Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licie
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-10-2011, 12:17   [EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licie

Mam pytanko do osób posiadających gala po II lifcie i np ELMA. Czy ktoś mógłby mi napisać jakie ma korekty LTFT na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku?

U mnie jeden bank ma 6,2, a drugi 7.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-10-2011, 15:46   

możesz podać jakim programem sprawdzić można bo ja używam pcmscan i nigdzie nie znalazłem tej opcji
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 23-10-2011, 18:28   

u mnie trochę się to zmienia w zależności czy gaz czy benzyna, ale ogólnie to mogę powiedzieć że raczej mam większe, tak po ok +8 do +10
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-10-2011, 22:47   

radek79, np Digimoto.

mar111cin, a na biegu jałowym?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 24-10-2011, 15:56   

Owczar napisał/a:
radek79, np Digimoto.

mar111cin, a na biegu jałowym?

mam ten program , chodzi o parametry
LONG TERM FUEL :?:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-10-2011, 16:04   

Tak. Najlepiej na rozgrzanym silniku na PB. Ale żeby pochodził kilka minut aż się ustabilizują korekty w stosunku do LPG.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 01:32   

Parametry w moim galu podczas jazdy wyglądają mniej więcej tak:


Jazda na LPG.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 25-10-2011, 20:09   

u mnie pokazuje na zmianę 0.0 / 1.6 na pierwszym i drugim banku
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
Ostatnio zmieniony przez radek79 25-10-2011, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 20:10   

Na rozgrzanym silniku? Na benzynie? A jak na wyższych obrotach?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 25-10-2011, 20:12   

Owczar napisał/a:
Na rozgrzanym silniku? Na benzynie? A jak na wyższych obrotach?

tak na rozgrzanym silniku i benzynie , na wyższych obrotach parametry szły w górę
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 21:24   

Owczar, właśnie o to chodzi że za bardzo nie ma różnicy czy to jałowy czy jazda, korekty już się tak jakoś ustawiają i za bardzo rozbieżności nie ma :/ gdzieś kiedyś o tym pisałem, musiałbym poszukać posta (Albo tutaj, albo na forum lpg) bo tak teraz z miejsca nie pamiętam, dawno to było jak się tym bawiłem.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 21:41   

No właśnie u mnie są różne w zależności od obrotów. Zresztą stroiłem LPG w civicu i tam identycznie. Tyle że tam dużo bardziej stabilnie było.

Mam jeszcze film na PB ale bez komina w dolocie i korekty skaczą tam jak głupie. Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy od sond. Będę robił w najbliższym czasie kolejny eksperyment. Mam w wydechu sondę od przedlifta. Muszę tylko kabel przylutować. Potem zepnę ją mostkiem do dwóch banków i zobaczę co na to ECU. Jeśli nie ma zaimplementowanego jakiegoś testu na podobieństwo sygnałów to powinien śmigać na takich samych korektach.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 21:53   

No u mnie właśnie się rozjeżdżają korekty na poszczególnych bankach na różnych paliwach i za bardzo nie mogłem sobie z tym poradzić. to.... ustawiłem tak, żeby było dobrze ; ) wypośrodkowałem wartości i jest "krzywo" w obie strony tak samo.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 22:03   

O tych rozjazdach czytałem na forum LPG. Ja mam bardzo delikatną rozbieżność 1-1,5 między bankami na biegu jałowym, ale czasem jest równo. Nie mają wpływu na czasy wtrysków.

Matejko ma bardzo duży rozjazd. Według mnie to wina sond, bo to jedyne niezależne elementy sprzężenia zwrotnego dla obu banków. Reszta czujników jest wspólna.

MAF, czujnik temp silnika i powietrza, TPS itd.. Nie widzę innego element, który by to powodował. Jak poeksperymentuję z jedną sondą to dam znać. W końcu te 2 sondy to przez ekologię, w preliftach z powodzeniem dawała radę jedna.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 22:34   

Też obstawiam sondy. Tylko zastanawia mnie dlaczego dwie takie same sondy pracują inaczej w zależności od rodzaju spalanego paliwa... Widać takie badziewia produkują...
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.