Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] CZASEM GAŚNIE (ale tylko na luzie)
Autor Wiadomość
mitsufree 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-02-2013, 13:29   [Cari 1.8 GDI] CZASEM GAŚNIE (ale tylko na luzie)

witam,
słuchajcie, kilka dni temu odłączyłem w mojej cari 1.8 GDI z 1999 roku (lift) akumulator i od tamtego momentu mam problem. Otóż przed odłączeniem akumulatora nic sie takiego nie działo, a teraz kiedy sie zatrzymuje lub wrzuce luz w trakcie jazdy to gaśnie. Nie zawsze ale dość często. Czasem poprostu spada na baaardzo małe obroty, że aż drga, ale nie zdaśnie i obroty się regulują i trzymają sie poniżej 1000 tak jak zawsze a czasami spadną, silnik drga i gaśnie. teraz jak sie zatrzymuje to podkręcam jej troche obroty zeby nie zgasła. Byłem teraz w trasce 600 km (podczas jazdy nie ma problemów) i myslalem ze sie wyreguluje, ale niestety dalej jest to samo.
ktoś miał ten problem i wie co moze jej dolegać ??
pozdrawiam
_________________

 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-02-2013, 13:44   

Przepustnica...zacznij od czyszczenia. Później zobaczymy co dalej.

Przepustnica na elektromagnes ?
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
mitsufree 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-02-2013, 13:54   

własnie nie wiem czy na elektromagnes... jutro biore sie za czyszczenie przepustnicy i dam znac.
_________________

 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-02-2013, 14:21   

Otwórz maskę i zobacz, czy dochodzi linka do przepustnicy :P

Tutaj masz instrukcję w miarę dokładną jak czyścić:

http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm

Do czyszczenia używam środka do czyszczenia gaźników(w moim przypadku Valvoline, ale pasują też inne).
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
mitsufree 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-02-2013, 14:42   

ooo, super. dzięki :) jutro dam znać jak wyszło i moze kilka fotek :)
_________________

 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 25-02-2013, 15:55   

adaptacja przeprowadzona??
 
 
mitsufree 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-02-2013, 15:56   

po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora ??

[ Dodano: 26-02-2013, 14:20 ]
wyczyścilem przepustnice i przedmuchalem przepływomierz. Teraz jest MEGA !! silnik nie gasnie, obroty trzymają się równo i jezdzi gładko, nie przyspiesza sam i nie zwalnia sam :) jest SUPER !!
_________________

 
 
MitsuMarecki 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-03-2013, 20:00   

Witam, miałem podobny problem po odłączeniu akumulatora (obroty strasznie falowały a nawet miśka potrafiła zgasnąć na zimnym silniku, na ciepłym spadały prawie do 0rpm i po chwili krokowo się podnosiły do wartości nominalnej ok 700rpm) po wyczyszczeniu przepustnicy zgodnie z linkiem, który to podał volve (dzięki za link) oraz po nauce obrotów z innych postów silnik działa bez zarzutów obroty nie falują i poprawiła się elastyczność podczas ruszania.
Przepustnica wyglądała dokładnie tak jak na linku volve, po wyczyszczeniu wyglądała tak samo z obu stron. Czas naprawy 2rh. Polecam
Jeszcze raz wielkie dzięki za poradę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.