Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prosze o pomoc !!!
Autor Wiadomość
andrzejk1987 
Forumowicz

Auto: Grandis 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 130
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 30-10-2015, 20:45   Prosze o pomoc !!!

samochód niespodziewanie zaczął odmawiać posłuszeństwa.

Nagle stracił moc a powyżej 3,5 tyś obrotów słychać zgrzyt pod pokrywa zaworów.

Raz pojawił się ten błąd P1021 sterowanie olejem czy jakoś tak.

Sprawdziłem zawór zmiennych faz rozrządu i po odłączeniu go jest tak samo z tym że nie ma zgrzytów powyżej 3,5 tyś obrotów.

po skasowaniu błędu nie wyświetla się ale dalej jest tak samo. Profilaktycznie godzinkę temu wyregulowałem zaworu . I podmieniłem 3 zawory zmiennych faz i jest ciągle to samo

Proszę o pomoc może ktoś przerabiał taki temacik ????

Z góry dziękuje



[ Dodano: 31-10-2015, 08:20 ]
Witam

Może ktoś wie chociaż które koło odpowiada za zmienne fazy rozrządu? Czy jest to może koło od paska balansowego zamocowane bliżej bloku silnika na wale za kołem rozrządu https://www.google.pl/sea...HL3jJ8v9E7AM%3A

[ Dodano: 31-10-2015, 09:40 ]
ok już coś się dowiedziałem nie ma koła zmiennych faz rozrządu trzeba szukać dalej

[ Dodano: 04-11-2015, 22:43 ]
Witam

Wszystkich ponownie. :mrgreen:

Autko śmiga jak ta lala. Nie będę opisywał krok po kroku co sprawdzałem i u jakiego to mechanika nie byłem bo prawie rozebrałem pół silnika żeby dojść do tego co podejrzewałem. A mianowicie przeglądałem pasek rozrządu po zdjęciu koła pasowego i pasek balansujący i co wszystkie zęby na paska całe brak oznak uszkodzenia nadszarpnięcia czego kolwiek. Po tych wszystkich ceregielach zdemontowaliśmy osłony rozrządu dziś. I co co dziwne niewytłumaczalne jak na moją głowę później dodam zdjęcia przeskoczył pasek balansowy. Ale dokładnie o 6 zębów na wale i i na zębatce u góry. Ci co trochę kumają ten silnik i robili rozrząd i widzieli te koła to wiedzą że są one na wpustach - ( nie zostały one zerwane ) tak dodam a na pasku nie ma śladów wynikających z przeskoczenia jego bo zęby na pasku są w stanie nienaruszonym. Naciąg prawidłowy. Objawy nierówna praca i brak mocy od dołu przy gwałtownym wciskaniu gazu buczenie brak przybierania obrotów w zakresie 3,5 7tyś słyszalny zgrzyt pod pokrywą zaworów jak by zębatki ze sobą się nie zachodziły. Bład p1021 błąd sterowania zaworem ciśnienia oleju. więcej pytań pytać postaram się po odp. Pewnie zaraz ktoś zapyta czemu ten rozrząd tak późno sprawdzałeś itp.
_________________

 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 05-11-2015, 20:51   

nie typowa usterka jak dla tego silnika,dlatego nikt nie odezwał się,ale ważne że problem rozwiązany :thumbleft:
_________________

 
 
 
andrzejk1987 
Forumowicz

Auto: Grandis 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 130
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-11-2015, 15:57   

W gruncie rzeczy to tak jak później rozmawiałem z kolegą z którym robiliśmy Miśka to raczej był źle ustawiony przez poprzedniego nieznanego magika.

Ponieważ ten samochód tak jeszcze nie pracował i tak niezaiwaniał jak teraz ;) wydawało mi sie ze tak pracuje i już tylko coś sie stało w momencie odpalania za krótko przytrzymałem kluczyk i nie odpalił i z pospiechu jeszcze raz zakręciłem i zgrzytnął rozrusznik i od tego momentu była kaplica brak mocy i zgrzyt jak by dźwigienki te pomiędzy ssącymi i a wydechowymi nie mogły się zgrać z ssącymi i zmylił te błąd p1021 Błąd sterowania zaworem zmiennych faz rozrządu. teraz tylko musze zamówić nowy komplet rozrządu może ktoś coś poleca ? :lol:


[ Dodano: 06-11-2015, 16:33 ]
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.