 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] kontrolka ladowania sie zapala co jakis czas... |
Autor |
Wiadomość |
Berez [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:05 [ALL] kontrolka ladowania sie zapala co jakis czas...
|
|
|
Witam wszystkich!!
Dziś zauważyłem niepokojące objawy w moim misku.
Od czasu do czasu zapala sie kontrolka ładowania (przede wszystkim na wolnych obrotach) jak go przygazuje to kontrolka gaśnie. Pasek klinowy sprawdziłem jest naciągnięty. No i teraz moje pytanie. Czy to może szczotki w altarnatorze. Może przyszedł juz na niego czas. Prosze o rychłą odpowiedz bo jutro mnie czeka dalsza trasa i teraz sie troche obawiam.
P.S. 1
W najgorszym wypadku jaka jest cena takiego alternatora i czy może ma ktoś z forumowiczów oczywiście za niezbyt duże pieniądze.
P.S. 2
Mój misiek to CAO 1.3 1993 201 tyś przebiegu
Pozdrawiam serdecznie i please o odp. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:20
|
|
|
Berez napisał/a: | Czy to może szczotki w altarnatorze | Mozliwe
Mozliwe rowniez ze mostek diodowy. Albo obydwie mozliwosci.
Jadac w trase moim zdaniem ryzykujesz. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:26
|
|
|
Oczywiscie ze to moga byc :
1 szczotki
2 regulator napiecia
3 za male obroty a za duzy pobor np padniety akumulator, dmuchawa, ogrzewanie szyby, swiatla itp
jezeli to jest swierza sprawa to bez obaw jeszcze zazwyczaj przy dobrym aku pojezdzisz-- wiec trase zrobisz. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:35 Re: Czy to alternator??
|
|
|
Berez napisał/a: | P.S. 1
W najgorszym wypadku jaka jest cena takiego alternatora i czy może ma ktoś z forumowiczów oczywiście za niezbyt duże pieniądze.. | 100-300 PLN jako używka. Do tego należy doliczyć koszt szczotek (10-50 PLN) i od razu je wymienić.
P.S. 2
Berez napisał/a: | Mój misiek to CAO 1.3 1993 201 tyś przebiegu. | Tym bardziej by wymienić szczotki. Koszt niewygórowany, a wymiana nieskomplikowana. Instrukcja na stronie u Krzyzaka.
Wydaje mi się, że to jednak padły szczotki i należy je bezwzględnie wymienić. Szczotka traci kontakt z wirnikiem i zapala się kontrolka ładowania. W przypadku uszkodzonego mostka kontrolka świeci się na stałe - temat przetrenowałem. |
|
|
|
 |
Berez [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:39
|
|
|
A jest mozliwośc jakiejs regenaracji np wymiana szczotek lub cos w tym rodzaju. |
|
|
|
 |
funcolt [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:48
|
|
|
Wszystko co trzeba napisał Ci gregorbu. |
|
|
|
 |
|
|