Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię
Autor Wiadomość
kaydan 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-04-2015, 00:13   [XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI, Pieńsk prośba o opinię

[XX-92]Galant, 2.0i 16V GTI

Prośba o opinie nt poniższego auta:
Galant VI 91r.

Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi
Cena:
7 500zł

Hatchback

rok produkcji: 1991
silnik: 1997 cm3
moc 145 KM
przebieg: 211 650 km
skrzynia: manualna
liczba drzwi: 5
paliwo: benzyna

dodatkowe info:
Klimatyzacja
Welurowa tapicerka
ABS
Elektryczne lusterka
Szyberdach
Centralny zamek
Światła przeciwmgielne
Alufelgi
regulowane zawieszenie
bodykit Dynamic 4
zderzak z dużymi halogenami
wydech Fujitsubu
regulacja foteli i kierownicy

opis sprzedającego:

Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi czyli najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski, ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości, bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami. Te elementy są nie do zdobycia na rynku europejskim, wszystko oryginalne i w pełni sprawne. Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu, kierownica Momo. Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację z trybem ECO i normalnym, podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki. Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód. Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne. Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)

Dealer
IMPOAUTO
Świerczewskiego 73 - 59-930 Pieńsk, zgorzelecki, Dolnośląskie


Link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/oferta/...html#02a9066ec9

prośba o ocene tego Miśka :) ze względu, że Galanty z tych roczników to dla mnie czarna magia, proszę o opinie i wyjaśnienie co i jak. Zawsze to jakaś nauka na przyszłość :)
Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2015, 09:45   

kaydan napisał/a:
Mitsubishi Galant E30 wersja 2.0 16V GTi

E33A
kaydan napisał/a:
najwyższa wersja tego modelu na rynek europejski

Najwyższa była E39A
kaydan napisał/a:
ponadto auto zostało wzbogacone o kilka OEMowych gadżetów z Wersji ETERNA (JDM, Indonezja) m.in.regulowane zawieszenie (pneumatyczno-elektryczne) z regulacją wysokości i twardości,
Miało to w serii
kaydan napisał/a:
bodykit Dynamic 4 (OEM, nie laminat), zderzak z dużymi halogenami.
Pieprzenie - całość, może poza przednim zderzakiem to seria GTi.
kaydan napisał/a:
Ponadto japoński bardzo rzadki wydech końcowy Fujitsubu

Taaaa.... A świstak siedzi i zawija. Końcowy tłumik wart w tym wieku jakieś 100-150 zł?
kaydan napisał/a:
kierownica Momo.
Kwestia gustu.
kaydan napisał/a:
Galant posiada sprawna dwustrefową klimatyzację
:roll: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: GDZIE????
kaydan napisał/a:
trybem ECO i normalnym
znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym.
kaydan napisał/a:
podgrzewane lusterka, piękną tapicerkę z prawdziwego weluru, regulację kierownicy i fotela kierowcy we wszystkich zakresach, podłokietniki.
Seria GTi
kaydan napisał/a:
Jak na owe czasy było to bardzo bogate wyposażenie, którego nie powstydziłby się niejeden współczesny samochód
jasne..
kaydan napisał/a:
Od strony technicznej wszystko w najlepszym porządku w 100% sprawny, bardzo dobrze się prowadzi. Blacharka jest mocnym punktem auta , karoseria nie nosi żadnych oznak korozji łącznie z podwoziem, auto było konserwowane i garażowane, do ub. roku Galant był zarejestrowany i użytkowany w Niemczech, gdzie przechodził badanie techniczne.
A Niemiec sprzedał bo wszystko zrobił i postanowił się pozbyć - jasne :mrgreen:
kaydan napisał/a:
Reasumując jest to doskonały egzemplarz dla miłośnika marki czy amatora klasyków, w pełni sprawny z ponad przeciętnym wyposażeniem noszący zwykle ślady użytkowania. Galant jest sprowadzony z Niemiec i posiada dokumenty do rejestracji, podana cena nie zawiera opłat które należy doliczyć do podanej ceny (ok.1300zł)

Koleś to jakiś fantasta. Kupił wyrejestrowane auto w DE za 200-300 Euro a liczy na nie wiadomo jaki zarobek.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 22-04-2015, 10:37   

Hubeeert napisał/a:
Najwyższa była E39A

38 i 39 miały poprostu napęd na 4 koła, natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny), którego z AWD nie było

Hubeeert napisał/a:
Kwestia gustu.
=D> - też wolę klasyczną

Hubeeert napisał/a:
znaczy słabiej i mocniej chłodzi. I żeby nie było tak słodko - klima chodzi na R12 - starym czynniku chłodzącym.
dokładnie tak - ale to mocne jest naprawdę mocne - 2-3 *C z nawiewu :)
po wymienia wszystkich oringów można zapodać R134A - sprawdzone, działa
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2015, 11:19   

KsiadzRobak napisał/a:
natomiast ten ma ECS (blat pokazuje, że wciąż sprawny)

Pytanie jak długo - w warunkach PL te zawieszenia lecą błyskawicznie i wtedy zostaje jedno z dwóch rozwiązań
1. Wymiana kompletu amortyzatorów i sprężyn na KYB/Lesjofors
2. Kupno nowych amortyzatorów - podobno są po ponad 1500/szt
KsiadzRobak napisał/a:
którego z AWD nie było

AWD za to miały skrętną tylną oś - genialne i upierdliwe w serwisowaniu rozwiązanie ;)

Żeby nie było - miałem Galanta GTi E33A - fajnie go wspominam, ale kosztował mnie trochę kasy a i tak finalnie się go pozbyłem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kaydan 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-04-2015, 23:37   

A z ciekawości w jakiej cenie chodzą takie galanty ?

i w jakiej cenie można powiedzieć że to okazja ?:)

i ostatnie pytanie czy pomijając lekkie pióro wystawiającego czy auto warte zachodu ?
czy lepiej poszperać dalej?
fakt że trzeba by pojechać zobaczyć, ale tak na sucho jak to oceniacie ? :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2015, 00:33   

jak zdrowy blacharsko i wszystko działa jak powinno a ECS faktycznie jest w dobrym (jeszcze) stanie to jakieś 2500-5000 MAX.
Ale z tych zdjęć i opisu to bym się nie napalał....
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 24-04-2015, 07:35   

Wg mnie to one weszły już w fazę, gdzie spotkanie ich na drodze jest ewenementem a nie regułą, więc zasady cenowe brane z katalogów nie mają tu nic do gadania. Na pewno jest to unikat, bo nie kojarzę drugiego jeżdżącego E33 ze sprawnym ECS. Wygląda na bezwypadkowy (przynajmniej przód), dobrze wyposażony - chociaż chyba ma zmienione fotele w środku, bo wersje GTI miały taką ciemną szmatę zamiast szarego weluru (ale nie mam pewności - gdzieś w domu mam katalogi tej wersji, mógłbym sprawdzić).
Gdybym miał takie auto to na pewno bym go nie sprzedał, ale gdybym już miał sprzedawać i byłoby w naprawdę kolekcjonerskim stanie, to cena z ogłoszenia byłaby wg mnie uczciwa.
 
 
kaydan 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-04-2015, 00:03   

o super i takich złotych porad poszukuje na forum :D

powiem tak myślałem, że sprowadzicie mnie na ziemie, ale połechtaliście chęć tylko :P

może nie na ten konkretny egzemplarz, ale na coś starszego niż rocznik 2000< :)


i fakt tą kierownice bym od razu wywalił i dał klasyczną ^^

Dzięki wielkie !

Pozdrawiam :)


ps.
oczywiście nie zamykam tematu i proszę o dalsze udzielanie się, ponieważ każda opinia jest ważna :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-04-2015, 10:04   

kaydan, trzymaj rękę na pulsie i negocjuj cenę :mrgreen:

Z tego co patrzę, auto sprzedaje komis - oni zawsze maja nadzieję na kokosy - potem życie brutalnie koryguje ich "wyceny" :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.