[Cari 1.8 GDI] Mikrofiltr w pompie wysokiego ciśnienia po Li |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-12-2011, 23:33 [Cari 1.8 GDI] Mikrofiltr w pompie wysokiego ciśnienia po Li
|
|
|
Witajcie, czy ktoś dokonywał wymiany tego filtra w Carismie po lifcie ? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-12-2011, 00:26
|
|
|
Temat powyższy dotyczy wersji przed liftem. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-12-2011, 11:45
|
|
|
W pierwszej kolejności mam problem z jej lokalizacją, bo nie znajduje się w tym miejscu co pompa przed liftem, albo inaczej wygląda.
[ Dodano: 18-12-2011, 15:59 ]
Widze, że koledzy wyżej tylko zgadywali, więc sam trochę pokopałem.
Poliftowa pompa wygląda tak jak na zdjęciach poniżej, oznaczona jest numerem md369885.
Schemat, gdzie pompa znajduje się:
Póki co nie znalazłem nic na temat filtrów.
Polecam stronę: http://www.autodata.ru/item.osg?idr=2&idt=65 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-12-2011, 06:54
|
|
|
W tym temacie o przedlifówce jest napisane:
aren195612 napisał/a: | Filtr paliwa, po lifcie jest zintegrowany z pompką w baku /w tym przypadku wymiana filtra staje się jednoczesną wymianą pompki/,
przed liftem znajduje się pod bezpiecznikami w komorze silnika. |
|
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-12-2011, 11:39
|
|
|
i9i, filtr paliwa ogólny taki.. to tak jak w każdym innym aucie są filtry paliwa, a ten filterek w pompie wc to jest jeszcze dodatkowy filterek, bardzo malutki. |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-12-2011, 13:23
|
|
|
NA szóstej stronie tematu link kolega zolinka rozbebeszył obie pompy. to są już poliftowe. Na zdjęciu za filtr robi ta żółta poduszka.
Znalazłem jeszcze taką stronę: link oraz taką: link
Zastanawiam się czy taki filtr można wyczyścić ręcznie np pod wodą i czy taki zabieg go nie uszkodzi...oraz czy to cokolwiek zmieni. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-12-2011, 16:12
|
|
|
MichuGdy, w przedlifcie jak i chyba każda pompa paliwa ma taki filterek, u ojca przemyliśmy filterek w wodzie z mydłem wypłukaliśmy i wrzuciliśmy na chwilę do benzyny ekstrakcyjnej, zamontowane i poprawa była delikatna ale była, troszkę mniejsze spalanie było zaobserwowane i równiejsza praca.
wiadomo nie jakieś mega wartości ale zawsze odrobinkę jest lepsze niż nic |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-12-2011, 16:47
|
|
|
Dzięki za informację Saqu, zastanawiam się czy te mikro filterki są takie same w pompie WC zarówno dla wersji przed jak i po liftowej... |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-12-2011, 17:04
|
|
|
a tego to Ci nie powiem, u nas szukaliśmy i nie widać go było w tej pompie wc w wersji przed liftem, bardzo malutkie sa, delikatnie próbowaliśmy wyciągać "coś" ale nic nie złowiło się a nie chcieliśmy czegoś uszkodzić to zrezygnowaliśmy z nich |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 20-12-2011, 20:42
|
|
|
MichuGdy napisał/a: | za filtr robi ta żółta poduszka. |
Ta siateczka to na "smoku" pompy /poz 9/ występuje. Spełnia rolę filtra wstępnego.
Sam filtr wygląda tak:
Poz. 12 w baku zintegrowany z pompą paliwową.
Nr katalogowy: MR911602. Można go kupić osobno. W "naturze" wygląda tak:
Swego czasu Japaneze na Allegro te filtry oferował, fotki pochodzą z jego aukcji.
Pozdrawiam: |
|
|
|
 |
rodman26
Forumowicz

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 80 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: 20-12-2011, 22:31
|
|
|
Witam.Miałem do czynienia z tym(sitkiem)z pompy.Ja wydmuchałem to sitko ---sprężonym powietrzem--- bo dość dużo sie bawiłem z moją cari!.I były wszystkie chwyty dozwolone. |
_________________ Siła tkwi w detalach
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-12-2011, 08:13
|
|
|
Dzięki aren195612, za nr katalogowy. Kolego rodman26, po wyczyszczeniu zauważyłeś jakąś poprawę ? Mocno był zabrudzony filtr ? |
|
|
|
 |
|