Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem rozrząd 2.0td
Autor Wiadomość
adasko12222 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 18-12-2012, 14:13   problem rozrząd 2.0td

Witam
od dni zakupu mam problem z galantem...
Gdy go kupilem wszystko wydawało sie ok aczkolwiek po przejechaniu 100km galant zaczą sie gotowac i wyrzucac płyn przez korek (górny wąż był twardy a dolny zimny ...)
więc postawiłem na uszczelkie pod głowicą .Po wymianie samochód nie chciał zapalic odrazu więc podlałem ropą pompe wtrsykową i pompowałem pompką (zapłon był wlączony)
nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty ..... Nie wiem co z tym może byc i prosze o pomoc ludzi którzy znaja sie na japonskich dislach ....

Z góry dziękuje za odpowiedzi.....
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-12-2012, 14:54   

adasko12222 napisał/a:
nie zapalil az do momentu gdy go wziąłem na hol wtedy załapał ale strasznie głośno chodzil i wogolę nie miał mocy oraz nie wkręca sie na obroty

Sprawdz ustawienie rozrządu na znaki
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
adasko12222 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 18-12-2012, 16:44   

Wiem ze rozrząd ustawia sie na znaki .
Tylko ze jak zdejmowałem osłone rozrządu . i kolo zębate od wałka w głowicy to uwazałem zeby pasek nie zmienił swojego polożenia na dole i na pompie wtryskowej .
na kole zębatym zaznaczyłem i na pasku a potem złożyłem .
Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic .
jak kręciłem kluczem o wał korbowy to silnik normalnie pracował bez zadnych stuków.

[ Dodano: 18-12-2012, 16:45 ]
może któs mi da link jak powinien byc ustawiony dobrze rozrząd oraz pompa ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-12-2012, 16:58   

adasko12222 napisał/a:
Wiem ze napewno pasek sie nie przestawil a zaznaczyłem kolo zebate i pasek po dwóch dniach złozyłem na te znaki i niechce odpalic .

Musisz sprawdzić na znakach i zdjąć osłony bo pewnie sie przestawił rozrząd na pasku ,masz pewnośc że na wale jest dobrze :?:


Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D 1993
Pasek zębaty: Wymiana (przegląd)

Pasek rozrządu
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, oznaczenia na kole wałka rozrządu, kole pasowym wału korbowego, kole pompy i pompy oleju muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.

Napinanie paska:
Wał korbowy obrócić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (1/2 zęba na kole wałka rozrządu) i poluzować napinacz paska o 60° - 180°. Obracać wał korbowy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara ( 2 1 zęba na kole wałka rozrządu i dokręcić napinacz paska. Obrócić wstecz wał korbowy i sprawdzić oznaczenia. Luz paska w połowie odległości między kołem wałka rozrządu i kołem pompy, pod naciskiem dłoni, powinien wynosić 4 – 5 mm.

Pasek wałka wyrównawczego:
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole pasowym wału korbowego i kole pasowym wałka wyrównawczego muszą zgadzać się z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu.

Napinanie paska:
Musi być możliwe wciśnięcie paska 5 – 7 mm w dół, w połowie odległości między kołami.
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
adasko12222 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 18-12-2012, 20:04   

zaraz bede ustawiał rozrząd a jeszcze mam jedno pytanie,
jak są popychacze zaworowe to na ich koncach(co popycha zawór ) są takie malutkie kowadełka które sie wymienia bo sa na taka malutka nakrętkie i teraz mam pytanie czy jak jeden mi sie zgubił ale luz zaworowy ustawilem i jest o.25 .
jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ?
jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...


prosze o pomoc ....
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2012, 21:12   

adasko12222 napisał/a:
jak mi sie uda ustawic rozrzad to odrazu zakupie te kowadaełko ale gdzie je dostac może ktos na forum ma taki silnik z pękniętą głowica i mi odsprzeda jeden ...

Marek Malik 42 215 44 02.
adasko12222 napisał/a:
jak bym ustawil rozrząd to czy silnik bedzie chodził normalnie czy bedzie nie równo pracował ?napewno bedzie lekko stukał ale czy to bedzie miało wielki wplyw na prace auta ?

Powinien chodzić normalnie.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
adasko12222 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 19-12-2012, 00:49   

Jakoś sobie poradziłem ...
Galancik pali teraz z pierwszego i dobrze chodzi a co najważniejsze nie wywala juz plynu hehe

jutro musze tylko zadzwonic o te kowadełko i założyć do galancika :)

Dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.