problem rozrząd 2.0td |
Autor |
Wiadomość |
adasko12222
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 18-12-2012, 14:13 problem rozrząd 2.0td
|
|
|
Witam
od dni zakupu mam problem z galantem...
Gdy go kupilem wszystko wydawało sie ok aczkolwiek po przejechaniu 100km galant zaczą sie gotowac i wyrzucac płyn przez korek (górny wąż był twardy a dolny zimny ...)
więc postawiłem na uszczelkie pod głowicą .Po wymianie samochód nie chciał zapalic odrazu więc podlałem ropą pompe wtrsykową i pompowałem pompką (zapłon był wlączony)
nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty ..... Nie wiem co z tym może byc i prosze o pomoc ludzi którzy znaja sie na japonskich dislach ....
Z góry dziękuje za odpowiedzi..... |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-12-2012, 14:54
|
|
|
adasko12222 napisał/a: | nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty |
Sprawdz ustawienie rozrządu na znaki |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
adasko12222
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 18-12-2012, 16:44
|
|
|
Wiem ze rozrząd ustawia sie na znaki .
Tylko ze jak zdejmowałem osłone rozrządu . i kolo zębate od wałka w głowicy to uwazałem zeby pasek nie zmienił swojego polożenia na dole i na pompie wtryskowej .
na kole zębatym zaznaczyłem i na pasku a potem złożyłem .
Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic .
jak kręciłem kluczem o wał korbowy to silnik normalnie pracował bez zadnych stuków.
[ Dodano: 18-12-2012, 16:45 ]
może któs mi da link jak powinien byc ustawiony dobrze rozrząd oraz pompa ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-12-2012, 16:58
|
|
|
adasko12222 napisał/a: | Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic . |
Musisz sprawdzić na znakach i zdjąć osłony bo pewnie sie przestawił rozrząd na pasku ,masz pewnośc że na wale jest dobrze
Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D 1993
Pasek zębaty: Wymiana (przegląd)
Pasek rozrządu
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, oznaczenia na kole wałka rozrządu, kole pasowym wału korbowego, kole pompy i pompy oleju muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.
Napinanie paska:
Wał korbowy obrócić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (1/2 zęba na kole wałka rozrządu) i poluzować napinacz paska o 60° - 180°. Obracać wał korbowy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara ( 2 1 zęba na kole wałka rozrządu i dokręcić napinacz paska. Obrócić wstecz wał korbowy i sprawdzić oznaczenia. Luz paska w połowie odległości między kołem wałka rozrządu i kołem pompy, pod naciskiem dłoni, powinien wynosić 4 – 5 mm.
Pasek wałka wyrównawczego:
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole pasowym wału korbowego i kole pasowym wałka wyrównawczego muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.
Napinanie paska:
Musi być możliwe wciśnięcie paska 5 – 7 mm w dół, w połowie odległości między kołami. |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
adasko12222
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 18-12-2012, 20:04
|
|
|
zaraz bede ustawiał rozrząd a jeszcze mam jedno pytanie,
jak są popychacze zaworowe to na ich koncach(co popycha zawór ) są takie malutkie kowadełka które sie wymienia bo sa na taka malutka nakrętkie i teraz mam pytanie czy jak jeden mi sie zgubił ale luz zaworowy ustawilem i jest o.25 .
jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ?
jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...
prosze o pomoc .... |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-12-2012, 21:12
|
|
|
adasko12222 napisał/a: | jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...
|
Marek Malik 42 215 44 02.
adasko12222 napisał/a: | jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ? |
Powinien chodzić normalnie. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
adasko12222
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 4 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 19-12-2012, 00:49
|
|
|
Jakoś sobie poradziłem ...
Galancik pali teraz z pierwszego i dobrze chodzi a co najważniejsze nie wywala juz plynu hehe
jutro musze tylko zadzwonic o te kowadełko i założyć do galancika
Dzięki |
|
|
|
 |
|