Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
11-05-2013, 23:48
Nowy Lancer Sportback 2012r, 1.8 wersja Intense.
Autor Wiadomość
SztolpenOS 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Intense MY11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 25
Skąd: Gdansk
Wysłany: 07-04-2013, 11:09   Nowy Lancer Sportback 2012r, 1.8 wersja Intense.

Witam wszystkich :)

Planuje zakup nowego Lancera Sportback, w benzynie 1.8 140 KM. Nigdy nie jezdzilem produktami tej marki wiec nie wiem czego sie spodziewac - stad temat.

Sklaniam sie ku wersji Intense. Czy to prawda, ze dopiero wersja Invite zawiera ulepszone audio oraz inne niz w Invite i Inform zawieszenie? Czym jeszcze rozni sie, oprocz wymienionych w katalogu producenta? (jakosc wnetrza, inne siedzenia?)

Czy faktycznie warto dawac mu felgi 18` z oponami 215/45? - chodzi mi tutaj o komfort jazdy/zakrety.

Jak wyglada rzeczywiscie przyspieszenie tego silnika? Na papierze widze, ze ma od 0 do 100 praktycznie tyle samo co moj aktualny peugeot 307 1.6 HDI 110KM - to mnie martwi poniewaz jest to jeden z wazniejszych aspektow dla mnie a chcialbym zeby auto bylo szybsze od poprzednika. Gdyby byla dostepna wersja ralliart - nie bylo by problemu :) Troche sie zdziwilem jak po raz pierwszy otworzylem katalog Lancera - w ciemno bym powiedzial ze ma wieksza game silnikow (a juz na pewno nie konczaca sie na mocy 140 KM)

Tutaj od razu info: kupno uzywanego (np. Ralliart) raczej odpada, ze wzgledu na moje negatywne doswiadczenia z powyzszym.

Mialbym na pewno jeszcze wiele pytan, ale na poczatek nie chce odpychac dlugoscia posta :)

Wszystkie dodatkowe komentarze o autku, o ktore nie pytalem a ktore uwazacie ze powienienem przeczytac - MILE WIDZIANE.

Z gory dziekuje bardzo za odpowiedzi:> Pierwsza trojka ma u mnie bro w Trojmiescie :)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2013, 11:15   

Hej - Lancer to bardzo dobre auto w mojej opinii!
1) Bezpieczne
2) W miarę szybkie
3) Nie psuje się
4) "buda" jest duża
5) Ceny serwisu są mniej więcej takie jak w KIA (czyli "spoko")..
6) wiem, że nie będę popularny, ale w podobnej cenie możesz kupić nowego VW Jettę (jak chcesz mieć kopyto :) Wczoraj sobie patrzyłem - bodajże za 92tysie masz już 2.0 200KM i 7.5 do setki - coś takiego.. a wcześniej to jest 1.4 TSI chyba 160KM w cenie jakieś 80kkzł i za 67kzł 1.2 TSI 122 kuce, co ma 9.8 do setki). No i Jetta ma 6 biegów do przodu..
7) Większość z Nas Forumowiczów jest zadowolniona z zakupu.. ale najlepiej wybierz się na jazdy - zobacz co oferuje każda furka (wyposażenie, ceny eksploatacji, przyjemność z jazdy).

Pozdrowienia!
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-04-2013, 12:39   

a po za tym te silniczki kręcą się do 6,5tys obrotów więc jeżeli lubisz poszaleć to dopiero powyżej 4tys. ma spore przyśpieszenie.
Ja tak miałem na jeździe próbnej. Pan przy 100km/h i 4 biegu kazał wrzucić 3bieg i tutaj było to coś:)
Tak jak poprzednik wspomniał polecam jazdę próbną i duży atut mała awaryjność auta.
 
 
SztolpenOS 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Intense MY11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 25
Skąd: Gdansk
Wysłany: 07-04-2013, 12:59   

Dziekuje za pierwsze odpowiedzi:>

RalfPi napisał/a:
Hej - Lancer to bardzo dobre auto w mojej opinii!
2) W miarę szybkie

No wlasnie chcialbym wiedziec jak to konkretnie wyglada. Sprawdzal kolega jak to sie zbiera do setki oraz jak sie nim wyprzedza?
RalfPi napisał/a:

6) wiem, że nie będę popularny, ale w podobnej cenie możesz kupić nowego VW Jettę (jak chcesz mieć kopyto :) ..
Pozdrowienia!

Heh...fakrycznie wszedlem na VW (nie jestem fanem =)) i faktycznie szok ze cena i silniki takie. Nie jestem jednak pewien co do tak "naciagnietych" silnikow jak ten 1.4 no i druga sprawa wyglad: kolega porowna przod lancera i tej jetty (nie wspomne o samej nazwie:)) Mam wrazenie, ze VW (polo, golf,pasek) jest designem ext. taki sam i rozni sie tylko wielkoscia. I tak od 20 lat :P
Tak czy tak - zerkne tez na niego dokladniej. Moze sie myle.

Co do jazdy probnej - problem w tym ze na Trojmiejskiej wsi nie ma w salonie lancera z silnia 1.8 :D Jutro ma sie ze mna kontaktowac dealer - jak cos znajda to na pewno pojade:>

sliwek2face napisał/a:

Ja tak miałem na jeździe próbnej. Pan przy 100km/h i 4 biegu kazał wrzucić 3bieg i tutaj było to coś:)

Czyli mam rozumiec, ze pomimo slabego casu 0-100 (>10s.) jest gdzies miejsce na zabawe? Powiedzmy nie rusze spod swiatel tak jak wzkazuje na to wyglad auta, ale przy 100 fajnie reaguje i jest zabawa? :)


Ogolne pytanie: Czy ktos grzal tym od 0-100 i sprawdzil jak to wyglada w rzeczywistosci z czasem? :) (ludze sie nadzieja)

EDIT: drobne poprawki.
 
 
sliwek2face 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-04-2013, 13:06   

osobiście nie próbowałem ale na 1 można dużo wyciągnąć bo możesz je wysoko wyciągnąć na obrotach więc ze startem na światłach na pewno nie będzie najgorzej.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 07-04-2013, 13:10   

SztolpenOS napisał/a:
jest gdzies miejsce na zabawe


U mnie wyprzedzanie w trasie gdzie jest ulica jedno pasmowa wygląda tak, jak jadę za kimś 70km/h zejście do drugiego biegu dokręcanie do 6tys/obr (prędkość jest plus minus 95 km/h) następnie dynamicznie trzeci bieg (tutaj trzeba się już pilnować :D ) i po zjeździe na prawy pas można już spokojnie wrzucić piątkę omijając czwarty bieg. (chyba że ktoś lubi po 160 latać czego nie polecam w polskich warunkach :P )

Na pewno nie jest to diesel ani auto z turbiną więc trzeba trochę się go nauczyć. Jak się już go opanuje to i spalanie jest niskie i przyspieszenie wystarczające.


Cytat:
Czy ktos grzal tym od 0-100 i sprawdzil jak to wyglada w rzeczywistosci z czasem?

możesz sobie filmiki na YT poszukać tam ludzie takie rzeczy sprawdzali, wszystko zależało od stylu przyspieszania. widziałem od 9,7 do 10 i 10,5

Cytat:
na 1 można dużo wyciągnąć

ok 50km/h :D plus minus 5
_________________
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2013, 16:08   

SztolpenOS, Moim zdaniem kiepskie parametry przyśpieszenia na papierze spowodowane są tym, że na 2-ce nie dociąga się do 100km/h (odcięcie). Czyli tuż przed końcem pomiaru (przy powiedzmy tych 95km/h) musisz wrzucić 3-kę, na co tracisz relatywnie masę czasu...
Jak będziesz miał jazdy próbne, to pamiętaj kręcić silnik powyżej 4000 obr. , a najlepiej zmieniać biegi tak, żeby nie zejść poniżej tych 4000. Czyli zmiana biegu przy 6000. Trzeba się do tego przyzwyczaić, zwłaszcza, jak ktoś wcześniej jeździł dieslem :)
Jeżeli chodzi o wersję wyposażenia, to optymalna jest Invite, jak ja kupowałem, to cena tej wersji była miażdżąca dla konkurencji (to co dostawałeś w standardzie). Jeżeli myślisz o wyższej wersji wyposażenia (Intense, Instyle), to tu już wybór pośród innych marek jest dużo większy.
Dla mnie cały czas największym minusem tego samochodu jest hałas w środku powyżej 100km/h oraz brak 6-go biegu...
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 07-04-2013, 17:07   

Luk napisał/a:
Jeżeli chodzi o wersję wyposażenia, to optymalna jest Invite, jak ja kupowałem, to cena tej wersji była miażdżąca dla konkurencji

Luk, wyjąłeś mi to z ust :)
Też mam tą wersję i uważam za zacny stosunek ceny do jakości. Wersje powyżej mają sporą konkurencję i Lancer nie wychodzi już tak różowo w tej wyższej cenie. Felgi powyżej 17" są bardziej narażone na uszkodzenia a rozpórkę można zamontować samemu lub w ASO za małe pieniądze. Ksenony? Fajna rzecz, ale Lancer ma dobre żarówkowe oświetlenie. Multimedia - niestety tylko nie oryginalne są w dobrej cenie, za MMC trzeba zapłacić majątek....
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 07-04-2013, 17:44   

Mitsu chyba na siłę pozbywa się klientów, na szybko wrzuciłem otomoto na nowe Lancery i co tam widzę 3/4 to wersje invite ale w silniku 1.6 w cenie 65 tyś. Jednostki 1.8 w cenie od 68 do 70 tyś.
Czasy gdzie Lancer był konkurencją cenową najwidoczniej są już za nami.
_________________
 
 
SztolpenOS 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Intense MY11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 25
Skąd: Gdansk
Wysłany: 07-04-2013, 17:48   

Luk napisał/a:
SztolpenOS, Moim zdaniem kiepskie parametry przyśpieszenia na papierze spowodowane są tym, że na 2-ce nie dociąga się do 100km/h (odcięcie). Czyli tuż przed końcem pomiaru (przy powiedzmy tych 95km/h) musisz wrzucić 3-kę, na co tracisz relatywnie masę czasu...


Dzieki, widze ze faktycznie trzeba koniecznie zrobic jazde probna tym autkiem, zeby sie przekonac jak jezdzi.
mjsystem napisał/a:

Też mam tą wersję i uważam za zacny stosunek ceny do jakości. Wersje powyżej mają sporą konkurencję i Lancer nie wychodzi już tak różowo w tej wyższej cenie. Felgi powyżej 17" są bardziej narażone na uszkodzenia a rozpórkę można zamontować samemu lub w ASO za małe pieniądze. Ksenony? Fajna rzecz, ale Lancer ma dobre żarówkowe oświetlenie. Multimedia - niestety tylko nie oryginalne są w dobrej cenie, za MMC trzeba zapłacić majątek....

Panowie, ale aktualnie roznica Invite/Intense rocznika 2012 to 7000 zl. A dostaje sie glosniki, wieksze alu, opony oraz rozpórkę, chyba inne materialy wewnatrz i siedzenia (prawda?). (ksenony nie dotycza, bo te tylko w najwyzszj wersji). Za te pieniadze chyba sie oplaci?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 07-04-2013, 17:58   

2009 rok kupisz za 35000. Deprecjacja ceny zaskakująco wysoka. Może kup kilkuletni a resztę bajerów zrób samemu?
 
 
SztolpenOS 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Intense MY11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 25
Skąd: Gdansk
Wysłany: 07-04-2013, 18:23   

Wlasnie slabo chce kupowac uzywane auto, bo zawsze pozniej mam jakies niespodzianki w nim, a nie znam sie kompletnie na mechanice wiec kazdy fail oznacza wyrzucenie kasy na specjaliste.
Mialem chec na ralliart....ale uzywane...moja mnie zastrzeli, bo cytuje:

Cyt. Marianna:
"znowu kupisz uzywane g-o i bedziesz na kazej dziurze mowil <bluzg> jak to trzeszczy, <bluzg> sprzeglo, <bluzg>ktos tu palil" - taki typ czlowieka ze mnie :) Boje sie ze mnie zostawi jak kolejny samochod bede jej na wycieczce marudzi w taki sposob :D


Jutro sie dowiem, czy jest opcja na autko do przejazdzki - na pewno opisze tu swoje spostrzezenia i wszystko co mi tylko przyjdzie na mysl w temacie.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2013, 22:23   

SztolpenOS napisał/a:
roznica Invite/Intense rocznika 2012 to 7000 zl. A dostaje sie glosniki, wieksze alu, opony oraz rozpórkę, chyba inne materialy wewnatrz i siedzenia (prawda?). (ksenony nie dotycza, bo te tylko w najwyzszj wersji). Za te pieniadze chyba sie oplaci?

Głośniki? Chyba różnica dotyczy tylko woofera w bagażniku. Inform, owszem, ma mniej głośników (brak tweeterów), ale Invite ma w standardzie 6. Co innego samo radio, w Intense jest już Rockford, który jak twierdzą ci, co mają porównanie, gra lepiej.
Większe koła są fajniejsze, ale... Po pierwsze komfort znacznie spada, auto dożo gorzej prowadzi się w koleinach. Wiem, bo kiedyś założyłem niskie opony na jazdy na torze i dojazd na miejsce był koszmarny. Po drugie wjechanie w dziurę może się dużo gorzej skończyć. A po trzecie opony są droższe... Ale jak dużo jeździsz po dobrych drogach, to czemu nie.
Lancer światła ma bardzo dobre, xenony pewnie lepsze, ale nie za tę cenę.

Czy Intense ma wbudowanego bluetootha? Ja w Invite mam, ale później z tego zrezygnowali w tej wersji na rzecz czujnika deszczu, przeciwmgielnych i czujnika zmierzchu (w PL niepotrzebne - i tak jeździsz na światłach). Ja jednak wolę bluetooth i nie wyobrażam sobie samochodu bez tego.

Intense ma chyba jeszcze spoilery i progi w standardzie - warto, bo wygląda lepiej, a zamienniki (jak byś chciał dołożyć później) podobno już nie wyglądają tak dobrze.

Jeżeli Intense ma inne fotele niż Invite, to są one bardzo podobne, ale podobno trochę lepiej trzymają na boki. Ale nie jestem pewien, czy lepsze fotele nie są w Instyle dopiero. Tapicerka (oprócz skórzanej) we wszystkich wersjach jest chyba taka sama.

A może któryś z kolegów z Trójmiasta dałby się koledze przejechać? :) Ja bym dał, ale w Warszawie...
 
 
SztolpenOS 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Intense MY11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 25
Skąd: Gdansk
Wysłany: 08-04-2013, 00:41   

Luk napisał/a:

Głośniki? Chyba różnica dotyczy tylko woofera w bagażniku. Inform, owszem, ma mniej głośników (brak tweeterów), ale Invite ma w standardzie 6.

Intense wedlug papierow ma 9.
Luk napisał/a:
Co innego samo radio, w Intense jest już Rockford, który jak twierdzą ci, co mają porównanie, gra lepiej.

Jezeli to prawda, duzy plus. Dodatkowo zmieniarka. (slucham muzyki z plyt:))
Luk napisał/a:

Większe koła są fajniejsze, ale... Po pierwsze komfort znacznie spada, auto dożo gorzej prowadzi się w koleinach. Wiem, bo kiedyś założyłem niskie opony na jazdy na torze i dojazd na miejsce był koszmarny. Po drugie wjechanie w dziurę może się dużo gorzej skończyć. A po trzecie opony są droższe... Ale jak dużo jeździsz po dobrych drogach, to czemu nie.

Drogi raczej tragicznie nie sa, nie liczac terenow stoczniowych :)
Luk napisał/a:

Lancer światła ma bardzo dobre, xenony pewnie lepsze, ale nie za tę cenę.

Jezeli dobrze oswietlaja droge, to nie widze powodu dla kseno.

Luk napisał/a:
Ja jednak wolę bluetooth i nie wyobrażam sobie samochodu bez tego.

Intense podobno ma BT i jest to dla mnie rowniez istotne.

Luk napisał/a:
A może któryś z kolegów z Trójmiasta dałby się koledze przejechać? :) Ja bym dał, ale w Warszawie...

Szacun za sama propozycje:> Mitsu powinno reklamowac sie ludzmi z forum, ja sam mam wieksza ochote kupic Lancera jak widze podejscie kolegow z MM do mojego tematu.

Coz, jezeli jest ktos z 3city, z wersja silnika 140KM i mialby ochote/czas uraczyc mnie przejazdzka chociazby nawet na siedzeniu pasazera - bede zaszczycony :)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-04-2013, 09:40   

Hej - właśnie jestem na serwisie (przegląd gwarancyjny).
Facet, co mi samochód przyjmował (przebieg 53kkm - zero problemów, oprócz pierdółek) mówi, że na Lancerze można zbankrutować ( w sensie serwis).
1) Dalej - przyspieszenie w SB jest troszkę słabsze jak w Sedanie.
2) Fajnie kupić samochód z opcją "LPG" - bo wtedy montujesz gaz - mi pali w 1.8 143KM 10l LPG - i masz na wszystko gwarancję - zresztą Lancer bardzo dobrze znosi gaz
3) SB jest bardziej pakowny
4) Do setki 1.8 143 KM zbieraz się w SB 10.4, a w sedanie 9.7.
5) Prawdą jest, że przełożenie 2 kończy się na około 96km/h więc dlatego wyniki do sekti jest taki sobie.

W zasadzie to tyle.
Aha - nikt Ci nie musi dawać "się karnąć" :D
Dzwonisz do Dealera i się umawiasz na jazdę próbną! Ja tak zrobiłem i mi się tak spodobał, że się minuty nie zastanawiałem..
A poza tym Lancery są robione w Japonii...
PS Jak już kupować używkę - dużo tańszą - to tylko z PL i od pierwszego właściciela.

Pozdrowienia i dzięki za dobre słowo o MM :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.