Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] dodaje gazu i obroty spadają co jest ?
Autor Wiadomość
sponsor
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 23:22   [CA1A 1.3] dodaje gazu i obroty spadają co jest ?

Witam mam problem ze swoim samohodem gdy dodaje gazu to obroty spadają i jak jedzie to tak szarpie jak by sie dusił sa pewne momety kiedy jedzie normalnie ale to chwila i potem znowu szarpie moze mi ktos pomódz ?
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 23:28   

pytanie czy jeździsz na benzynie czy gazie?
1. Sprawdź kable
2. sprawdź świece
3. sprawdź czy nie vierze lewego powietrza

I czy to się stało nagle czy tak cały czas było?
jeśli nagle to dwa pierwsze punkty powinny pomóc poprostu wymieniasz i już, kable najlepiej śprawdzać nocą bedziesz widział czy skacze iskra po nich czy nie.
 
 
sponsor
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 23:45   

no na bęzynie tylko śmigam i to mi sie zrobiło nagle nigdy tak sie nie działo po prostu długo stał wtedy co takie wiatry wiały odpalilem jechał narmalnie jakies 20 km potem sie zatrzymałem i juz nie chciał ruszyc dusił sie nawet mi zgasł jak gazu dodałem tak obroty spadły i potem odpaliłem pojechał normalniei po chwili znowu gazu dodaje a on tak buczy i obroty zpadaja i jak sie toczy to szarpie tak przerywa

[ Dodano: 22-01-2007, 23:46 ]
a o co chodzi z tym lewym powietrzem ?

[ Dodano: 22-01-2007, 23:58 ]
i jeszcze sie zapytam o ta kontrolke check engine bo u mnie jak sie przekreci kluczyk to na chwile sie zapala i gasnie to tak powinno byc czy wogole nie powinna sie zapalac czy moze jak zgasnie to dopiero silnik odpalac ?
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 00:07   

Cytat:
jeszcze sie zapytam o ta kontrolke check engine bo u mnie jak sie przekreci kluczyk to na chwile sie zapala i gasnie to tak powinno byc czy wogole nie powinna sie zapalac czy moze jak zgasnie to dopiero silnik odpalac ?
to norma ona gaśnie sama po kilku sekundach. a co do twojego problemu to sprawdź tą kopułkę wyczyść ją i podejrzewam że będzie po sprawie. Chodzi o kopułkę od aparatu zapłonowego. nakreślę ci gdzie ją znajdziesz. z prawej strony patrząc od czoła auta. tylko zaznacz sobie gdzie idzie każdy przewód jak się nie znasz.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-01-2007, 00:15   

kostuch napisał/a:
z prawej strony patrząc od czoła auta


Z lewej.

sponsor, obawiam się, że pada Ci aparat zapłonowy, co jest częstą przypadłością tych aut.
Jeśli nie mam racji to układ zapłonowy:
-kable
-świece
-kopułka
-palec rozdzielacza (pod kopułką)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-01-2007, 00:32   

sponsor aby ewntualnie wykluczyć aparat zapłonowy podaj jaki auto ma przebieg.
Moim zdaniem pierwsze do wymiany świece. Dość typowe objawy.
 
 
sponsor
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 10:25   

auto ma przejechane juz 185tys

[ Dodano: 23-01-2007, 10:45 ]
a jeszcze moze ktos mi powie przy okazji jak sprawdzic czy rozrząd juz trezba wymieniac
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-01-2007, 10:55   

sponsor napisał/a:
a jeszcze moze ktos mi powie przy okazji jak sprawdzic czy rozrząd juz trezba wymieniac

Nie idzie tego sprawdzić (jedynym objawem, że trzeba już wymienić to pęknięcie paska :| ). Wymienia się zawsze po kupnie samochodu używanego a później po przejechaniu 60 000 km.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 11:27   

oryginal zdaje sie ze po 90tkm :?:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-01-2007, 13:12   

bear007 napisał/a:
oryginal zdaje sie ze po 90tkm

Tak, ale kolega ma już przejechane 185 tyś. km więc to go nie dotyczy.
sponsor napisał/a:
jeszcze moze ktos mi powie przy okazji jak sprawdzic czy rozrząd juz trezba wymieniac

W kwestii sprawdzenia paska czy już jest do wymiany powiem, że niektórzy pseudomechanicy robią coś takiego, że patrzą na "plecy" paska (powierzchnię bez zębów) i sprawdzają czy widać napisy. w wielu autach pasek rozrządu napędza "plecami" np. pompę wody. Wtedy po "pewnym" przebiegu napisy się ścierają.
Moim zdaniem jest to bardzo "rzeźnicka" i głupia metoda.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 13:52   

Hugo napisał/a:
Tak, ale kolega ma już przejechane 185 tyś. km więc to go nie dotyczy.
to nie jest kwestia przebiegu auta tylko czy pasek byl oryginal czy zamiennik..przeważnie zamiennik bierze sie przez pół i po 50tkm wymienia..mniejsza o to... :wink:
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 14:22   

piszesz że zaczeło się to dziać nagle, a nie było przypadkiem mokro, pewnie kable nie były już swierze a jak jeszce dostały wody to się zkończyły. Najłatwiej sprawdzić je w nocy. jak będzie ciemno odpal i zobacz czy z kabli WN nie przeskakuje iskra albo czy juz nie swieca na niebiesko jak po tuningu:) ale przed tym tak jak ktos już pisał sprawdź najpierw cy kopułka jest sucha.
 
 
sponsor
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 20:27   

a gdzie ta kopułka jest ? i co mam zobaczyc czy jest sucha czy co ja mam z tym zrobic ?
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 22:59   

z kopułki wychodzą wszystkie kable które idą do świec mocowana jest na zatrzaski łatwo znajdziesz. tylko pamiętaj kolejność kabli jak będziesz je zdejmował. bo jak pomylisz kolejnośc to po jabłkach. Ale nie pękaj ponacinaj sobie na kopułce kreski.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2007, 09:33   

Cytat:
gdzie ta kopułka jest ? i co mam zobaczyc czy jest sucha czy co ja mam z tym zrobic ?
kopułka w CAO jest przykrecana dwoma wkretami..wykrec je BEZ SCIAGANIA PRZEWODOW, wyczysc i włóż tak jak była (chyba jedna mozliwa kombinacja z tego co pamietam)..

do czyszczenia cos miekkiego co chlonie wilgoć..
popatrz na palec i na styki wszystkie (usuń z nich osad-np. śrubokrętem delikatnie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.