| AutoStop end Go | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | congito   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.0 CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Paź 2013
 Posty: 23
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-10-2013, 21:00   AutoStop end Go |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. czy może już ktoś wie, jak i kiedy można wyłączyć to AS&G ?
 U mnie wciskam ten przycisk off i nic się nie dzieje a jak się zatrzymam to po kilku sekundach silnik mi gaśnie.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Trik   Mitsumaniak
 1056/KMM
 
  
 Auto: Lancer 1.5 invite '08
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 05 Mar 2008
 Posty: 3045
 Skąd: Augustów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 11:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie żeby wyłączyć system trzeba przytrzymać w/w przez Ciebie przycisk do chwili sygnału dźwiękowego lub optycznego na ekranie, czyli przez ok 3-5 sec. Podobnie jest z przyciskiem ASC. Zapewne w instrukcji jest to opisane. |  
				| _________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | congito   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.0 CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Paź 2013
 Posty: 23
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 16:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min. Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
 Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
 Z góry dziękuje za pomoc.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 16:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | A napewno da sie to wylaczyc na 100%? Moze na nie wszystkich rynkach ta funkcja jest do wylaczenia? Tresc instrukcji obslugi jest ogolna i nawiazuje do danego modelu z zastrzezeniem ze nie wszystkie funkcje sa dostepne na kazdym rynku. 	  | congito napisał/a: |  	  | Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min. Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
 Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
 Z góry dziękuje za pomoc.
 | 
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DJ Fazi   Mitsumaniak
 Fan bulwarówek
 
  
 Auto: był Outlander 2.0 DI-D
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 15 Lis 2010
 Posty: 439
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY. Może to jest powodem ?
 |  
				| _________________ glonojad rulezz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | congito   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.0 CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Paź 2013
 Posty: 23
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 21:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | "Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY. Może to jest powodem ?"
 
 Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-10-2013, 21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | W takim razie jedz do ASO i pytaj jak to jest 	  | congito napisał/a: |  	  | "Uwaga w Mitsu jest takie zabezpieczenie że musi być zapięty pas kierowcy i ewentualnie pasażera + ZACIĄGNIĘTY HEBEL RĘCZNY. Może to jest powodem ?"
 
 Niestety z zaciągniętym heblem - też nie udało się wyłączyć AS&G
   | 
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mac_Man1   Forumowicz
 
  
 Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Paź 2009
 Posty: 66
 Skąd: Podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-10-2013, 10:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | congito napisał/a: |  	  | Podczas jazdy przytrzymuje ponad 1 min i zero reakcji, wybierak w pozycji"P" trzymam też ponad 1min. Podejrzewam że przycisk jest uszkodzony.
 Śmieszne a zarazem smutne bo odebrałem go z salonu 5 dni temu - jeżeli to przycisk lub może ktoś wie więcej co robię nie tak.
 Z góry dziękuje za pomoc.
 | 
 
 Powinno się wyłączyć od razu po wciśnięciu (krótkotrwałym, na uruchomionym silniku) przycisku AS&G OFF - powinien pojawić się komunikat na pulpicie (jak jest ON to zielony, OFF pomarańczowy), jeżeli nie to coś jest ne tak ... no chyba, że mówimy o pernamentu wyłączeniu ... to sam bym chciał wiedzieć ....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jurekschroda   Forumowicz
 
 Auto: Lancer, Colt, Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 30 Lip 2008
 Posty: 683
 Skąd: Wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-10-2013, 12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-10-2013, 12:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa? 
 Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mac_Man1   Forumowicz
 
  
 Auto: OIII 2.0 Benzyna CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Paź 2009
 Posty: 66
 Skąd: Podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-10-2013, 15:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | jurekschroda napisał/a: |  	  | To jeszcze dorzucę, że AS&G można wyłączyć tak jak pisał Mac Man, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu , AS&G będzie znów aktywny. Czyli trzeba go każdorazowo wyłączać po uruchomieniu auta, jeśli ktoś tego nie lubi. | 
 
 Wszystko się zgadza ... niestety. Pytałem w serwisie czy nie mają jakiegoś sposobu, że to wyłączyć na stałe albo odwrócić działanie tzn. domyślnie wyłączony a jak ktoś lubi to może włączyć. Powiedziano mi, że nie da się ... a szkoda bo o ile jestem umiarkowanym "proeko" to w OIII jest to trochę niedopracowane (według mnie). W lecie jak klima + system audio obciążąją akumulator to wyłączenie rzadko trwa cały np. postój na światłach. Tzn. zatrzymuje się i samochód gaśnie ale po chwili się uruchamia, bo pewnie uznaje, że jest za duży pobór energii .... jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych?
 
 [ Dodano: 21-10-2013, 16:46 ]
 
  	  | krzychu napisał/a: |  	  | A nie wystarczy trzymanie sprzęgła wciśniętego po prostu? W jakich sytuacjach Wam to przeszkadza bo nie mogę sobie tego wyobrazić.... Jak stoję na przejeździe kolejowym to wrzucam luz - niech sobie gasi auto. Jak poruszam się w korku/czekam na światłach to nie "wylozowywuje" samochodu i nie gasi... Tak to chyba działa? 
 Aaaa no tak w skrzyni ręcznej, a w CVT kiedy gasi?
 | 
 
 Ze skrzynią CVT to rzeczywiście nie zadziała
   Ale zauważyłem pewną prawidłowość i prosiłbym Forumowiczów, którzy mają podobny napęd i "prześwietny" system Stop@Go o sprawdzenia. Jeżeli nie dościskam hamulca "do spodu" (tam oczywiście gdzie to możliwe, pod górkę i z górki nie radzę
  ) to auto nie gaśnie ... może to tylko złudzenie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | emil_d   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 25 Wrz 2011
 Posty: 248
 Skąd: Stare Babice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-10-2013, 21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | W Audi A6 S&G działa tak jak w OIII - silnik gaśnie a po chwili się odpala bo mu brakuje prądu   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | borsak1   Forumowicz
 2.2D MiVEC Intense+
 
 Auto: Outlander II
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 21 Kwi 2011
 Posty: 542
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-10-2013, 08:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mac_Man1 napisał/a: |  	  | jest to bezsensowne i irytujące. Bo o ile w chwili ruszania uruchomienie silnika jest prawie niezauważalne to podczas postoju jak najbardziej. Ciekawi mnie jak to działa u innych? | 
 BMW ma identycznie, nie chodzi tu o oszczędzanie akumulatora a bardziej o coś co się nazywa komfort, tzn. jeśli silnik nie jest rozgrzany nie zacznie działąć S&G, jeśli masz ustawione na klimie 18 stopni i temp. nie została osiągnięta też nie zadziała S&G, takie założenia chyba wszystcy przyjmują.
 |  
				| _________________ szerokości wszystkim i sobie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | congito   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.0 CVT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Paź 2013
 Posty: 23
 Skąd: Żary
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-10-2013, 06:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Wizyta w serwisie - przycisk wyłącza i załącz AS&G. Podobno był potrzebny "
  reset oprogramowania".   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jurekschroda   Forumowicz
 
 Auto: Lancer, Colt, Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 30 Lip 2008
 Posty: 683
 Skąd: Wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-10-2013, 11:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli co ?  Teraz już AS&G nie włącza się domyślnie po każdym uruchomieniu silnika ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |