Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC
Autor Wiadomość
arturopajero 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2.8TD
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: pulawy
Wysłany: 06-05-2013, 19:55   PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC

witam

jestem wlascicielem Pajero 98 ktorego sprowadzilem w 2008 z Japoni do Irlandii teraz przywiazlem go Polski pare miesiecy temu niestety nie moge go zarejstrowac w Polsce bo kierownica jest po prawej
Auto jest w super stanie i ma tylko 68tys przebiegu szkoda mi go sprzedawac na czesci bo jest naprawde w super stanie.
zastanawiam sie nad przekladkom ale wlasnie czy jest sens auto ma swoje lata wiec moze jest to zupelnie nie oplacalne.
Pozatym nie moge znalesc mikogo w Lubelskim kto by sie tego podjal?

Dziekuje Pozdrawiam i wyslucham chetnie opini
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 06-05-2013, 23:39   

Po przekładce i tak masz wpisane w dowodzie że kierownica była "angielska" Przekładka, przynajmniej w zeszłym roku, kosztowała +/- 4 tyś. Jeśli wiesz co to za samochód i jesteś pewien jego niezawodności to przekładaj tylko jak byś chciał go sprzedać to na 100% dostaniesz mniejszą cenę niż za takiego co kierownicę po europejskiej stronie. Same angliki na części też nie są zbyt drogie. Może warto jest kupić jakiegoś strudla europejskiego i przełożyć, po za układem kierowniczym, wszystko z angielskiej wersji. Masz wtedy też możliwość wykonania konkretnej konserwacji ramy i podwozia a i w wypadku sprzedaży cena jak za europejczyka i spokojnie wiesz czy jeździsz.
Tak na marginesie dwa lata temu anglika rok młodszego niż mam w super stanie jeżdżącego kupiłem na części za 6tyś ->> głównie dla silnika i automatycznej skrzyni biegów.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 07-05-2013, 10:28   

kup Europejczyka po dzwonie i złóż z dwóch jednego
albo z zajeżdżonym motorem
sama przekładka jest mało opłacalna
 
 
masonry 
Forumowicz

Auto: Pajero long 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Nowe Warpno
Wysłany: 07-05-2013, 16:22   

Może jednak sprzedaj, kasa się przyda i bez zbędnej roboty.
Każda opcja z przekładka czy anglika na nasz czy robienie z dwóch jednego, to naprawdę masa roboty i zawsze są dodatkowe koszty.
Chętnie uwolnię cię od tego problemu, jeżeli cena będzie rozsądna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.