole manewru, jak za bardzo ją wykręcisz to ECU chcąc obniżyć obroty będzie zamykać krokowego aż zamknie go całkiem, a obroty mogą być dalej za wysokie bo przez śrubę dostanie za dużo powietrza. Wklejam dokładną instrukcję procedur po kolei z manuala:

_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.