 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Info - DFP upgrade jest BEZPŁATNE w całości |
Autor |
Wiadomość |
Wedrowiec
Forumowicz
Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 310 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2011, 12:12 Info - DFP upgrade jest BEZPŁATNE w całości
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=64045
Cytat: | nas jak można się domyśleć trzeba zapłacić za olej, filtr, uszczelkę i robociznę dotyczącą wymiany oleju |
co mam przeboje z MJM to jedna wielka masakra... później opiszę.
Ale co ważniejsze dla Was - dealer nie może pobierać opłaty za wymianę oleju przy wgrywaniu oprogramowania! Nie płaci się za nic.
Takiego przynajmniej maila otrzymałem od mitsubishi.
Kod: | W samochodzie wyświetlił się komunikat “check engine oil level”, w silniku był przekroczony dopuszczalny maksymalny poziom oleju.
Wersja oprogramowania: 1860B55005
Nowsza wersja usuwa ten błąd (oprogramowanie końcówka 07) – opis uaktualnienia jest jednoznaczny, mówi o poprawie BŁĘDNIE działającego oprogramowania które powoduje odkładanie się oleju w silniku.
W związku z tym jest to aktualizacja gwarancyjna, naprawiająca błąd producenta. Aktualizacja wymaga również wymiany oleju.
Serwis PGD (Mitsubishi Japan Motors) za wymianę oleju życzy sobie standardowej opłaty.
Proszę o informację na jakiej podstawie mam ponosić koszty naprawy/czynności gwarancyjnej – np. w Anglii cała operacja jest bezpłatna.
|
Kod: | Nie powinien Pan ponosić tego rodzaju kosztów. W przypadku problemów proszę skierować serwisanta do mnie lub do działu gwarancji MMC Car Poland.
|
Po otrzymaniu maila wykonałem telefon do MJM i... tak, nie będę nic płacił. Mniej więcej, bo generalnie z powodu ich błędu ten olej już mi wymienili i zapłaciłem, mają zwrócić kasę i wymienić jeszcze raz. Zresztą inny ich przedstawiciel z którym rozmawiałem wczoraj potwierdził, że robił upgrade na kilku samochodach i klient nie płacił. Dziś pierwszy powiedział, że drugi mi głupot nagadał bo nikomu jeszcze upgrade'u tego nie robili. |
|
|
|
 |
wlodeks
Mitsumaniak
Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 136 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2011, 12:33
|
|
|
Cenna informacja Mam nadzieję, że wiedza o tym zostanie również "rozkolportowana" po wszystkich serwisach Mitsubishi i gdy będziemy się u nich zjawiać to nie będzie akcji, że w jednym serwisie jest bezpłatnie a w kolejnym trzeba stoczyć bitwę na końcu której jest kontaktowanie sie z centralą itd. |
|
|
|
 |
|
|