Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Info - DFP upgrade jest BEZPŁATNE w całości
Autor Wiadomość
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2011, 12:12   Info - DFP upgrade jest BEZPŁATNE w całości

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=64045
Cytat:
nas jak można się domyśleć trzeba zapłacić za olej, filtr, uszczelkę i robociznę dotyczącą wymiany oleju



co mam przeboje z MJM to jedna wielka masakra... później opiszę.

Ale co ważniejsze dla Was - dealer nie może pobierać opłaty za wymianę oleju przy wgrywaniu oprogramowania! Nie płaci się za nic.

Takiego przynajmniej maila otrzymałem od mitsubishi.

Kod:
W samochodzie wyświetlił się komunikat “check engine oil level”, w silniku był przekroczony dopuszczalny maksymalny poziom oleju.

Wersja oprogramowania: 1860B55005

Nowsza wersja usuwa ten błąd (oprogramowanie końcówka 07) – opis uaktualnienia jest jednoznaczny, mówi o poprawie BŁĘDNIE działającego oprogramowania które powoduje odkładanie się oleju w silniku.

W związku z tym jest to aktualizacja gwarancyjna, naprawiająca błąd producenta. Aktualizacja wymaga również wymiany oleju.

Serwis PGD (Mitsubishi Japan Motors) za wymianę oleju życzy sobie standardowej opłaty.

Proszę o informację na jakiej podstawie mam ponosić koszty naprawy/czynności gwarancyjnej – np. w Anglii cała operacja jest bezpłatna.


Kod:
Nie powinien Pan ponosić tego rodzaju kosztów. W przypadku problemów proszę skierować serwisanta do mnie lub do działu gwarancji MMC Car Poland.



Po otrzymaniu maila wykonałem telefon do MJM i... tak, nie będę nic płacił. Mniej więcej, bo generalnie z powodu ich błędu ten olej już mi wymienili i zapłaciłem, mają zwrócić kasę i wymienić jeszcze raz. Zresztą inny ich przedstawiciel z którym rozmawiałem wczoraj potwierdził, że robił upgrade na kilku samochodach i klient nie płacił. Dziś pierwszy powiedział, że drugi mi głupot nagadał bo nikomu jeszcze upgrade'u tego nie robili.
 
 
wlodeks 
Mitsumaniak

Auto: ASX 1,8 150KM 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 136
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-08-2011, 12:33   

Cenna informacja :!: Mam nadzieję, że wiedza o tym zostanie również "rozkolportowana" po wszystkich serwisach Mitsubishi i gdy będziemy się u nich zjawiać to nie będzie akcji, że w jednym serwisie jest bezpłatnie a w kolejnym trzeba stoczyć bitwę na końcu której jest kontaktowanie sie z centralą itd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.