Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.0] Po zakupie outlandera kilka spraw i pytań
Autor Wiadomość
albercik83 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Brodnica
Wysłany: 16-04-2013, 20:57   [I 2.0] Po zakupie outlandera kilka spraw i pytań

Witam
Zakupiłem outlandera jakeś 2 tyg temu i wyszło parę spraw, a że się nie znam na tego typu autach to mam kilka pytań:
1. z jakiego auta rodziny mitsubishi elementy wnętrza będą pasować do outlandera. Chodzi mi konkretnie o zapinki pasów te które wychodzą z tylnej kanapy, zaślepki/plastiki które są na pasach nad tylną kanapą takie jak na foto

, zagłówek środkowy.
2. Czy brak działania regulacji reflektorów może być przyczyną że bezpiecznik spalony czy coś innego np. spalone silniczki?
3. Jak przerobić włączenie świateł spod stacyjki tylko pod włącznik. Mam zamiar założyć dzienne led i taka przeróbka będzie wymagana.
3. Moje auto jest wyposażone w spryski lamp ale 1 ze spryskiwaczy nie ma zaślepki i jest zaklejony taśmą. Czy można dopasować zaślepkę od jakiegoś innego miśka?
4. Co to za urządzenie poniżej wajchy od kierunkowskazów? Z moich domysłów wychodzi na to że to tempomat.

5. Czy wymiana sworznia na wahaczu przednim wiąże się z wymianą całego wahacza czy istnieje możliwość wymiany samego sworznia
Dzięki z góry za pomoc i porady
Pozdrawiam
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 17-04-2013, 13:14   

Ad 1, najlepiej zrób fotki o jakie elementy chodzi
Ad 2, a silniczki masz zamontowane? Możesz mieć reflektory od modelu bez regulacji
Ad 3, istnieje coś takiego jak tryb skandynawski ale on dotyczy zwykłych żarówek, a światła dzienne to będą działać jak Ci tam elektryk podłączy bo samochód nie ma standardowo takiej możliwości
Ad 3*, zaślepki do znany problem, szukaj na forum było parę razy, chyba tylko od oulandera pasują, ja nie mam spryskiwaczy to nie szukałem
Ad 4, wygląda na jakiś nieoryginalny element, zrób jakieś fotki symboli z bliska. Tradycyjnie mitsubishi montowało dźwignię tempomatu razem z kołem kierownicy po prawej stronie.
Ad 5, w przednim wahaczu wszystkie tuleje są wymienne, na rynku są dostępne zamienniki, ale ja bym polecał wymieniać na oryginały.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-04-2013, 15:47   

albercik83 napisał/a:
Jak przerobić włączenie świateł spod stacyjki tylko pod włącznik. Mam zamiar założyć dzienne led i taka przeróbka będzie wymagana.
Lepiej kupić LED'y z automatem. Ładowanie akumulatora włącza LED'y, (napięcie pow. 12,5-13V), włączenie świateł mijania wyłącza je. Zgodne z przepisami i praktycznie żadnej ingerencji we włączniki. Tylko podpinasz pod istniejącą instalację wystarczy wpisać np. na Allegro LED dzienne automat i pokazuje się ich mnóstwo w cenach dobrych żarówek.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
albercik83 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Brodnica
Wysłany: 17-04-2013, 20:52   

ad.1 wrzucam fotki gratów
zapinki pasów

zaślepki pasów nad tylną kanapą

zdjęcia zagłówka środkowego nie zrobię bo go nie mam ;)
ad.2 silniczki w lampach są. jutro będę miał czas to zerknę z miernikiem może a jak nie to podjadę do kumpla elektryka
ad.4 dokładniejsze zdjęcia tego niby tempomatu. pod maską jest takie jakby serwo przy prawej lampie i od tego idzie linka do linki od przepustnicy

ad.5 pytałem się konkretnie o sworznie bo jeśli chodzi o ttuleje wahacza to weim że są dostępne na rynku. ale to już nieważne bo byłem dziś na diagnostyce i się okazało że mam wybite gumy stabilizatora a nie sworznie wahacza
pozdro
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18-04-2013, 08:45   

Mi brakowało uchwytów dla pasażerów w podsufitce. Pasowały idealnie od Carismy, więc może elementy, których ty potrzebujesz też będą dobre.

Przy okazji pytanie do Elektryka, odnośnie trybu skandynawskiego, o którym wspomianiłeś. Ja mam u siebie coś takiego. Jest jakiś prosty sposób, żeby wyłączyć automatyczne włączanie świateł po uruchomieniu zapłonu?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 18-04-2013, 09:07   

albercik83 napisał/a:
ad.4 dokładniejsze zdjęcia tego niby tempomatu. pod maską jest takie jakby serwo przy prawej lampie i od tego idzie linka do linki od przepustnicy


Wersja inwalidzka ??? Okrojona ??
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-04-2013, 10:20   

mitch2000 napisał/a:
Jest jakiś prosty sposób, żeby wyłączyć automatyczne włączanie świateł po uruchomieniu zapłonu?
wyjazd do ASO - niestety
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-04-2013, 17:26   

rezon napisał/a:
mitch2000 napisał/a:
Jest jakiś prosty sposób, żeby wyłączyć automatyczne włączanie świateł po uruchomieniu zapłonu?
wyjazd do ASO - niestety


A OI w ogóle ma takie coś w swoim ECU czy może to jakiś dołożony moduł? A może masz po porostu przekręcone światła w pozycji włączone (wtedy uruchamiają się z kluczykiem, a gaszą po otwarciu drzwi)...

A tempomat był też w Lancerze (ostatnio właśnie widziałem foty) ale tylko na niektórych rynkach montowany... Więc pewnie w OI jest podobnie na któryś tam rynek był tempomat.
 
 
markos007 
Forumowicz
Think. Feel. Drive

Auto: Lanos
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-05-2013, 12:55   

rezon napisał/a:
Jest jakiś prosty sposób, żeby wyłączyć automatyczne włączanie świateł po uruchomieniu zapłonu?
wyjazd do ASO - niestety


ile taka usługa może kosztować? niby to nic bo i tak na światłach cały czas trzeba jeździć ale żarówki jednak się przepalają z tego powodu częściej niż powinny
 
 
albercik83 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Brodnica
Wysłany: 25-05-2013, 12:35   

witam. odnośnie tego trybu skandynawskiego to w skrzynce bezpieczników pod maską jest taki dość spory moduł świateł koloru czerwonego lub podobnego. po wypięciu tego cudeńka światła gasną całkowicie. ciekawe czy to nie jest element który właśnie steruje tym trybem skandynawskim. ciekaw też jestem czy jakby podmienić ten właśnie element z wersji auta bez tego trybu to czy by to coś zmieniło?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 26-05-2013, 00:30   

albercik83 napisał/a:
witam. odnośnie tego trybu skandynawskiego to w skrzynce bezpieczników pod maską jest taki dość spory moduł świateł koloru czerwonego lub podobnego. po wypięciu tego cudeńka światła gasną całkowicie. ciekawe czy to nie jest element który właśnie steruje tym trybem skandynawskim. ciekaw też jestem czy jakby podmienić ten właśnie element z wersji auta bez tego trybu to czy by to coś zmieniło?
Z tego co czytałem za "customizację" outlandera odpowiada ETACS takie niebieskie pudełko za skrzynką bezpieczników w kabinie nad lewą nogą kierowcy. Oba moduły są połączone magistralą cyfrową. Być może część konfiguracji jest zapisana także w module pod maską, ale bardziej bym zakładał że ten pod maską to wyłącznie moduł wykonawczy z przekaźnikami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.