Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w
Autor Wiadomość
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2013, 02:48   [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w

Grzebiac w internecie napotkalem cos co mnie bardzo zainteresowalo gosciu robi sobie turbo w garazu co prawda soft ale do normalnego to mu duzo moim zdaniem nie braknie :) ogolnie to polecam czytac od 2012r chyba ze ktos nie moze patrzec na civica :D http://pawel000.blogspot.com
Ostatnio zmieniony przez majdanos 17-11-2013, 01:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-10-2013, 19:54   

Dość ciekawe i siła twórcza , Polak potrafi :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 31-10-2013, 22:22   

Łady projekt :D Będę śledził to na pewno uważnie.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 09-11-2013, 07:48   

Amatorszczyzna po całości, ciekawe czy panewki nie dostały... Jak można użyć zwykłego węża do zasilania turbiny olejem!
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 10-11-2013, 15:31   

Haha, witek typowy polaczku, zazdrość zżera? Panewki nie dostały a samo turbo jeszcze nie dmucha bo nie ma sterowania (waste gate otwarty cały czas). Z ciekawostek powiem, że sterowanie będzie oparte o "własnoręcznie zaprojektowane ecu wraz z napisanym softem do niego". Ty to pewnie byś najwyższej ecu master wsadził i to w firmie jakiejś i byłbyś wtedy full pro:D Cała akcja to hobby Pawła i wiadomo, że nie zawsze się wszystko udaje ale warto próbować i się czegoś nowego nauczyć. Ty profesjonalisto pewnie dumnie pierdzisz w stołek:D
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 10-11-2013, 20:16   

Wlasnie w calym tekscie brakowalo mi informacji o wystrojeniu. Czekamy zatem na wyniki z hamowni i zyczymy powodzenia w projekcie :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
marek-mp 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 97r, 2.0, EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 11-11-2013, 20:48   

Też jestem cholernie ciekawy co ze sterowaniem silnikiem po zmontowanu całego systemu turbo. Myślicie że ecu master ogarnie taką modyfikacje ? Nie miałem do czynienia z tym urządzeniem i nie wiem jakie ma możliwości ale samo założenie turbo do Gala wydaje się do załatwienia w zaciszu własnego warsztaciku. Tym bardziej kiedy jest dostępny tak szczegółowy poradnik jaki robi Paweł.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 13-11-2013, 00:10   

Projekt bardzo ciekawy, z niecierpliwością czekamy co dalej... Ciekawe ile KM i Nm jest w zasięgu :twisted:
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10688
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-11-2013, 19:52   

hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 14-11-2013, 20:00   

Marcino napisał/a:
hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)


Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie :D
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 14-11-2013, 20:45   

i9i napisał/a:
Marcino napisał/a:
hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:)


Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie :D


Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2013, 21:40   

ale w w V6(nie mowie o vr4) nie masz psyyttt w blov offa a tu juz mozesz miec :D
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 14-11-2013, 21:57   

Turbo to jest turbo ! :D Trochę głębiłem temat i kumpel mi mówił ze znał gościa co właśnie do takiego samego galanta założył oprócz turbo głowicę z Evo 7. Lecz nie jestem pewny tematu w 100% ! I nie wiem czy to nie są po po prostu mity.
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2013, 22:26   

ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo ;D raczej watpie ale kto wie ;p bym musial poszukac danych technicznych
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 14-11-2013, 22:31   

Od dłuższego czasu zastanawiam się jak to jest, że w galancie jest prawdopodobnie ''ten sam silnik'' 4G63 co w lancerze i jeszcze nikt nie podejmował się grubszych modów. A jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.