[CAxA] Zegarek Colcie |
Autor |
Wiadomość |
Reba
Mitsumaniak

Auto: Colt 1,3 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 152 Skąd: WWL
|
Wysłany: 23-12-2006, 19:14 [CAxA] Zegarek Colcie
|
|
|
Witam,
Czy to normalne w Colcie , że przy zgaszonym silniku i wyłączonych światłach zegarek cały czas palił się tak jak przy zapalonych światłach
Pozd. Reba |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-04-2009, 23:22, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-12-2006, 19:36 Re: Zegarek Colcie
|
|
|
Reba napisał/a: | Witam,
Czy to normalne w Colcie , że przy zgaszonym silniku i wyłączonych światłach zegarek cały czas palił się tak jak przy zapalonych światłach
Pozd. Reba |
Pytanie czy kluczyk w stacyjce , i przekręcony tak aby się kontrolki zapaliły (jeżeli tak to zegarek pali) |
|
|
|
 |
Reba
Mitsumaniak

Auto: Colt 1,3 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 152 Skąd: WWL
|
Wysłany: 23-12-2006, 21:01
|
|
|
No właśnie chodzi o to, że nawet jak kluczyka nie ma w stacyjce to zegarek pali się tak samo jak przy włączonych światłach (czyli na maxa) |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-12-2006, 22:03
|
|
|
No to wniosek że ktoś przed tobą coś z kabelkami kombinował i zegarek na stałe pod zasilanie podpiął, być może nastąpiło to przy montażu radyjka , albo cuś . Musiałbyś rozkręcić środkową konsolę i obejrzeć jak biegną przewody , czy przypadkiem nie zostały gdześ podłatane lub podmienione kabelki (innego wyjścia nie ma ). Inna sprawa że zegarek tak małe ilości prądu ciągnie że nie ma czym się przejmować
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2006, 23:51 Re: Zegarek Colcie
|
|
|
Reba napisał/a: | Czy to normalne w Colcie , że przy zgaszonym silniku i wyłączonych światłach zegarek cały czas palił się tak jak przy zapalonych światłach |
Nie, to nie jest standard.
Musisz mieć gdzieś zegarek spięty na stałe (nie przez stacyjkę). |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:11
|
|
|
Nie chce zakładać nowego tematu. Czy ktoś wie, jak zrobić aby zegarek w moim CA0 nie przygasał po włączeniu świateł?? |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2009, 21:28
|
|
|
Misiek napisał/a: | Nie chce zakładać nowego tematu. Czy ktoś wie, jak zrobić aby zegarek w moim CA0 nie przygasał po włączeniu świateł?? | Jeden z 3 przewodów (wydaje mi się, że czarno-zielony) jest przewodem od przygaszania. Wystarczy go odpiąć/odciąć. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2009, 18:20
|
|
|
były 4 przewody, czarny czerwo, niebieski i BIUAŁO-ZIELONY, który się okazał tym do przecięcia:)
dzięki, już działa |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 24-05-2009, 23:25
|
|
|
U mnie też zegarek zaczął się na stałe świecić (wcześniej nie świecił w ogóle-lutowałem kabelki odpowiednie do radia nowego i o dziwo zaczął świecić...). Nie przeszkadza mi to oczywiście, ale chciałem mieć pewność, że nie rozładuję akumulatora:) Więc proszę o info w razie niebezpieczeństwa to się tym jakoś zajmę:) pozdrawiam |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2009, 00:02
|
|
|
Mi sie zegarek caly czas swiecil i powodowalo to rozladowanie akumulatora. Oczywiscie nie z dnia na dzien ale jak wyjezdzalem na tydzien, a samochod zostawal to po powrocie musialem ladowac akumulator |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 25-05-2009, 00:48
|
|
|
SlaVkoEg i co z tym zrobiłeś? Wolałbym nie odpinać zegarka tylko zrobić "fabrykę":) z drugiej strony zastanawiam się ile taki ledowy zegareczek może ciągnąć prądu? Myślę, że mniej niż 100mA więc nie powinienem się martwić rozładowaniem aku chyba (minimalnie raz na dwa dni jeżdżę samochodem-najczęściej codziennie). |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2009, 10:02
|
|
|
Odlaczylem go i jezdze bez zegarka. |
|
|
|
 |
2Fast4U
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt 1.6 16V '94
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Mar 2009 Posty: 203 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2009, 08:53
|
|
|
A ja przez ok. 2 dni miałam taki sam problem. Sprawdzając bezpieczniki zobaczyłam, że jeden jest spalony (ten od zegarka chyba, bo może być coś namieszane) i po wymianie bezpiecznika na nowy zegarek też cały czas świecił. Okazało się, że gdy wyjęłam stamtąd ten nowy bezpiecznik zegarek przestał świecić bez kluczyka i świeci prawidłowo czyli po przekręcenia kluczyka w stacyjce
Nie wiem czy moge jeździć bez tego bezpiecznika, ale jak narazie nic sie nie dzieje i dotychczas jeżdżąc ze spalonym też nic sie nie działo
Chodzi o bezpiecznik, który znajduje sie w lewym rzędzie i jest drugi od góry, 15A. |
|
|
|
 |
colt1995
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt 1995 r.
Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1 Skąd: Radom
|
Wysłany: 31-05-2009, 10:43
|
|
|
ja mam taki proble mze po ustawieniu zegarka i po zgaszeniu silnika i wyuyjeciu kluczyka i po ponownym odpaleniu samochodu to zegarek pokazuje inna godzine... |
|
|
|
 |
krzychoo_soft
Forumowicz
Auto: Colt IV, 95r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 34 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 04-06-2009, 10:04
|
|
|
Też tak miałem jak kolega colt1995. Analizujac instalację w aucie okazało się że jest namieszane coś - w kasecie bezpieczników pod kierownicą - był zrobiony mostek. I nie miałem jednego głównego bezpiecznika pod maską (taki duży 30A). Założyłem nowy, mostek zlikwidowałem i działa.
Później przełączyłem zegarek pod stałe +12 żeby mi świecił cały czas. Od tego czasu wszystko jest jak chcę by było. Auto na spoczynku nie konsumuje więcej niżeli 200mA z ciągle świecącym zegarkiem i systemem alarmowym. |
|
|
|
 |
|