Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 10:23
CHECK ENGINE i spadek mocy
Autor Wiadomość
RIP
[Usunięty]

  Wysłany: 16-02-2007, 17:52   CHECK ENGINE i spadek mocy

Witam.Napisze wszystko od poczatku.Kupiłem miśka galanta 2,0 td 99'' Po kupnie wiadomo trzeba wszystko wymienić a wiec:
-został wymieniony cały rozrząd, paski, rolki, napinacze wszystko (okazało sie że był pekniety pasek balansu co powodowało wibracje auta ale to już zrobione)
-wymienione zostaly filtry paliwa i oleju oraz olej w silniku i płyn w chłodnicy
-wstwiono termostat bo wogóle go nie było, auto nie łapało temperatury (wsawiono termostat na 82 st)
Można by powiedzie ze wszystko ok ALE po rozgrzaniu sie auta zapala sie lampka CHECK ENGINE i auto WYRAŻNIE TRACI MOC I JEST STRASZNIE MUŁOWATE. Silnik pracuje ok nie szarpie pracuje miarowo. PORADZCIE COŚ PROSZE !!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony przez roch_27 22-08-2007, 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechanikuuu
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 18:40   

Witam.to jest coś z układem chłodzenia.coś sie dzieje z czujnikami temperatury,skoro jak sie nagrzeje do słabo chodzi.najlepiej podłaczyć pod kompa!pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-02-2007, 19:14   

Widocznie ten termostat był celowo wymontowany ze względu na przegrzewanie - może chłodnica zaprana i zbyt mały przepływ albo pompa wodna słabo pompuje (łopatki uhahane?) albo gdzieś obieg przytkany - podepnij sie pod kompa i zczytaj kody błędów to będzie wiadomo co dolega. Może też wiatraki się nie załączają jak się zbyt mocno nagrzeje.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-02-2007, 12:00   

jedyna rada to podlaczyc sie do komputera i odczytac bledy - ECU precyzyjnie powie co go boli
nie wiem czy w dieslu sie tak samo odczytuje jak w benyzniakach, ale sciagnij manual z dzialu Downloads i sprawdz
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2007, 13:13   

umówiłem sie na kompa w srode.Gości mieszka ode mnie ok 30 km mam nadzieje ze nic sie nie stanie jak bede do niego jechał. Auto trzyma temperature na połowie mam nadzieje że pokazuje rzeczywista temperature

[ Dodano: 28-02-2007, 17:45 ]
Witam.Dojechałem w końcu na komputer i wyswietlił błąd 43 tcv, wszystko byłoby fajnie tylko elektryk nie był w stanie powiedzieć czego dokładnie ten błąd dotyczy i tu moja prośba zeby ktoś mi pomógł bo juz mi psycha siada i nie wiem co robić.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 21:07   

TCV - timing control valve czyli zawor korekcji wtrysku, jest gdzies w pompie wtryskowej i tam szukaj problemu
jak jest z nim problem, to sterownik ogranicza ilosc dawkowanego paliwa
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2007, 13:21   

Dzieki Krzyzak teraz jak pojade do mechanika to mu powiem na co ma patrzeć, dziwi mnie tylko ze lampka zapala sie jak auto sie rozgrzeje a potem jak go wyłącze i odpale znowu to lampka nie zapala sie od razu tylko po ok 20s. Czy ten problem moze być wynikiem zle wymienionego rozrzadu?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-03-2007, 14:18   

teoretycznie tak, bo pasek rozrzadu napedza pompe
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 20:41   

Lampka zgasła okazało sie ze był zle wymieniony rozrząd.Ale nie mam pewności ze wszystko jest ok i mam takie pytanko czy może być żle coś zlożone i lampka check engine moze tego nie sygnalizować i dla pewności jechać na servis zeby mi kompem dokładnie sprawdzili
 
 
Zeb
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2007, 17:12   

Jedz na serwis bo oprogramowaniem bosch to mozna sprawdzic pralke a nie galanta mut prawde Ci powie.I dokladnie okresli 120pln kosztuje diagnoza :wink:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-03-2007, 18:28   

Oczywiscie, ze moze byc cos nie tak i CE nie zablysnie, bo parametry pracy mieszcza sie w zakresie, co wcale nie musi oznaczac idealnej pracy silnika.
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2007, 10:41   

Dzieki.Juz zaklepałem miejsce w serwisie na wtorek troche to bedzie kosztowalo tylko ze gosciu powiedział mi ze do kompa i tak nie bedą go podłączać ze sprawdza go na znakach czy sie zgadzają i koszt ok 170 zl Myslalem ze spr go kompem.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-03-2007, 19:30   

Cytat:
sprawdza go na znakach czy sie zgadzają i koszt ok 170 zl

No chyba żartujesz! Jeszcze powiedz, że się zgodziłeś ?
_________________

 
 
Zeb
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2007, 20:30   

Serek ma racje to jakas lewizna bez kompa to nic nie zrobia a na znakach to niech sobie w poldziu sprawdzaja
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2007, 09:53   

Czyli nawet nie jechać ? a może jechać i powiedzieć im ze maja go podłączyć do kompa bez gadania tylko ze ja sie nie znam i jek sa nieuczciwi to i tak mnie wykiwają.Bede chyba musiał szukać innego serwisu :cry:

[ Dodano: 09-03-2007, 10:17 ]
A ciekawe co powiecie na to, zadzwoniłem do serwisu w bydgoszczy i powiedzieli mi to samo co w toruniu ze nie podłączaja do kompa tylko rozbierają rozrzad koszt 250 zl Nie wiem może ja żle sie pytam chodzi mi zeby sprawdzili mi rozrzad czy mechanik dobrze go złożył bo nie mam pewności
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.