 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Błąd 25 |
Autor |
Wiadomość |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 07-11-2011, 19:11 [Cari 1.6] Błąd 25
|
|
|
błąd 25 to coś z ciśnieniem ale niewiem konkretnie co. Może ktoś wie gdzie szukać problemu? samochód czasem jedzie normalnie, czasem niema mocy, czasem szrpie podczas normalnej jazdy. |
|
|
|
 |
p_lewinski [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2011, 10:31
|
|
|
Błąd 25 związany jest z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego.
Schemat diagnozowania przyczyny powstania błędu oraz rozwiązywania problemów z nim związanych znajduje się na stronie 13A-24 dokumentacji serwisowej dostępnej na forum pod adresem: http://forum.mitsumaniaki...c7f80a925758157 |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 09-11-2011, 00:09
|
|
|
Ostatnio regulowałem luz zaworowy i chyba ruszyłem wtyczkę od przepływomierza bo tam było mi wygodnie położyć pokrywę zaworów, poprawiłem ją i od 40 kilometrów jest ok. Dzięki p_lewinski ale po angielsku niewiele mi daje a nawet jakby to było po polsku to CHYBA nie napisali gdzie się wpiąć do tych pomiarów i z której strony wogóle do samochodu podejść. |
|
|
|
 |
wojtimil
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 + LPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 26 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-07-2012, 20:31
|
|
|
poradził sobie ktoś z tym błędem.. mam manual, czytałem ale mój angielski nie ogarnia tego |
|
|
|
 |
|
|