W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-10-2011, 12:17 [EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licie
Mam pytanko do osób posiadających gala po II lifcie i np ELMA. Czy ktoś mógłby mi napisać jakie ma korekty LTFT na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku?
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 21:24
Owczar, właśnie o to chodzi że za bardzo nie ma różnicy czy to jałowy czy jazda, korekty już się tak jakoś ustawiają i za bardzo rozbieżności nie ma :/ gdzieś kiedyś o tym pisałem, musiałbym poszukać posta (Albo tutaj, albo na forum lpg) bo tak teraz z miejsca nie pamiętam, dawno to było jak się tym bawiłem.
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 21:41
No właśnie u mnie są różne w zależności od obrotów. Zresztą stroiłem LPG w civicu i tam identycznie. Tyle że tam dużo bardziej stabilnie było.
Mam jeszcze film na PB ale bez komina w dolocie i korekty skaczą tam jak głupie. Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy od sond. Będę robił w najbliższym czasie kolejny eksperyment. Mam w wydechu sondę od przedlifta. Muszę tylko kabel przylutować. Potem zepnę ją mostkiem do dwóch banków i zobaczę co na to ECU. Jeśli nie ma zaimplementowanego jakiegoś testu na podobieństwo sygnałów to powinien śmigać na takich samych korektach.
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 21:53
No u mnie właśnie się rozjeżdżają korekty na poszczególnych bankach na różnych paliwach i za bardzo nie mogłem sobie z tym poradzić. to.... ustawiłem tak, żeby było dobrze ; ) wypośrodkowałem wartości i jest "krzywo" w obie strony tak samo.
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2011, 22:03
O tych rozjazdach czytałem na forum LPG. Ja mam bardzo delikatną rozbieżność 1-1,5 między bankami na biegu jałowym, ale czasem jest równo. Nie mają wpływu na czasy wtrysków.
Matejko ma bardzo duży rozjazd. Według mnie to wina sond, bo to jedyne niezależne elementy sprzężenia zwrotnego dla obu banków. Reszta czujników jest wspólna.
MAF, czujnik temp silnika i powietrza, TPS itd.. Nie widzę innego element, który by to powodował. Jak poeksperymentuję z jedną sondą to dam znać. W końcu te 2 sondy to przez ekologię, w preliftach z powodzeniem dawała radę jedna.
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
Wysłany: 25-10-2011, 22:34
Też obstawiam sondy. Tylko zastanawia mnie dlaczego dwie takie same sondy pracują inaczej w zależności od rodzaju spalanego paliwa... Widać takie badziewia produkują...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony. Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.