 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt - czujnik poziomu płynu w zbiorniku spryskiwaczy? |
Autor |
Wiadomość |
tomoman [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2006, 19:37 Colt - czujnik poziomu płynu w zbiorniku spryskiwaczy?
|
|
|
Elo
Wymieniałem dzisiaj zbiornik płynu spryskiwaczy w swoim Colcie, poprzedni przeciekał. Tylni spryskiwacz nie działał wcześniej, w sumie nie miałem go zamiaru podłączać, wydaje mi się, że mam walnięty przycisk od jego uruchamiania.
W każdym bądź razie podłączyłem przewód tylnego spryskiwacza do silniczka na sucho. Po włączeniu stacyjki na desce rozdzielczej zapaliła się pomarańczowa lampka z rysunkiem jakiegoś pojemnika z cieczą, zaraz pod lampką od hamulca ręcznego. Mam u siebie trochę niewykorzystanych wtyczek, więc może podłączyłem złą i ten czujnik jest od czegoś innego.
I teraz pytanie, czy to rzeczywiście jest czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, i czy zapalenie lampki, może powodować blokadę włączenia silniczka?
PS. Wymiana prawej żarówki to masakra |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 09-12-2006, 21:59
|
|
|
No to pewnie miałeś/masz coś źle podłączone. I zamiast zasilania pompki podłączyłeś kable od czujnika, którego nie powinieneś mieć (no chyba że masz). Czujnik powinno być widać na dnie i wtyczka przychodzi do niego centralnie od dołu chyba. Z tego co widziałem w manualu jest to jakiś pływaczek i sprawdza się go przez dociśnięcie do dna (np patyczkiem).
tomoman napisał/a: | PS. Wymiana prawej żarówki to masakra |
jo |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24278 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2006, 17:09
|
|
|
zajrzyj do zbiorniczka - masz plywak = masz czujnik = kontrolka ma prawo swiecic jak sucho
co do zarowki - wymieniales H1 czy H4?? przy tej drugiej to jeszcze spox, za H1 to bym kitajcowi j..a wycial... |
|
|
|
 |
tomoman [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2006, 17:51
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | zajrzyj do zbiorniczka - masz plywak = masz czujnik = kontrolka ma prawo swiecic jak sucho |
Brak pływaka
Krzyzak napisał/a: | co do zarowki - wymieniales H1 czy H4?? przy tej drugiej to jeszcze spox, za H1 to bym kitajcowi j..a wycial... |
Wymieniałem tą małą od postojowych i przy okazji H4, żeby sprawdzić, czy słabe oświetlenie drogi to wina żarówki czy reflektora (wyszło, że reflektora). Ale fakt, tak sobie to oglądałem i z H1 będzie ciężko jak się przepali. Szczęście, że to samochód do jazdy po mieście i długich raczej rzadko używam |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 11-12-2006, 20:11
|
|
|
A czy w CAX występowały takie zbiorniki z tym czujnikiem ? Też bym tak chciał. Może coś o tym wiecie ? |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2006, 16:44
|
|
|
tomoman napisał/a: | Wymiana prawej żarówki to masakra |
Ha Ha a to dobre jest. Raz mnie policja zatrzymala , kolega prowadzil a ja bylem pijany jak bela, kazali wymieniac, to wzialem srubokret do lapy wyszedlem i zanim udalo mi sie zabrac do odkrecania zbiorniczka to kilka razy mnie wyglebowalo, wtedy to policja stwierdzila ze moze bedzie lepiej jak wymienimy na drugi dzien |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 10-06-2007, 22:56
|
|
|
zjechalim z tematu na żarówki a ja MAM ZBIORNIK Z CZUJNIKIEM I DZIAŁA
Zdjęcia!!
jest to zbiornik od EAGLE SUMMIT SEDAN z jedną pompką, ale zrobiłem dziurkę i są dwie. okablowanie było, kiedyś tez - jak rozbierałem licznik - wsadziłem tez żarówkę, więc wszystko działa. |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-06-2007, 23:22
|
|
|
Heh, a myślałem że ja będę pierwszy...
Wyciągnąłem sobie czujnik płynu spryskiwacza z Omegi A, którą rozbierał mój wujek.
Zostało mi wywiercenie otworu z boku zbiornika (fi 21mm), ale że nie miałem otwornicy takiej, to czujnik cały czas leży na półce i czeka. Kontrolka działa - zwarłem sobie przewody i świeci cały czas:) |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 17-06-2007, 22:34
|
|
|
A ja będę musiał trochę mój czujnik stuningować.
Nie wiem czy wiecie jak on jest zbudowany.
Jest to plastikowa rurka z jakimś stycznikiem w środku, jest ona zaślepiona od góry, co by się płyn nie nalał i to zaślepienie stanowi ograniczenie dla pływaka. Pływak jest wykonany jakiejś porowatej masy (jakiś polimer czy co?) i ma coś takiego umieszczone w sobie, że jak opada to ten stycznik się załącza (słychać klik). Niestety coś z nim jest nie tak i sobie sam tonie, może masa 'nabrała' wody w pory? w ciągu 17 lat mogło by coś takiego być. Więc momentami kontrolka cały czas się świeci.
Więc wymyśliłem żeby do tego pływaka przykleić kawałek korka, korek jest lekki i nie pozwoli utonąć pływakowi.
josie napisał/a: | Zostało mi wywiercenie otworu z boku zbiornika (fi 21mm), ale że nie miałem otwornicy takiej, to czujnik cały czas leży na półce i czeka. | nie uwierzę, że nie potrafisz zrobić otworu pod wymiar |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|
|