Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:02
LPG do Outlandera I 2.0
Autor Wiadomość
Dorota80 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 2
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-09-2011, 20:49   LPG do Outlandera I 2.0

witam ponownie
chcę założyć instalację LPG do Outlandera I, 2003r., silnik 2.0, nigdy nie miałem doczynienia z gazem i mam dwa pytania:
1. jaka instalacja będzie najlepsza ?
2. czy ktoś może polecić jakiegoś gazownika najlepiej z okolic Pruszkowa/Warszawy ?
oba pytania zadałem wujkowi googlowi, ale tu na forum spodziewam się konkretniejszych i rzeczowych podpowiedzi od kolegów(eżanek) zaznajomionych z tematem
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-09-2011, 20:09   

WITAM. MAM INSTALACJE GAZOWĄ BRC IV generacji z czerwonymi wtryskiwaczami czyli mocniejszymi i wszystko działa ok. też mam silnik 2.0 i spalanie wychodzi ok 13-14 litrów. cięzko jest zejść poniżej.
_________________
Max
 
 
sionia 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 136 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: 30-09-2011, 21:57   Re: LPG do Outlandera I 2.0

Dorota80 napisał/a:
witam ponownie
chcę założyć instalację LPG do Outlandera I, 2003r., silnik 2.0, nigdy nie miałem do czynienia z gazem i mam dwa pytania:
1. jaka instalacja będzie najlepsza ?

IV generacji,instalacji do wyboru do koloru, ja mam BRC sequent 24 przejechane od założenia 85 tys, od zakupu (moja jazda) 45 tys, spalanie przy jeździe do 110km 50/50-miasto/trasa 10,5 gazu +1 benzyny, z gazem żadnych problemów co 15 tys wymiana dwóch filtrów

2. czy ktoś może polecić jakiegoś gazownika najlepiej z okolic Pruszkowa/Warszawy ?
oba pytania zadałem wujkowi googlowi, ale tu na forum spodziewam się konkretniejszych i rzeczowych podpowiedzi od kolegów(eżanek) zaznajomionych z tematem


moją instalkę zakładał firma http://www.czakram.pl/ od. Tarnów koło Warszawy też coś mają
przeszukaj forum bo coś mi świta że ktoś polecał dobrego gazownika w Warszawie
 
 
blaksan 
Nowy Forumowicz

Auto: OI 03 2,016v 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: ZG
Wysłany: 01-10-2011, 00:08   

Witam, ja też mam założoną instalację gazową (BRC Sequent 24, butla toroidalna 48l w miejscu koła zapasowego). Przy 3 tys. km miesięcznie innego wyjścia na zminimalizowanie kosztów, jak założenie gazu nie było.

Od założenia przejechane ok. 5 tys km, jak na razie bez zarzutów. Jeżdżąc spokojnie, niemal zgodnie z przepisami, w trasie spalanie generuje koszty 28-32 zł/100km (komputer pokazuje spalanie 10L/100km ale ewidentnie wychodzi 12L gazu/100km). Jeżdżac gwaltownie, lub w mieście, spalanie generuje koszty 35 zł/100km (12l/100 wg komputera, w rzeczywistości 14L/100 gazu). Do butli 48L wchodzi ok 37L gazu i przejeżdzam na tym od 250-320km, w zależności od stylu jazdy.

Jedyne co mnie wkurza to to, że załozyli mi elektrozawór gazu po lewej stronie na ścianie pionowej (zaraz za bagnetem od oleju) i przy jeździe na LPG w czasie dodawania gazu słychać szum, jakby świst - ta ściana grodziowa jest bardzo słabo wyciszona i mnie osobiście to denerwuje. Chociaż jest to mało słyszalne i generalnie opony oraz nieco nieszczelny układ wydechowy no i sam szum od napędu 4x4 jest dużo bardziej irytujący to mimo wszystko polecam innym na przyszłość aby tego dopilnowali i nie zgadzali się na montaż elektrozaworu w tamtym miejscu.

Osobiście polecam też zamocowanie kontrolki od gazu (w moim przypadku BRC sequent 24 jest to kółko o średnicy ok 2-3 cm) po lewej stronie kierownicy, w takim miejscu, aby siedząc na fotelu i kierownice trzymając prosto było ono zasłonięte przez ramię kierownicy (w przypadku jazdy nocą diody nie będą razić, a nie ma się co martwić, że można przeoczyć stan baku LPG bo przecież skręcamy i czasem mignie nam przez prześwit ta kontrolka. Poza tym w przypadku BRC S24 zmiana z LPG na benzynę jest komunikowana długim ciąglym sygnałem, który na pewno usłyszymy i który wymaga ręcznego potwierdzenia (naciśniecia przycisku na kontrolce), że od tej pory jesteśmy świadomi, że jedziemy na benzynie).
Na razie tyle, w razie pytań chętnie odpowiem

/Outlander 2003r 2.0 136KM 4WD/
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 03-10-2011, 21:46   

Śmigam na BRC już ponad 2 lata. Zero problemów prze 30kkm. Spróbuj w Energy Gaz w W-wie.
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-10-2011, 20:45   

kolego nie wiem w jaki sposób zszedłeś do tych 12 l bo to naprawde ciężko. najniższe spalanie na gazie jakie osiągnąłem to 13 l.
_________________
Max
 
 
blaksan 
Nowy Forumowicz

Auto: OI 03 2,016v 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: ZG
Wysłany: 15-10-2011, 20:05   

max87 napisał/a:
kolego nie wiem w jaki sposób zszedłeś do tych 12 l bo to naprawde ciężko. najniższe spalanie na gazie jakie osiągnąłem to 13 l.


To proste. Jazda z dzieckiem szybko nauczyła mnie eko-jazdy.
Poza tym, tak jak wspominałem, mam trochę nieszczelny układ wydechowy i za każdym razem jazda powyżej 120km/h jest po prostu dla mnie upierdliwa więc już się nie wychylam.

Tak jak kiedyś innym, poprzednim, autem drogę do pracy (w połowie jednojezdniowa S-ka, w połowie DK biegnąca przez "długie" wioski = razem: 50km) pokonywałem w 35 min (+/- 5m), tak teraz po prostu jeździłem spokojniej, tylko rozważnie naginając przepisy, pokonywałem tę samą trasę w 45 min.

Ostatnio, jazda tylko po mieście i niestety spalanie w granicach 14 l.
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-10-2011, 20:35   

Masz racje z tym że jazda z dzieckiem uczy oszczędności. wszystko przede mną już niedługo. pozdrowienia
_________________
Max
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.