Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniczek krokowy
Autor Wiadomość
Mychabrd 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Białogard
Wysłany: 01-03-2015, 15:00   Silniczek krokowy

Witam, wyciągałem dzisiaj ze swojej cari silniczek krokowy aby go wyczyścić, teraz po złożeniu wszystkiego do kupy to auto ma ok 2 tyś obrotów na ciepłym silniku, co może być tego przyczyną ? Coś zepsułem ? :D
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-03-2015, 15:16   

Może się silniczek zblokował bo wygląda jakby nie regulował obrotów, kostke dobrze wpiąłeś :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mychabrd 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Białogard
Wysłany: 01-03-2015, 15:21   

kostka dobrze wpięta, jak go zamontowałem to miał 1500 obrotów i podniósł je do 1800-1900 i tak już zostało, a silniczek dwa razy wyciągałem żeby sprawdzić czy wszystko dobrze zrobiłem i nic nie dało.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-03-2015, 15:42   

Wypadałoby zmierzyć własności elektryczne silnika i sterowanie z ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 01-03-2015, 15:54   

Poczytaj moje tematy. U mnie co prawda problem był z regulacją przepustnicy ale też wyciągałem silniczek krokowy 2 razy i miałem problemy z obrotami.
Wyciągnij go może jeszcze raz, zdejmij górną obudowę, potem wyciągnij ten trzpień, przeczyść gniazdo trzpienia wodą z alkoholem lub jakimś rozpuszczalnikiem, przetrzyj delikatnie trzpień silniczka (skręć ten magnes na sam dół, lepiej się czyści), górne gniazdo też wyczyść i złóż wszystko razem. Zwróć uwagę na to aby sprężynka dobrze weszła.
Po złożeniu i skręceniu może pojeździj trochę i zobacz czy się obroty ustabilizowały. Zobaczymy czy coś to da.
 
 
LuxiMan 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 + LPG 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-03-2015, 19:28   

Ja ostatnio po wymianie silniczka krokowego i przepustnicy straciłem ssanie,obroty jako tako bylo choc i tak falowaly.Wiec podlaczylem stary niby dobrze trzyma obroty i najwazniejsze jest ssanie ,ale po przejechaniu okolo 30 km zaczyna sie wariacja. Po wcisnieciu sprzegla wskakuja na 2000 rpm nawet 2500 i tak trzyma caly czas jak przelacze na benzyne lataja jak szalone (szybko od 1000 do 1500) dzieje sie tak wlasnie po rozgrzaniu i mniej wiecej takim dystanie i sie utrzymuje caly czas. Na zimnym wszystko jest dobrze. Juz nie mam glowy do tego i znowu szukanie nowego krokowca czy to moze cos z przeplowomierzem bo jak na wlaczonym odepne wtyczke (wtedy jak trzyma okolo 2000rpm) ustabilizuje odrazu na 1100 tylko podlacze wtyczke przeplowomierza odrazu skacze na 2000 i trzyma.Normalnie rece opadaja.
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 01-03-2015, 19:56   

Ale mnie tu dawno nie było...
Mychabrd, odłaczałeś aku po czyszczeniu krokowca?
_________________

 
 
Mychabrd 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Białogard
Wysłany: 01-03-2015, 20:05   

eve1988, Oczywiście to robiłem, jednak po odłączeniu klem i ponownym podłączeniu od razu wskakiwał na 2000 rpm.

LuxiMan, objawy masz podobne jak u mnie, jutro chce zamówić nowy silniczek i zobaczymy czy coś pomoże.
_________________

 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 01-03-2015, 20:06   

Ja miałem dziwny przypadek po wymianie rozrządu wolne obroty ok.3tyś i zrobiłem reset akumulatorem obroty powróciły do normy.
_________________
Ross
 
 
Mychabrd 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Białogard
Wysłany: 01-03-2015, 20:08   

fanatyku, o jakiej sprężycę mowa? bo u mnie chyba takiej nie widziałem :shock:

[ Dodano: 01-03-2015, 21:01 ]
A i jeszcze mam takie pytanko, czy krokowiec z silnika 1,8 GDI pasuje do silnika 1.6 ? Nie ma przeciwwskazań aby taki zamówić ? :?:
_________________

 
 
LuxiMan 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 + LPG 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-03-2015, 23:20   

Mychabrd jak już będziesz miał to napisz czy pomogło. Mnie przekonywano ze silniczek jak i przepustnica sprawne jak widac silniczek nie do konca (dziwne ze na nim nie ma kompletnie ssania). Choć silniczek z lekka się różni ten co przyszedł ma rąbki na czubku mój nie.Powiem jeszcze o tym ze nawet jak silnik chodzi i odłącze silniczek zachowuje się tak samo zadnych spadków ani wzrostow jakby nie regaował tak samo na starym jak i na nowym,a niby są dobre dwa.
 
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 02-03-2015, 18:32   

Problem może leżeć po stronie ECU, ale to tylko moje przypuszczenia.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
Ostatnio zmieniony przez Ziemba. 02-03-2015, 22:14, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
LuxiMan 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 + LPG 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-03-2015, 20:58   

Ziemba mozna w jakis sposb sprawdzić czy ecu jest dobre czy nie?
 
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 02-03-2015, 22:11   

Chyba tylko podmiana wchodzi w grę.

[ Dodano: 02-03-2015, 22:25 ]
Albo Ecu jest dobre tylko nie ma komunikacji między nim, a silniczkiem skoro nie reaguje na odłączanie i podłączanie.
Niech wypowiedzą się też inni forumowicze, ponieważ nie jestem nieomylny.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
Mychabrd 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Białogard
Wysłany: 03-03-2015, 15:39   

Ziemba., ECU w swojej cari wymieniałem i za dużo nie pomogło.

W ogóle taka dziwna sytuacja z tym krokowcem, po czyszczeniu i zamontowaniu go, chodzi tak jakby na odwrót :shock: Na zimnym silniku trzyma obroty w granicach 800-900 rpm i w miare rozgrzania silnika obroty wzrastają, na w pełni rozgrzanym silniku mam 1500 - 1700 rpm
O co tu chodzi :?:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.