Gaz do Gdi |
Autor |
Wiadomość |
luuk81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi 125 km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 22-01-2012, 15:26 Gaz do Gdi
|
|
|
Witam mam pytanie czy mozna by załozyc gaz pierwszej generacji do tego modelu carismy pomijajac te wtryski co sie zapiekaja , czy by to chodziło ? , czy juz ktos to próbował ?,prosze o podpowiedzi bo mam zamiar załozyc taki najprostrzy gaz nie pod komputer tylko zwykły "kruciak" zeby chodził najwyzej tylko na gazie. |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 22-01-2012, 16:44
|
|
|
Polecam TEN temat przeczytać. |
|
|
|
 |
luuk81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi 125 km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 22-01-2012, 16:52
|
|
|
o tym kolego ze sa takie instalacje v gen to wiem ale ja wyraznie pytałem co by gdybym zalozyl pierwszej gen gaz , nie patrzac na wtryski czy sie zapieka czy nie najwyzej by na samym gazie jezdził ,czy ktos miał tak załozony lub probował ? |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 22-01-2012, 18:03
|
|
|
Do GDI nie założysz innej instalacji, tylko V generacji... |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-01-2012, 18:42
|
|
|
luuk81, lepiej sprzedaj swojego gdi...
instalacje I gen to możesz sobie do tico założyć |
|
|
|
 |
luuk81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi 125 km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 25-01-2012, 14:05
|
|
|
Do tico to ja wiem a czemu do gdi nie założy możecie to w jakiś sposób przedstawić a nie tylko ze nie założy |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
luuk81
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 gdi 125 km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 25-01-2012, 17:32
|
|
|
ok i tak zaloze i zobaczymy czy nie bedzie chodzil i ile pozyje |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-01-2012, 17:56
|
|
|
luuk81, to pisz tutaj jak to się wszystko ma z chęcią poczytamy, w końcu będziesz chyba pionierem |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-01-2012, 18:00
|
|
|
Życzę powodzenia Ale wtryski pewnie niedługo będziesz wymieniał. Żeby się nie zapiekły musi iść przez nie paliwo. Ja żeby założyć gaz sprzedałem GDI i kupiłem 1.6 bo do GDI najtańsza instalacja kosztuje 4500, mało tego pobiera jednocześnie około 30% paliwa więc o ekonomi też nie ma mowy. |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 25-01-2012, 18:02
|
|
|
luuk81 napisał/a: | ok i tak zaloze i zobaczymy czy nie bedzie chodzil i ile pozyje | jestem tylko ciekaw jak będzie odpalał zima... |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 25-01-2012, 19:35
|
|
|
Pomysł kolega ma dobry (przetestowanie) tylko odpalanie każdego zimnego silnika na gazie definitywnie skraca jego żywotność. A wracając do sedna tematu to silnik jak najbardziej będzie chodził tylko komputer dostanie świra i źle będzie spalał mieszankę. Równie dobrze można się pokusić o wywalenie pompy WC i założyć wtryski gazu bezpośrednio w komorę (LPG Direct Injection) i do rozgrzania auta użyć monowtrysku lub kolektora z wtryskami od wielopunktu. Temat raczej hobbystyczny i na wykorzystanie nadmiaru czasu oraz nerwów. Ale jeśli kolega jest zdecydowany testować to nie mam nic przeciwko i będę śledził postępy |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-01-2012, 21:24
|
|
|
Ja też śledzić będę. |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:06
|
|
|
luuk81, kolego nei zalozysz bo raczej nawet nie podepniesz zepsujesz samochod, jest to jawne psucie auta.
Nawet jak zapali to nie przejedzie 1000 km i silnik pójdzie na złom.
Dlaczego chcesz zepsuc ten silnik i czemu ma to słuzyć. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
|