GALI want to say HELLO!!! |
Autor |
Wiadomość |
thebloody
Forumowicz

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Sty 2015 Posty: 76 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-11-2015, 22:55 GALI want to say HELLO!!!
|
|
|
Dopóki mój łaszek nie będzie w pełni sił
( 1G GS pod choinkę dostałam, na GSX-a będę przerabiała )
postanowiliśmy powrócić całkiem do marki Mitsubishi także w zakresie auta codziennego.
Na dzień dzisiejszy dość mamy diesli, zatem Gali 2.5 V6 2002 r. chciałby się przywitać.
Całkowity spontan - wypad po auto z Gdyni do Gubina czyli ponad 1000 km zrobione...
i Gali bez zająknięcia z impetem i werwą opuścił komis i wdycha nadmorski jod
A oto środeczek:
Liczymy na ciepłe przyjęcie
Mam nadzieję, że koledzy pomogą w wyborze klocków i tarcz,
bo nie daje rady przebrnąć przez forumowy temat - mało czasu, a co osoba to inne zdanie... |
_________________ 1G GS pod choinkę dostałam, na GSX-a będę przerabiała
Gali dołączył do rodzinki
 |
Ostatnio zmieniony przez thebloody 02-11-2015, 10:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 01-11-2015, 23:55
|
|
|
To kiedy gleba ? |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
thebloody
Forumowicz

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Sty 2015 Posty: 76 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
thebloody
Forumowicz

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Sty 2015 Posty: 76 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 02-11-2015, 11:23
|
|
|
thebloody napisał/a: | A po co gleba? Auto jest piękne w serii i chciałabym, by pozostało w oryginale w miarę możliwości. Poza tym ma służyć do jazdy na co dzień, jak Wy sobie radzicie? Lawetą przez progi zwalniające? |
Glebę zrób na częściach OEM i będziesz mieć oryginał dalej. Ja mam -40mm i nie ma tragedii. Jedynie muszę pamiętać, żeby tyłem parkować |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
thebloody
Forumowicz

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Sty 2015 Posty: 76 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-11-2015, 11:32
|
|
|
Kaucz, nie jestem za tym, auto codzienne nie powinno mnie tak ograniczać, czasem fajnie pojechać nad jezioro na domek lub na szutry, jakoś gleby mnie nie jarają
Boje sie, ze bede dokładką w 1G szurać, a co dopiero Gali na co dzień - on niech sobie będzie taki jaki jest - wystarczająco się stresuję, żeby nim nie przytrzeć na nierównościach po lesie czy krawężnikach itd. To chyba nie dla mnie, ale oczywiście co kto woli
Doradź mi lepiej jakie masz klocki i tarcze i jak Ci się sprawują, bo ja muszę na wczoraj wymienić, bo hamulce to tu prawie nie istnieją już, Niemiec do kościoła wyjeździł, bardzo pobożny był |
_________________ 1G GS pod choinkę dostałam, na GSX-a będę przerabiała
Gali dołączył do rodzinki
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-11-2015, 11:46
|
|
|
thebloody, gleba i fela to podstawa. Najlepiej na chińskich felgach i używanych oponach z allegro w ogóle nie czujesz klimatu! ;P auto nie ma być praktyczne tylko trzec brzuchem po asfalcie. A koła z tyłu najlepiej w negatywie co najmniej 5 stopni
A tak poważnie, to gratuluje nabytku. Tarcze i klocki polecam textar. I porządne czyszczenie prowadnic i tloczkow plus dedykowane smary do tego. |
|
|
|
 |
thebloody
Forumowicz

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Sty 2015 Posty: 76 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 02-11-2015, 13:55
|
|
|
Byłem swoim na mazurach - działeczka z domkiem daleeeko od drogi - nie było najmniejszego problemu z przejazdem
Na glebie to auto dużo lepiej wygląda, a nie jak koza . Nie twierdzę, że ma być to karykatura rodem ze spotkań Stance'owców ale lekkie obniżenie dużo poprawia .
A klocki to TRW, tarcze Mikoda |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 15:07
|
|
|
Bliźniak |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11090 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-11-2015, 16:05
|
|
|
Kaucz napisał/a: | Na glebie to auto dużo lepiej wygląda, a nie jak koza |
To już jest kwestia gustu.Ja też nie zamierzam obniżać swojego gala,bo mi się podoba taki jaki jest,nawet na komplecie stalówek z zimowymi oponami wygląda naprawdę dobrze.
thebloody, Ja odkąd pamiętam,zakładam klocki TRW (wcześniej Lucas).Do mojej jazdy w zupełności wystarczają.
Gratuluję nabytku.Z tym autem nie można się nudzić |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-11-2015, 16:18
|
|
|
Cytat: | Z tym autem nie można się nudzić |
Zabrzmiało dwuznacznie |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 02-11-2015, 16:28
|
|
|
łądna sztuka...jak chcesz w kombiaku troszku lepszejsze wrzucic to klocki Zimmerman sport + klocki brembo, ewewntualnie ferodo jak beda dostepne....moim zdaniem rewelka... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-11-2015, 17:35
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tarcze i klocki polecam textar. | a ja napiszę odwrotnie. Stanowczo odradzam, u mnie taki zestaw (sygnowany znaczkiem mitsu: monotowany w ASO) piszczy niemiłosiernie do tego stopnia, że za chwile prawie nowe klocki idą na złom bo już zamówiłem Brembo. Zraziłem się strasznie do tego producenta. Przerobiłem w Galancie w sumie już 4 zestawy tarcz i klocków i z żadnymi nie miałem tyle problemu co z Textarami, nic nie pomogło a próbowałem odtłuszczania, przeszlifowania, smarów i nawet podkładek antywibracyjnych, efek końcowy jest taki, że jak wracam z pracy to wszyscy sąsiedzi w promieniu kilometra o tym siedzą. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-11-2015, 17:41
|
|
|
Ja na textarze jeżdżę juz ponad 4 lata. Teraz jestem w połowie 2 zestawu klocków i to w sumie pierwsze hamulce, o których mogę powiedzieć że są trwałe i hamują. Jeszcze jak nim jeździłem po autostradach to zdarzało się hamować z 200km/h bo zaczynał się wyścig tirów. Nie pogiely się i hamują wciąż tak samo.
Moje nie były sygnowane znaczkiem mitsubishi. |
|
|
|
 |
|