| PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | arturopajero   Nowy Forumowicz
 
 Auto: PAJERO 2.8TD
 Kraj/Country: Ireland
 Dołączył: 20 Sie 2009
 Posty: 11
 Skąd: pulawy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2013, 18:55   PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC |   
 |  
               | 
 |  
               | witam 
 jestem wlascicielem Pajero 98 ktorego sprowadzilem w 2008 z Japoni do Irlandii teraz przywiazlem go Polski pare miesiecy temu niestety nie moge go zarejstrowac w Polsce bo kierownica jest po prawej
 Auto jest w super stanie i ma tylko 68tys przebiegu szkoda mi go sprzedawac na czesci bo jest naprawde w super stanie.
 zastanawiam sie nad przekladkom ale wlasnie czy jest sens auto ma swoje lata wiec moze jest to zupelnie nie oplacalne.
 Pozatym nie moge znalesc mikogo w Lubelskim kto by sie tego podjal?
 
 Dziekuje Pozdrawiam i wyslucham chetnie opini
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jawaldek   Mitsumaniak
 
 Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 75 razy
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 2238
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-05-2013, 22:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po przekładce i tak masz wpisane w dowodzie że kierownica była "angielska" Przekładka, przynajmniej w zeszłym roku, kosztowała +/- 4 tyś. Jeśli wiesz co to za samochód i jesteś pewien jego niezawodności to przekładaj tylko jak byś chciał go sprzedać to na 100% dostaniesz mniejszą cenę niż za takiego co kierownicę po europejskiej stronie. Same angliki na części też nie są zbyt drogie. Może warto jest kupić jakiegoś strudla europejskiego i przełożyć, po za układem kierowniczym, wszystko z angielskiej wersji. Masz wtedy też możliwość wykonania konkretnej konserwacji ramy i podwozia a i w wypadku sprzedaży cena jak za europejczyka i spokojnie wiesz czy jeździsz. Tak na marginesie dwa lata temu anglika rok młodszego niż mam w super stanie jeżdżącego kupiłem na części za 6tyś ->> głównie dla silnika i automatycznej skrzyni biegów.
 |  
				| _________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukas 78   Forumowicz
 
  
 Auto: pajero 2,5 tdi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 31 razy
 Dołączył: 18 Lis 2010
 Posty: 814
 Skąd: Szepietowo/Hamburg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2013, 09:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | kup Europejczyka po dzwonie i złóż z dwóch jednego albo z zajeżdżonym motorem
 sama przekładka jest mało opłacalna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | masonry   Forumowicz
 
 Auto: Pajero long 2.8
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Wrz 2010
 Posty: 65
 Skąd: Nowe Warpno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-05-2013, 15:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może jednak sprzedaj, kasa się przyda i bez zbędnej roboty. Każda opcja z przekładka czy anglika na nasz czy robienie z dwóch jednego, to naprawdę masa roboty i zawsze są dodatkowe koszty.
 Chętnie uwolnię cię od tego problemu, jeżeli cena będzie rozsądna.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |