 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant EA5A Avance '99 |
Autor |
Wiadomość |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2012, 09:47 Galant EA5A Avance '99
|
|
|
MITSUBISHI GALANT
(GERMANY SPEC U05 D T07D INDIGO BLUE 41X 06/1999.2 1999. Kolor T07D w połączeniu z wew. 41X tylko w specyfikacji U05 na rynek niemiecki, zostało wyprodukowane 45 sztuk, na 30 w manualu mój jest 19-sty. W produkcji od 1999.06.1 do 1999.07.1)
ROK: 1999
MODEL: EA5A
SILNIK: 2,5 V6 (6A13) + podtlenek gazu , przewody NGK, świece Denso
UKŁAD DOLOTOWY: seria + wkładka K&N
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: amortyzatory Kayaba Ultra SR + sprężyny Jamex -35/30mm, rozpórka z VR4
UKŁAD HAMULCOWY: przód TRW (tarcze + klocki), tył JPN (tarcze + klocki), ręczny ABE
BODY-KIT: Avance
ŚRODEK: fotele przednie z Lancer'a Evo VI, gałka zmiany biegów z Accord'a Type-R'a
CAR-AUDIO: Alpine CDE-112Ri + głośniki seria
KOŁA: LATO - seria 17'' 215/45, ZIMA - seria 15'' 195/60
MOC: 163KM (PB), 154KM (gaz)
INSTALACJA GAZOWA: reduktor Zavoli Zeta S, wtryskiwacze Hana 2000 (czarne), sterownik Lecho Sequel (AG Czech), przewody miedziane fi 8mm, zbiornik GZWM (Grodzkie Zakłady Wyrobów Metalowych) 33l (fizycznie), zawór odcinający Valtek, zawór zespolony Tomasetto, wlew paliwa Tomasetto, czujnik ciśnienia (lub temp.) Bosch, filtr Czaja, przewody gumowe Fagumit
Spalanie LPG
Cyklu mieszany ~ 11,5l
Cyklu miejski ~ 13,0l (maksymalny wynik 17,2l)
Trasa ~ 10,5l (minimalny wynik 9,7l)
Autostrada ~ 14,0l (średnia prędkość 200 km/h)
Uzyskana prędkość maksymalna (w/g licznika):
Benzyna ~ 240 km/h
LPG ~ 220 km/h
* mierzone na niemieckiej autostradzie, prosty odcinek drogi, 2 osoby na pokładzie, 4 x stalufelgi z oponami zimowymi z tyłu i jakiś bagaż + pełny bagażnik i pełne oba zbiorniki z paliwami
ZDJĘCIA
(z zakupu):
(pierwsza sesja):
Historia:
Trzy lata temu rozglądałem się za samochodem dla siebie. Nigdy mnie nie interesowały niemieckie produkcje czy francuskie bo tego jeździ trochę po naszych drogach... Poza tym lubię "unikalne" samochody i analogicznie japońce, które zawsze podobały mi się, a są jednak mniej popularne od marek europejskich . Pierwszy wybór padł na Hondę Civic Coupe 5gen, ale szybko zmieniło się na 6gen. Po kilku miesiącach poszukiwań udało mi się dorwać dodatkową kasę i moje wymagania odnośnie samochodu znacznie urosły Zacząłem interesować się szczególnie dwoma modelami: Hondą Accord i Mitsubishi Galant'em. Jako pierwszy bardzo zadbany egzemplarz trafił mi się ten pierwszy i właśnie nim jeździłem przez ostatnie lata.
Prezentował się tak:
W dniu zakupu:
Ostatnie zdjęcia:
Niestety (albo i stety ) pech chciał, że miałem wypadek w grudniu 2011 i przed świętami rozwaliłem swoje auto Postanowiłem sprzedać i spróbować pojeździć czymś innym. Wybór był oczywisty Kupiłem Galanta 2,5 V6.
Pierwsze wrażenie:
Świetne czucie samochodu, prowadzi się rewelacyjnie, jest to wersja po I lifcie. Siedzi się wygodnie, dużo miejsca, zarówno z przodu jak i z tyłu, spory bagażnik, ogólnie duże auto, zdaję się być bardzo masywne, ale w rzeczywistości nie jest aż tak ciężki Tempomat - świetna sprawa, szczególnie na trasie. Wspomaganie kiery chodzi bardzo dobrze. Reflektory świecą genialnie - normalnie jestem w szoku, a jak się włączy długie i jednocześnie włączają się halogeny dalekosiężne to w nocy robi się dzień Silnik bardzo dobrze wygłuszony, zarówno w środku jak i na zewnątrz (co chyba dla mnie jest minusem ) ale przy gwałtownym naciśnięciu gazu z pod maski wydobywa się przepiękna muzyka. Spalanie póki co wyszło mi jakieś 9-9,5l/100km w trasie (częściowo tempomat) przy średniej prędkość 140-150 (dodam, że jak wracałem po kupnie to było hardkorowo, bo jechałem na letnich 17'' a fragmentami było nie ciekawie - śnieg i zamiecie...)
Auto w oryginalnym lakierze na każdym elemencie, bezwypadkowe na 99% (dzisiaj nie ma się 100% pewności nawet jak się kupuje nowe z salonu ), kupione od drugiego właściciela. Książka serwisowa do marca 2011r. (raczej oryginalna, bo jakieś tam rachunki są, które już trochę wyblakły...), tak że przebieg 180 tys. raczej oryginalny (na 99% ). Oprócz książki jeszcze jakieś dodatkowe książeczki + aktualny przegląd Dekry.
Zrobine:
21.01.2012 (178 568) - zakup auta
24.01.2012 (179 256) - kupiłem komplet OEM stalufelg z zimowymi oponami
26.01.2012 (179 348) - porobiłem opłaty, zarejestrowałem i ubezpieczyłem
28.01.2012 (179 686) - zacinał się zamek w drzwiach kierowcy i nie można było otworzyć z kluczyka (WD-40 pomogło )
- zacinał się czujni otwarcia drzwi od pasażera z przodu - przeczyszczenie zaśniedziałych styków pomogło
- ori skórzaną gałkę zmiany biegów zamieniłem na tytanową z Accord'a Type-R'a
24.02.2012 (181 068)- wymiana rozrządu (rolki Ruville, pasek Contitech, uszczelniacz wałka rozrządu SNK, pompa wody Aisin, płyn chłodniczy Preston) + wahacz dolny lewy przód 555, łącznik stabilizatora lewy tył CTR
02.03.2012 (181 212) - montaż gazu (elektronika AG Czech (Lecho Sequel), reduktor Zavoli Zeta S, wtryskiwacze Hana 2000 (czarne), przewody miedziane fi 8mm, zbiornik - 33l (fizycznie)
14.03.2012 (181792) - malowanie zacisków na czarny pół-mat
27.03.2012 (182 548) - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 + filtr, wymiana płynu hamulcowego i w sprzęgle DOT 5.1
05.04.2012 (184 306) - wymiana opon z przodu na Hankook Ventus V12 Evo 215/45/17 91Y
27.04.2012 (185 827) - wymiana drążków kierowniczy + końcówek 555 (lewa i prawa strona) + zbieżność
01.05.2012 (186 133) - włożenie wkładki filtra powietrza Pipercross PP1507
29.11.2012 (192 874) - serwis instalacji LPG + wymiana filtrów
03.12.2012 (193 015) - wymiana OEM uszczelek pokrywy zaworów + OEM uszczelniacze gniazd świec; wycieraczki Bosch AeroTwin; przewody NGK RC-ME111 świece Denso K20TT; amortyzatory Kayaba Ultra SR + sprężyny Jamex + osłony Sachs przód, Kayaba tył + mocowania amortyzatorów Kayaba; hamulce przód TRW (tarcze i klocki), tył JPN (tarcze i klocki), szczęki ręcznego ABE, reperaturki wszystkich zacisków; czujnik wstecznego EPS, filtr paliwa i oleju Nippon + wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 , filtr kabiny Denso; czyszczenie przepustnicy, krokowego, EGR; serwis klimy; wahacz prawy dolny przód; olej w skrzyni, akumulator Bosch Silver S4 12V 60Ah 540A, OEM rozpórka
09.04.2013 (199 408) - montaż foteli Recaro z Lancera Evo VI
03.06.2013 (203 169) - wymiana plecionki& wydechu (krótka)
10.06.2013 (203 393) - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 + filtr K&N, wymiana wahacza prawego dolnego prostego, wymiana pasków wieloklinowych, wymiana czujnika ciśnienia oleju, wymiana kopułki aparatu zapłonowego + palec
16.10.2013 (209 473) 4x nowe opony letnie Continental SprortContact 2 215/45 R17 87V (3 x DOT 1013, 1 x DOT 2613)
25.11.2013 (212 784) - włożenie wkładki filtra powietrza K&N, serwis instalacji LPG + wymiana filtrów, montaż owiewek Heko
27.11.2013 (212 911) - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 + filtr K&N, wymiana kompletu sprzęgła Exedy, wymiana uszczelniacza wałka sprzęgłowego, wymiana osłon (odbojów) amortyzatorów tył
23.02.2014 (218180) – wymiana mechanizmu wycieraczek
14.05.2014 (219 624) - pomalowanie ramion wycieraczek na czarny mat, pomalowanie puszki wydechu na czarny mat + wyczyszczenie końcówki
20.06.2014 (219 743) - nowy akumulator Bosch Silver S4 12V 60Ah 540A
07.07.2014 (223 215) - serwis instalacji LPG + wymiana filtrów
19.07.2014 (223 550) - wymiana oleju Amsoil 5W40 + filtr K&N, wymiana osłony przegubu zewnętrznego lewego, wymiana korka spustu oleju + podkładka, wymiana 12 szt. popychaczy zaworów na tylnej głowicy, wymiana piasty koła tył prawa strona BTA, wymiana końcówek drążków kierowniczych x2 CTR + zbieżność, serwis klimy + wymiana filtra kabinowego Denso
23.07.2014 (224 038) - wymiana chłodnicy Thermotec (D75005TT) + płyn chłodniczy Preston, wymiana skraplacza Hart (606 133) + osuszacz NRF (00033028) + napełnienie czynnikiem
29.07.2014 (225 344) - wymiana części śrub pod maską na tz. fender washers + założenie tz. reservoir tanks
31.07.2014 (225 485) - przerobienie halogenów dalekosiężnych na światła do jazdy dziennej |
Ostatnio zmieniony przez kamil.ekonom 05-08-2014, 14:36, w całości zmieniany 16 razy |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 01-02-2012, 11:37
|
|
|
SLICZNY
z tego co widze, kolejny Czaplowy |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-02-2012, 12:00
|
|
|
kamil.ekonom, życzę żeby się sprawował.
Hondę fajnie upiększyłeś
kamil.ekonom napisał/a: | - nie działa pilot (nowa bateria, próbowałem zaprogramować wg instrukcji z forum, ale nie dało rady) |
Czy wszedł w tryb nauki (potwierdzenie przez zamknięcie i otwarcie się drzwi)? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2012, 13:03
|
|
|
no proszę bardzo ładna sztuka
a jak w porównaniu do hondy ? tylko obiektywnie honda też tak gnije ? czy ma jakieś inne słabe punkty? jak np hamulce ? |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-02-2012, 13:33
|
|
|
kamil.ekonom napisał/a: | spalona żarówka w jednym z przycisków (halogeny przeciw mgielne tył) |
Zapraszam na spot do Wawy, wszystkie tego typu duperele robie w ledach...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2012, 13:48
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | kolejny Czaplowy |
Potwierdzam
fj_mike napisał/a: | Czy wszedł w tryb nauki (potwierdzenie przez zamknięcie i otwarcie się drzwi)? |
No właśnie nie wszedł i nie wiem o co "kaman"... Masz jakiś pomysł jak to ogarnąć Poza tym dzięki za miłe słowa
Derpin, a tu opinia (oczywiście obiektywna ):
Mitsu (M) prowadzi się rewelacyjnie, ale Honda (H) prowadziła się lepiej (miałem egzemplarz przed liftowy, który miał bardziej sportową charakterystykę zawieszenia - po lifcie był większy komfort; miałem dołożoną rozpórkę na kielichy - co dało dużo i do Mitsu też muszę sobie sprawić ; dodatkowo seryjnie H ma rozpórki od ściany grodziowej do kielichów).
W H zero rdzy (tam był ocynk), w M wiadomo...
H z zewnątrz przegrywa przodem, ale wygrywa tyłem. w środku H wygrywa designem, ale przegrywa ilością miejsca. M ma więcej miejsca niż w Accordzie, zarówno z przodu jak i z tyłu, większy bagażnik, ogólnie większe auto, zdaję się być bardziej masywne, ale w rzeczywistości jest lżejszy od H o jakieś 50-60kg. H było jakoś tak bardziej sportowo, w M jest jakoś tak bardziej elegancko.
Wspomaganie kiery chodzi w M dużo lepiej (lżej się kręci). Reflektory w M o wiele lepiej oświetlają drogę, a jak się włączy długie jednocześnie z halogenami dalekosiężnymi to jest wogóle bajka
W H miałem VTEC'a (1.8 na LPG'u), a tu za to mam V6 Każdy brzmiał inaczej, ale każdy pięknie. Spalanie w M póki co wyszło mi jakieś 9-9,5l/100km w trasie, H paliła średnio 9l/100km LPG'a w trybie mieszanym 10-12l w zależności od stylu jazdy. Co do samej jazdy, no cóż w H było "tylko" 136 w M jest 163 - różnicę od razu czuć. Na pewno w M jest lepsze to, że M ciągnie od samego dołu, a H tak do ok. 2500obr./min. "nie jechała", ale za to skrzydła rozwijała powyżej 4000obr./min.
W H brakowało mi automatu szyby pasażera z przodu, a w M jest automat na wszystkie Hamulce w H były bardzo dobre, nie miałem na co narzekać (może oprócz zachowania ABS'u na śniegu).
m6riano, być może skorzystam z Twoich usług, tylko napisz czy wysyłka wchodzi w grę, jaki czas realizacji i najważniejsze: cena i dlaczego tak drogo |
_________________ Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-02-2012, 16:15
|
|
|
Jeśli chodzi o wysyłke to na początek moge zaproponować panel klimatronika(sprawdź w temacie podświetlana climatronica, ale chłopaki mogą potwierdzić że fajnie to wyszło)
chociaż włącznik od prze3ciwmgielnych/halogenów też mam wyciągnięty więc może ci go zrobie i wyśle...;-)
jeśli chodzi o cene to licze na browarki na Zlocie w Wawrzkowiźnie...;-)
ps. Jedynie z droższych rzeczy to biore 30-40 zł za podświetlenie bagażnika w sedanie na taśmach ledowych(zobacz m.in. u Kelerona,Dario_1986,Spiderek(choć u niego nie robiłem), kurde komu jeszcze robiłem?;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-02-2012, 16:41
|
|
|
kamil.ekonom napisał/a: | No właśnie nie wszedł i nie wiem o co "kaman"... Masz jakiś pomysł jak to ogarnąć Poza tym dzięki za miłe słowa |
Nie zwarłeś zapewne pinów 1 i 4 ot co |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2012, 18:25
|
|
|
m6riano, jestem wstępnie zainteresowany, ale to i tak muszę poczekać jak mrozy puszczą, bo jak zacznę coś wymontowywać to zaraz będzie pękać...
Tak, że myślę że się jakoś dogadamy
fj_mike, jak to nie zwarłem, jak zwarłem... Wyciągnąłem wtyczkę i zwierałem spinaczem biurowym i próbowałem jednym z trzech sposobów opisanych na forum i nic... |
_________________ Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 01-02-2012, 18:35
|
|
|
kamil.ekonom napisał/a: | fj_mike, jak to nie zwarłem, jak zwarłem... Wyciągnąłem wtyczkę i zwierałem spinaczem biurowym i próbowałem jednym z trzech sposobów opisanych na forum i nic... |
Oczywiście 1 i 4. Nie pomyliłeś się? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-02-2012, 19:04
|
|
|
kamil.ekonom napisał/a: | ale to i tak muszę poczekać jak mrozy puszczą, bo jak zacznę coś wymontowywać to zaraz będzie pękać... |
oczywiście..wszystkie plastiki wewnątrz nawet lepiej troche podgrzać suszarką albo dać na fulla ogrzewanie żeby były bardziej plastyczne i nie popękały przy zdejmowaniu. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2012, 19:24
|
|
|
fj_mike, zrobiłem tak jak w instrukcji. Wypiąłem kostkę OBD (czarna nad prawym kolanem kierowcy, obok była jeszcze jakaś biała) obróciłem o 180 stopni i zwierałem pin 1 z 4 (licząc od lewej w górnym rzędzie)...
m6riano, a wogóle dużo jest kombinacji z tym Może dam rady sam zrobić. W Hondzie sam robiłem i w większości przypadków polegał to na wymianie zwykłych żarówek na diody led smd. Jedynie podświetlanie licznika robiłem na paskach led smd, bo rozmieściłem je dookoła każdej tarczy (były to trzy odcinki połączone ze sobą i podpięte w miejsce po jednej żarówce, tak że nawet działał ściemniacz). |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-02-2012, 19:45
|
|
|
To zależy..ja sie staram nie wsadzać "żarówek ledowych" tylko albo taśmy albo diody 12 woltowe, po za tym ja sie w to bawie już od prawie 3 lat więc jakieś tam doświadczenie mam..więc po co wyważać otwarte wrota..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
kamil.ekonom
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 97 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:02
|
|
|
To myślę, że jednak skorzystam z Twojej pomocy |
_________________ Było -> Honda Accord '99 CG8 1.8 136KM
Jest -> Mitsubishi Galant '99 EA5A 2.5 V6 163KM
Mitsumaniak - 02756/KMM
Mój bolid -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70411
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:34
|
|
|
kamil.ekonom, gratulacje nabytku Widzę, że z Krakowa jesteś zapraszamy na spota, najbliższy 17 lutego o 10 pod Obi na Wielickiej. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|
|