Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS GDI] Problem z miśkiem 1.8 GDI ... POMOCY !
Autor Wiadomość
rudi2704 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: real
Wysłany: 29-01-2014, 19:16   [MSS GDI] Problem z miśkiem 1.8 GDI ... POMOCY !

Witam serdecznie i proszę o pomoc w przywróceniu mojego miśka do życia.

Po sześciu latach bezproblemowej eksploatacji mój misiek odmówił posłuszeństwa. Działo się to stopniowo a zaczęło się jakieś pół roku temu. Kiedyś nie odpalił ... ale zaskoczył po ok 3 godzinach postoju. Potem zdarzało mu się to coraz częściej aż w końcu nie dało się go już odpalić.
Trafił do mechanika. Ten stwierdził, że uszkodzona jest pompa wysokiego ciśnienia paliwa ... zakupiłem używaną, mechanik stwierdził, że jest w takim sobie stanie ale udało się go odpalić. Przejechałem 20 kilometrów po czym rano nie dało się go już uruchomić.
Moja stara pompa paliwa wysokiego ciśnienia trafiła do regeneracji a tą używaną oddałem.
Po zamontowaniu regenerowanej pompy misiek odpalał od tyku, zrobiłem 10 kilometrów do pracy a po 8 godzinach postoju już na holu wrócił do mechanika. Nie dało się go uruchomić, kręci ale nie odpala.
Mechanik stwierdził, że pewnie znowu pompa ... ale ja już nie jestem tego taki pewien, bo to już by był trzeci raz. Spadek mocy także nie był odczuwalny ani na starej, ani na używanej ani na regenerowanej pompie. Jednego dnia działały, drugiego już nie ?
Macie jakieś pomysły albo znacie jakiegoś mechanika specjalizującego się w GDI w okolicach Łodzi ?

Takie elementy jak przepustnica, cewki, czujnik położenia wałka i czujnik położenia wału są ok, zbiornik paliwa wyczyszczony, podobnie jak przewody paliwowe, pompa w zbiorniku paliwa wymieniona, filtr paliwa wymieniony .... nie mam już pomysłu .... ratujcie.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
  Wysłany: 29-01-2014, 20:32   

a, może immobilizer szwankuje objawy są podobne,co pokazał komp?
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
rudi2704 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: real
Wysłany: 29-01-2014, 20:42   

Immo daje jakieś błędy ? Sprawdzę.
... gdy kiedyś odpalałem go przypadkiem kluczykiem bez wkładu silnik zapalił i za dwie sekundy zgasł, teraz tylko kręci ale nie pali ani na chwilę.
Kontrolka check ingine nie zapala się.
 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 29-01-2014, 21:01   

Postaram się skontaktować z poprzednim właścicielem mojego SS'a. Z tego co mi mówił to objawy miał takie same i elektryk mu to zrobił za 400zł.
 
 
rudi2704 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: real
Wysłany: 29-01-2014, 21:07   

Jakie objawy daje uszkodzenie immo ? Nie powinien jednak odpalić po czym zgasnąć ? Bo w moim przypadku tylko kręci rozrusznikiem.
 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 30-01-2014, 08:11   

własnie czujnik położenia wałka był walnięty - o dziwo komputer nie pokazał błędu dopiero w czasie jazdy wyszło. Jakaś kostka była tak zaśniedziała, że trzeba było ją na nowo oprawić. Elektryk powiedział, żę ta padnięta kostka była powodem uszkodzenia czujnika położenia wałka.
Objawy- odpalał kiedy chciał. czasem 2 dni bez problemu a czasem 1 dzień stał bo nie dało się nic z nim zrobić.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
  Wysłany: 30-01-2014, 21:04   

mnie jak szwankował czujnik położenia wałka to nie chciał zapalić a jak zapalił to po czasie zapalała sie kontrolka silnika .Podłączenie pod komputer wykazało uszkodzony czujnik
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
rudi2704 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: real
Wysłany: 02-02-2014, 12:26   

Dalej nic. Mechanik zarzeka się, że to znowu pompa paliwa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia ... i znowu odsyłam ją do gościa który ją regenerował.
Ciekawe jest to, że samochód, jeżeli już odpali (a odpala od pierwszego tyku albo wcale) to nie daje żadnych objawów uszkodzenia pompy. Żadnych kontrolek, żadnego duszenia, płynnie reaguje i przyspiesza w całym zakresie pracy. Następnego dnia nie udaje się odpalić i diagnoza: pompa wysokiego ciśnienia paliwa .... i tak trzy razy. Coś mnie tu nie gra.
Macie jakieś pomysły ?

[ Dodano: 08-02-2014, 13:38 ]
Po sześciu tygodniach efekt przeglądów i napraw jest taki (festiwal usterek):
- rozrusznik był już na wykończeniu i czasami robił zwarcie tudzież powodował upływ prądu podczas rozruchu;
- czujnik położenia wału raz działał a raz nie;
- padła pompa paliwa w baku;
- padła pompa wysokiego ciśnienia, po regeneracji okazało się, że uszkodzeniu uległy uszczelniacze (!) ... używane pompy na allegroszu to porażka, dobrze, że zwracają pieniądze (na dwie zakupione, dwie okazały się trupami). Dobrze, że znalazłem gościa od regeneracji tych pomp.

Po serii napraw i poszukiwań wszystko wydaje się być już ok.
Zielona strzała wraca na drogę.

[ Dodano: 19-02-2014, 20:19 ]
wspominałem, że zielona strzała wraca na drogę ... już nieaktualne ... znowu na lawecie pojechała do mechanika ... zastanawiam się, czy nie zeszlifować numerów i nie spalić go gdzieś w lesie ...

[ Dodano: 26-02-2014, 20:11 ]
... dalej nic ...

[ Dodano: 09-03-2014, 13:16 ]
dalej nic ... od połowy grudnia wóz jest unieruchomiony ... MASAKRA!

[ Dodano: 07-12-2014, 21:13 ]
Rok temu pisałem o problemach z moim miśkiem z którymi żaden mechanik nie potrafił sobie poradzić. Prawie żaden.

Życie mojego miśka uratował "SMG Serwis Samochodowy" z Łodzi. Tu jest ich strona http://www.smglodz.pl/

Po ich naprawie wozem jeździ głównie żona ale przez rok czasu nie było żadnych problemów także mogę polecić chłopaków z czystym sumieniem.
 
 
barteklabedzki 
Nowy Forumowicz

Auto: space star 99 1,8gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-02-2016, 23:24   

aktualnie mam podobne problemy, co było u ciebie co zrobili w smg serwsie?
czasami odpala i dziala dobrze i 0 błędów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.