[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w |
Autor |
Wiadomość |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31-10-2013, 02:48 [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w
|
|
|
Grzebiac w internecie napotkalem cos co mnie bardzo zainteresowalo gosciu robi sobie turbo w garazu co prawda soft ale do normalnego to mu duzo moim zdaniem nie braknie ogolnie to polecam czytac od 2012r chyba ze ktos nie moze patrzec na civica http://pawel000.blogspot.com |
Ostatnio zmieniony przez majdanos 17-11-2013, 01:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 31-10-2013, 19:54
|
|
|
Dość ciekawe i siła twórcza , Polak potrafi |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 31-10-2013, 22:22
|
|
|
Łady projekt Będę śledził to na pewno uważnie. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 09-11-2013, 07:48
|
|
|
Amatorszczyzna po całości, ciekawe czy panewki nie dostały... Jak można użyć zwykłego węża do zasilania turbiny olejem! |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 10-11-2013, 15:31
|
|
|
Haha, witek typowy polaczku, zazdrość zżera? Panewki nie dostały a samo turbo jeszcze nie dmucha bo nie ma sterowania (waste gate otwarty cały czas). Z ciekawostek powiem, że sterowanie będzie oparte o "własnoręcznie zaprojektowane ecu wraz z napisanym softem do niego". Ty to pewnie byś najwyższej ecu master wsadził i to w firmie jakiejś i byłbyś wtedy full pro:D Cała akcja to hobby Pawła i wiadomo, że nie zawsze się wszystko udaje ale warto próbować i się czegoś nowego nauczyć. Ty profesjonalisto pewnie dumnie pierdzisz w stołek:D |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-11-2013, 20:16
|
|
|
Wlasnie w calym tekscie brakowalo mi informacji o wystrojeniu. Czekamy zatem na wyniki z hamowni i zyczymy powodzenia w projekcie |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
marek-mp
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 97r, 2.0, EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 4 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 11-11-2013, 20:48
|
|
|
Też jestem cholernie ciekawy co ze sterowaniem silnikiem po zmontowanu całego systemu turbo. Myślicie że ecu master ogarnie taką modyfikacje ? Nie miałem do czynienia z tym urządzeniem i nie wiem jakie ma możliwości ale samo założenie turbo do Gala wydaje się do załatwienia w zaciszu własnego warsztaciku. Tym bardziej kiedy jest dostępny tak szczegółowy poradnik jaki robi Paweł. |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13-11-2013, 00:10
|
|
|
Projekt bardzo ciekawy, z niecierpliwością czekamy co dalej... Ciekawe ile KM i Nm jest w zasięgu |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10688 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-11-2013, 19:52
|
|
|
hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 14-11-2013, 20:00
|
|
|
Marcino napisał/a: | hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:) |
Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 14-11-2013, 20:45
|
|
|
i9i napisał/a: | Marcino napisał/a: | hehe, wszscy posiadacze 2.0 zaintersowani i podexcytowani..:) |
Jak się okaże, że da się z tego osiągnąć 160 koniów to lepsza opcja od swapa będzie |
Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-11-2013, 21:40
|
|
|
ale w w V6(nie mowie o vr4) nie masz psyyttt w blov offa a tu juz mozesz miec |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 14-11-2013, 21:57
|
|
|
Turbo to jest turbo ! Trochę głębiłem temat i kumpel mi mówił ze znał gościa co właśnie do takiego samego galanta założył oprócz turbo głowicę z Evo 7. Lecz nie jestem pewny tematu w 100% ! I nie wiem czy to nie są po po prostu mity. |
|
|
|
 |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-11-2013, 22:26
|
|
|
ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo ;D raczej watpie ale kto wie ;p bym musial poszukac danych technicznych |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 14-11-2013, 22:31
|
|
|
Od dłuższego czasu zastanawiam się jak to jest, że w galancie jest prawdopodobnie ''ten sam silnik'' 4G63 co w lancerze i jeszcze nikt nie podejmował się grubszych modów. A jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 ! |
|
|
|
 |
|