[CAxA] Silniczek krokowy? |
Autor |
Wiadomość |
Endriuuck
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Cao 92'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-02-2011, 08:06 [CAxA] Silniczek krokowy?
|
|
|
Witam.Jak odpalam to od razu powinno wlaczyc sie ssanie u mnie sie nie wlacza dopiero po chwili sie wlacza i jest to 2,5tys a jak zapali to chodzi chwile na 700 800 i sie dlawi i zaraz lapie ssanie po czym pojade kawalek i spada do troche ponad 1tys.Stojac na swiatlach po paru km jest 800 dam troszke gazu spadaja do 600 wskazowki lekko przygasaja.Co to moze byc? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-03-2011, 08:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
Endriuuck
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Cao 92'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-02-2011, 11:36
|
|
|
Czujnik tps to jest tak?co to za strona? |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Endriuuck
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Cao 92'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25-02-2011, 09:22
|
|
|
Dzieki |
|
|
|
 |
Bogusław Zakrze [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2011, 12:18
|
|
|
Ja mam podobny problem z obrotami ,po każdym uruchomieniu silnika pracuje on na innych obrotach czasami dochodzą do 3000 a min.900 i od niedawna zaczął szarpać czy jest ciepły lub zimny. Wymieniłem przepustnicę fakt że używana lecz problem pozostał. Mogę prosić o podpowiedź co z tym fantem zrobić.Przepustnica była czyszczona. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 17-03-2011, 08:23
|
|
|
Bogusław Zakrze, spróbuj ustawić czujnik położenia przepustnicy jak to jest opisane w linku powyżej. Jeśli czujnik nie poda sygnału to ECU nie podniesie obrotów i będziesz miał za niskie obroty. Druga rzecz to sprawdź czy kanały bajpasu w przepustnicy nie są zatkane (te małe otworki na spodzie). |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
jimodg
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 16v 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 13 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 17-06-2011, 17:44 silniczek krokowy
|
|
|
Witam,
u mnie tez tkwi problem z obrotami...otóż,
po zagrzaniu silnika obroty spadają na ok 500-600 obr. ale obroty nie skaczą tylko są stałe...
tak jakby sie nie załączał silniczek krokowy:( U kolegi w autku(vw corrado) było to samo i jak sie okazało to "włącznik" silniczka krokowego byl na lince od gazu i przy puszczaniu gazu stykała sie blaszka o blaszke uruchamiała silniczek, tam wlasnie nie mial styku.
Nie wiecie jak w misku jest rozwiązane włączanie silniczka?:) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-06-2011, 08:10
|
|
|
Silnicek krokowy jest sterowany całkowicie elektronicznie, czyli za pomoca czujników nie mechanicznych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jimodg
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 16v 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 13 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 19-06-2011, 02:08
|
|
|
coś jest nie tak, podczas pracy silnika odlączam kostkę z 6-cioma pinami od silniczka i nie słyszę zmiany obrotów, mam caly czas ok 600obr. Nie wiem czy silniczek nie działa bo jest zepsuty czy dlatego że nie dostaje sygn z komputera...
da sie to sprawdzic jakoś miernikiem?
tak samo jak juz pisane było wcześniej 1-2,2-3,4-5,5-6 = 30ohm... 1-3,4-6=60ohm... ?
tylko że ja mam piny w kostce ułożone jednorzędowo a nie dwurzędowo ale chyba to nie robi różnicy podczas mierzenia? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-06-2011, 09:29
|
|
|
Tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3445 znajdziesz instrukcje jak sprawdzić silniczek krokowy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jimodg
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.6 16v 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 13 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 19-06-2011, 14:38
|
|
|
Dzieki Kolego! |
|
|
|
 |
|